Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 46
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 36

2. Öğretmen Adaylarının Program Okuryazarlıklarını Geliştirme: Anlamaya DayalıTasarım (UbD) Uygulaması

10th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

3. Bir Devlet Ortaokulunun ve Bir Özel Ortaokulun Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Bakış Açılarının İngilizce Dersi Bağlamında İncelenmesi

VIII. International TURKCESS Congress on Education and Social Sciences, Hatay, Türkiye, 20 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)

4. DICK, CAREY VE CAREY MODELİ: OKUL ÖNCESİ İNGİLİZCE DERSİNE İLİŞKİN UYGULAMA ÖRNEĞİ

VI. Yıldız Uluslararsı Sosyal Blimler Kongresi, İstsnbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, ss.764-777, (Tam Metin Bildiri)

5. İETT Şoförlerinin Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi

5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

6. Designer Teacher Case Study: The Investigation of Teachers’ Professional Development

5.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.116-117

8. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının TEOG ve TIMSS Sınavları Kapsamında Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 Mayıs 2017, ss.165-166

9. Lise Öğrencilerinin Yabancı Dil Olarak İngilizce’ye Yönelik Algılarının İncelenmesi

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 Mayıs 2017, ss.1727-1728

12. Anlamaya Dayalı Tasarımla U¨niversite O¨gˆrencilerinin Yabancı Dilde Okuma Deneyimlerinin Degˆerlendirilmesi

International Conference on Quality in Higher Educational, Sakarya, Türkiye, 24 Kasım 2016, ss.60-67

14. Implementatıon of Ubd Model: A Case Study on Preschool Teacher candidates

2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 04 Kasım 2016, ss.127

15. Fostering Primary School Students’ Metacognition Using Project-Based Learning Fractional Literacy Level of Student Mathematics Teacher

International Conference on Education in Mathematics, Science &Technology, Muğla, Türkiye, 19 Mayıs 2016, ss.78-79 Sürdürülebilir Kalkınma

17. TEOG Sınavı O¨z-du¨zenleme Becerileri Etkileri

International Conference On New Horizons In Education, Paris, Fransa, 25 Haziran 2015, ss.2191-2199

19. Farklılas¸trılmıs¸ O¨gˆrenme Yo¨ntemın· de I·stasyon Teknıgˆ· i: DıL· ve Anlatım Dersı· O¨rnegˆi

The International Conference on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 Nisan 2015, ss.45

20. The effects of self-regulation skills on TEOG exam

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.2191-2199, (Tam Metin Bildiri) identifier

23. Learning by Using Themes from Students

Area of Interest, The Joy of Learning, 01 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

26. An Examination of the Relationship Between the Learning Styles of Students and their Self-Regulation Skills

I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 05 Ekim 2011, ss.281-283

27. Students' Motivated Strategies According to Their Learning Styles and Gender

International Journal of Arts and Sciences Conference, 01 Haziran 2011

28. An Approach to the Optimum Length of Research Questionnaires

International Journal of Arts and Sciences Conference, 01 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)

30. Theory into practice

3 rd International Conference of Education, Research and Innovation, 01 Kasım 2010

33. Is there any difference between learning styles of student science teachers inrelation to both their grade and gender?

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.765-770, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar 8

1. Anlamaya Dayalı Tasarım (Understanding by Design-UbD)

Tasarımcı Öğretmenler Tasarlıyor: Farklı Derslerde UbD Tasarım Örnekleri, Altun Sertel, Yücel-Toy Banu, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.1-16, 2021

2. UbD ile Tasarıma Başlarken

Anlamaya Dayalı Tasarım (UbD) Uygulamaları: 5.Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi, Sertel Altun,Banu Yücel Toy, Editör, ASOS, Ankara, ss.145-152, 2020

3. Anlamaya Dayalı Tasarım

Anlamaya Dayalı Tasarım (UbD) Uygulamaları: 5.Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi, Sertel Altun,Banu Yücel Toy, Editör, ASOS, Ankara, ss.15-34, 2020

5. Öğretim Stratejileri

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yakşlaşımları, SEFVAL FER, Editör, ANI, Ankara, ss.170-184, 2011

6. Öğrenme Kuramları

Öğrenme ve Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Seval Fer, Editör, ANI, Ankara, ss.18-65, 2011

7. Öğrenme Stilleri

Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2006

8. Eğitimde Yetki ve Yapısı

Eğitim Sistemi ve Öğrenme Organizasyonu; Eğitimde Yetki; Eğitim Yapısı, Füsun AKARSU, Editör, Nobel Yayın, İstanbul, ss.65-79, 2005
Metrikler

Yayın

104

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

31

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

34

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

51

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

21

Proje

6

Tez Danışmanlığı

22

Açık Erişim

24
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları