Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 63
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 55

1. İngilizce Drama Ekstra Programına İlişkin Okul Tabanlı İhtiyaç Analizi ve Program Tasarımı

11th International Congress on Curriculum and Instruction, Aydın, Türkiye, 27 Ekim 2023, ss.813-818, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2. Conceptualizing and Enacting of Critical Thinking across diverse Curricula at Higher Education

10th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.1152-1159, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. Amerika Birleşik Devletleri'nde Uygulanmakta Olan Karakter Eğitimi Programlarının İncelenmesi: "Olumlu Eylem Programı" Örneği

VII. TURKCESS Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 01 Eylül 2021, cilt.7, ss.81-102, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. Çevrimiçi İngilizce Sınıfında Oyunlaştırma Öğelerinin Kullanılmasının Etkililiği Üzerine Bir Karma Araştırma

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi/ VII. International Congress on Education and Social Sciences, Güzelyurt, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, ss.157-158, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. DİJİTAL ÖYKÜLEME YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİSİNE ETKİSİ: BİRKAPSAM BELİRLEME ÇALIŞMASI

9th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES AND EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.88-97, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

6. TÜRKİYE’DE 2006-2020 YILLARI ARASINDA YAPILMIŞ ELEŞTİREL OKUMA KONULUTEZLERİN İNCELENMESİ

9th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES AND EDUCATION, Antalya, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.98-106, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

7. Eğitimin Geleceği Geleceğin Eğitimi

VI. Uluslararası Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. Okulöncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Karakter Eğitimi Uygulamalarının İncelenmesi

V. Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri) Creative Commons License

10. Investigating Beliefs regarding Mathematics during Transition from Pre-service to in-serviceMathematics Teacher: A Four-Year Qualitative Longitudinal Study

5th ICRTEL 2019 – International Conference on Research in Teaching, Education Learning, Milan, İtalya, 1 - 02 Mayıs 2019, cilt.5, ss.14, (Özet Bildiri) Creative Commons License

11. Sıbyan Mektepleri İle Okul Öncesi Öğretim Programlarında Değerler Eğitimi

Uluslararası Politik, Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Kongresi, Milan, İtalya, 28 - 30 Temmuz 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

12. Öğretmen Adaylarının Sivil Birey Özalgı Düzeyleri

III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ), Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.68, (Özet Bildiri)

13. The Evaluation of the Project Preparation Methods and Techniques In-Service Teacher Training Program According to the Four-Level Evaluation Model

GlobETS: AN INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, TECHNOLOGY AND SCIENCE, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 6 - 09 Mayıs 2018, cilt.1, sa.1, ss.45, (Özet Bildiri) Creative Commons License

14. Evaluatıon of the Erasmus Ka103 Mobility Programme According to Views of Students and Coordinators

GlobETS: AN INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, TECHNOLOGY AND SCIENCE, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 6 - 09 Mayıs 2018, cilt.1, sa.1, ss.46, (Özet Bildiri) Creative Commons License

15. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SİVİL BİREY ÖZALGI DÜZEYLERİ

III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ), Antalya, Türkiye, 28 Nisan 2018, ss.57, (Özet Bildiri) Creative Commons License

16. Exploring the Effect of Flipped Classroom Model on EFL Learners’ Attitudes and Self-Efficacy Beliefs: A Mixed Method Study.

5th International Conference on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.5, sa.5, ss.258-259, (Özet Bildiri) Creative Commons License

17. Enhancing EFL Learners’ Academic Performance Through Flipped Classroom Model: A Mixed Method Study

5th International Conference on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.5, sa.5, ss.256-257, (Özet Bildiri) Creative Commons License

20. Humor Styles as Predictor of Loneliness in Adolescents

ERPA International Educational Sciences Congress, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Temmuz 2016, (Özet Bildiri) Creative Commons License

21. Faculty Members Opinions on Teaching and Instruction at Private Universities in Turkey A Case Study

Belgrade International Conference on Education 2015. Tomorrow People Organization, Budva, Karadağ, 23 - 25 Ekim 2015, (Özet Bildiri) Creative Commons License

22. Morpheme acquisition in EFL context Third person singular agreement morpheme s

GlobELT 2015 Conference. An International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, 16 - 19 Nisan 2015, ss.806-810, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

23. Connectivism Traditional or Modern

ICSED 2015. Learning for Life, Sucueva, Romanya, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri) Creative Commons License

24. Designing PCM Instruction by Using Assure Instructional Design Model. Designing PCM Instruction by Using Assure Instructional Design Model

6 th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 Nisan 2015, ss.42, (Özet Bildiri) Creative Commons License

25. Traditional Teaching And Learning Theories And Connectivism

6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, sa.214, ss.123, (Özet Bildiri)

26. Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin Okul Motivasyonları ile Okula Yönelik Metaforik Algılarının Karşılaştırmalı Analizi

IV. Ulusal Üstün Zekalı ve yeteneklilerin Eğitimi Kongresi- (Üstünler ve Gelecek), Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Creative Commons License

27. Quality Standards in Efl Teaching in Turkey An Attempt to Internationally Minded Efl Teacher

YICER, YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Studies, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Creative Commons License

29. Teknik Öğretmen Mezunlarının Mühendislik Tamamlama Programlarına Yönelik Görüşleri

YICER, YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Studies, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Creative Commons License

30. Okul Yöneticilerinin Etkili Liderlikle İlgili Kalite Standartlarını Gerçekleştirme Düzeyleri

VI. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, 01 Haziran 2014, cilt.1, ss.179-180, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

31. Okulöncesi Eğitim Öğretmenlerinin Temel Bilimsel Süreç Becerilerini Kullanım Düzeyleri

4rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.17, (Özet Bildiri)

32. İlköğretim Hayat Bilgisi Dersi Öz Yönetim Becerilerine Yönelik Programın Değerlendirilmesi

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 01 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

33. Farklı Bölümlerde Okuyan Öğrencilerin problem Çözme Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

International Symposiumon Changes and New Trends in Education, Konya, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2013, ss.67, (Özet Bildiri) Creative Commons License

34. Dünyada ve Türkiyede Ayakkabı Eğitimi ve İngiltere Örneği

International Symposiumon Changes and New Trends in Education, Konya, Türkiye, 01 Kasım 2013, ss.220-227, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

35. Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Çocuk Algıları: Bir Metafor Çalışması

4rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 01 Nisan 2013, ss.55, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

36. Preschool Teachers Educational Needs for Effective Guidance

2. International Scientific Conference. Pedagogy, Education and Instruction, 01 Mart 2013, (Tam Metin Bildiri)

37. Teachers Tolerance Towards Students at Faculty Level

World Conference on Education and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2012, ss.35, (Özet Bildiri)

38. Perceptions on Online learning in the Context of Distance Education

World Conference on Education and Instructional Studies- WCEIS, 01 Kasım 2012

39. Virtual training in vocational education: Footwear Training

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications., Antalya, Türkiye, 17 Mayıs 2012, ss.19-23, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

40. The Place of ICT in Vocational Education: A Sample Training Tool

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 01 Ekim 2011 Creative Commons License

41. Training in Excellence in Textile: An Accomplished Cooperation Case with the Balkan Partners

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 01 Kasım 2010 Creative Commons License

42. Okulöncesi Dönem Montessori Eğitim Uygulamalarıyla Kozmik Eğitime Hazırlık

II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 01 Ekim 2009, ss.75-76 Creative Commons License

45. The Need Analysis For Further Education of the Retired and Elderly

11th International Conference on Further Education in the Balkan, 01 Ekim 2008

46. Basic Computer Skills of Primary School Tecahers and Directors

International Technology Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 11 - 13 Mart 2008, ss.671-680 Creative Commons License

47. Technology Based Training: A Multinational Technology Sharing Case

International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 01 Mart 2008, ss.1-8 Creative Commons License

48. Determination of the Quality Assurance Standards in Terms of EU Priorities, for Teacher Training Programs in Turkey

9th International Conference European Unification and Educational Challenges in the Balkans, 01 Kasım 2007, (Tam Metin Bildiri)

49. Evaluation of the Effectiveness and Practice Level of Quality Assurance Standards in Terms of EU Priorities in Turkey

9th International Conference European Unification and Educational Challenges in the Balkans, 01 Kasım 2007

50. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İnternete ve İnternette Öğrenmeye Yönelik Tutumları

Sakarya University 5th. International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2005, ss.196-201 Creative Commons License

51. Öğretme-Öğrenme Sistem Tasarımı ve Yönetiminde Okul Yöneticilerinin Liderlik Özellikleri

5th. International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2005, ss.246-255 Creative Commons License

52. Öğrencilerin Sınav Uygulama Tekniklerinin Değerlendirilmesi

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 13 - 15 Temmuz 2004, ss.34, (Tam Metin Bildiri)

54. Ortaöğretim Öğrencilerinin Sınav Başarısı İçin Etkili Sınav Teknikleri Uygulayabilme Becerilerinin Değerlendirilmesi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Malatya, Malatya, Türkiye, 13 - 15 Temmuz 2004, ss.32-43, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

55. Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri

Çanakkale 18 Mart Üniversitesi. II. Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, 01 Mayıs 2000
Kitaplar 25

1. Eğitimde Uluslararasılaşma

Türk Maarif Ansiklopedisi, Türkiye Maarif Vakfı-Türkiye Bilimler Akademisi, Editör, Türkiye Maarif Vakfı- Türkiye Bilimler Akademisi, Ankara, ss.1-6, 2025 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. Çocuk Üniversitesi

Türk Maarif Ansiklopedisi, Birok Akgün,Muzaffer Şeker, Editör, Türk Maarif Vakfı, Türkiye Bilimler Akademisi, Ankara, ss.1-6, 2025 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. Ters Yüz Öğrenme Yaklaşımı

Öğretimde Yaklaşımlar ve Eğitime Yansımaları, Prof. Dr. Asuman Seda SARACALOĞLU, Editör, PEGEM, Ankara, ss.434-464, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. Child Friendly City, Çilimli

LAP Lambert Academic Publishing, Chisinau, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

10. İlkokul Öğretim Programlarında Yer Alan ”Saygı” Kök Değerinin Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri

Eğitimde Elli Yıl (Prof. Dr. Mehmet Ali Kısakürek’e Armağan), Berna Aslan,Fatma Bıkmaz, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.231-258, 2019 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

12. Cognitive Learning Theories

LEARNING AND TEACHING, Zeki Kaya,Ahmet Selçuk Akdemir, Editör, Çözüm Eğitim Yayıncılık, Ankara, ss.31-46, 2016 Creative Commons License

13. Preschool Teachers’ Educational Needs for Effective Guidance

Pedagogija, Obrazovanje, - -, Editör, Madunarodna, Gorazhde, ss.256-262, 2014 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

14. Bilişsel Kuramlar

Öğrenme ve Öğretme: Kuramlar, Yaklaşımlar, Modeller, Kaya,Z., Editör, Pegem Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.137-171, 2012 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

15. Evaluation of the Effectiveness and Practice Level of Quality Assurance Standards in Terms of EU Priorities in Turkey

European Unification and Educational Challenges in the Balkans., Terzis,N., Editör, Greece, Publishing House, Kyriakidis Brothers S.A., Athens, ss.265-271, 2008 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

16. Determination of the Quality Assurance Standarts in Terms of EU Priorities, for Teacher Training Programs in Turkey.

European Unification and Educational Challenges in the Balkans, Terzis,N., Editör, Greece Publishing House, Kyriakidis Login Brothers, Athens, ss.254-264, 2008 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

17. Eğitimde Bilgisayar Kullanımı

ÖğretimTeknolojileri ve Materyal Tasarımı, Demirel Ö,Eralp E., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.111-144, 2007 Sürdürülebilir Kalkınma

18. Eğitimin Felsefi Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, - -, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.84-103, 2007 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

19. Eğitimde Bilgisayar Kullanımı

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, - -, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.111-144, 2007 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

20. Sınıfta Öğretim Liderliği

Sınıf Yönetimi, - -, Editör, Ekinoks Yayınları, Ankara, ss.17-48, 2007 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

24. Sınıfta Öğretim Ortamının Hazırlanması

Sınıf Yönetimi, --, Editör, Maya Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.86-121, 2006 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

25. Japon Eğitim Sistemi

Avni Akyol Ümit Kültür Ve Eğitim Vakfı, İstanbul, 1996 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

148

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

34

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

72

H-İndeks (Scopus)

8

Atıf (Scholar)

2753

H-İndeks (Scholar)

26

Atıf (TrDizin)

137

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

2040

H-İndeks (Sobiad)

12

Atıf (Diğer Toplam)

1684

Toplam Atıf Sayısı

2616

Proje

17

Tez Danışmanlığı

22

Açık Erişim

119
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları