Çevrimiçi Satın Almalarda Tüketicinin Risk Algısı: İki Boyutlu Ürün Görüntüleme ve Artırılmış Gerçeklik (Üç Boyutlu Ürün Görüntüleme)Uygulamalarına İlişkin Bir Karşılaştırma


Ozansoy Çadırcı T., Sağkaya Güngör A.

Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, cilt.36, sa.2, ss.53-76, 2018 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 36 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2018
  • Dergi Adı: Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.53-76
  • Yıldız Teknik Üniversitesi Adresli: Evet