UYARLAMA EĞİTİM PROGRAMI’NIN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİ, TUTUMLARI VE ENDİŞELERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN KARŞILAŞTIRILMASI


AYDIN D., TUĞLUK M. N.

MILLI EGITIM, cilt.51, sa.234, ss.1327-1342, 2022 (Scopus) identifier identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 51 Sayı: 234
  • Basım Tarihi: 2022
  • Doi Numarası: 10.37669/milliegitim.823615
  • Dergi Adı: MILLI EGITIM
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Scopus, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.1327-1342
  • Yıldız Teknik Üniversitesi Adresli: Evet