UYARLAMA EĞİTİM PROGRAMI’NIN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİ, TUTUMLARI VE ENDİŞELERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Atıf İçin Kopyala
AYDIN D., TUĞLUK M. N.
MILLI EGITIM, cilt.51, sa.234, ss.1327-1342, 2022 (Scopus)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
51
Sayı:
234
-
Basım Tarihi:
2022
-
Doi Numarası:
10.37669/milliegitim.823615
-
Dergi Adı:
MILLI EGITIM
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Scopus, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.1327-1342
-
Yıldız Teknik Üniversitesi Adresli:
Evet