The predictive level of emotional intelligence for the domain-specific creativity: A study on gifted students


Creative Commons License

Şahin F., Özer E., Deniz M. E.

Egitim ve Bilim, cilt.41, ss.181-197, 2016 (SSCI) identifier identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 41
  • Basım Tarihi: 2016
  • Doi Numarası: 10.15390/eb.2016.4576
  • Dergi Adı: Egitim ve Bilim
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Social Sciences Citation Index (SSCI), Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.181-197
  • Anahtar Kelimeler: Gifted, Emotional intelligence, Domain-specific creativity, Creative thinking, CONSENSUAL ASSESSMENT TECHNIQUE, GENERAL INTELLIGENCE, DIVERGENT-THINKING, TALENTED STUDENTS, TORRANCE TESTS, PERSONALITY, TRAIT, IDENTIFICATION, ACHIEVEMENT, KNOWLEDGE
  • Yıldız Teknik Üniversitesi Adresli: Evet