”Grafikçi Kimliği Oluşturmada Kurumsal İşlev”


Creative Commons License

Işık M.

1.Bilkent Grafik Tasarım Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Mayıs 1992, ss.15-18

  • Yayın Türü: Bildiri / Tam Metin Bildiri
  • Basıldığı Şehir: Ankara
  • Basıldığı Ülke: Türkiye
  • Sayfa Sayıları: ss.15-18
  • Yıldız Teknik Üniversitesi Adresli: Evet

Özet

Gelişen pazar ekonomisinin beraberinde getirdiği koşullar, grafik tasarımcısının özgün bir  kimlik kazanmasını nasıl engelliyor? Sorusunun aşılmasında, toplumsal sorumluluk, kurumsal ve hukuksal destek, kuruluşlar arasında ileitişim ve dayanışmanın olası rolleri tartışılıyor.

How do the conditions brought about by the developing market economy prevent the graphic designer from gaining a unique identity? The possible roles of social responsibility, institutional and legal support, communication and solidarity between organizations are discussed in overcoming the question.