Yıldız Teknik Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
Araştırmacı Girişi
English
Tümü
Yayınlar
Projeler
Ödüller
Fikri Mülkiyet
Araştırmacılar
Tezler
Bilimsel Veri
Detaylı Arama
Ana Sayfa
Son Eklenen Yayınlar
Refining the Assessment Literacy Compete...
Refining the Assessment Literacy Competence among K12 EFL Teachers
Doğan Ö.
,
Ünal B.
Participatory Educational Research, cilt.11, sa.4, ss.250-266, 2024 (Scopus)
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
Cilt numarası:
11
Sayı:
4
Basım Tarihi:
2024
Doi Numarası:
10.17275/per.24.59.11.4
Dergi Adı:
Participatory Educational Research
Derginin Tarandığı İndeksler:
Scopus
Sayfa Sayıları:
ss.250-266
Yıldız Teknik Üniversitesi Adresli:
Evet