-
2023 - 2026 Göçün Dijital Çizgi Romanı
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
İlhan G. O. (Yürütücü), Tombak İlhan B.
-
2020 - 2025 Investigation on comics and graphic novels in the iberian cultural area (iCOn-MICS)
TÜBİTAK - AB COST Projesi
Jimenez-Varea J., Giuliana V., İlhan G. O., Uçan B., Alary V., Lazaro-Reboll A., et al.
-
2020 - 2025 Investigation on comics and graphic novels in the iberian cultural area
-
2022 - 2024 Reducing Early School Leaving by Increasing Academic Achievement with Digital Applications in Storytelling Techniques
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
Tombak Ilhan B., Karakuş N., Ilhan G. O., Kır D. B., Tekin E.
-
2022 - 2024 Digital Stories - Reducing Early School Leaving by Increasing Academic Achievement Applications in Storytelling Techniques
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
Karakuş N. (Yürütücü), Coştu F., Ökten C., Tekin E., İlhan G. O., Karacaoğlu M. Ö., et al.
-
2022 - 2023 Matematiksel Hikayelerin Dijital Çizgi Romana Dönüştürülmesi ve Uygulanması: Bilsem Örneği
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Özkaya B., Sinanoğlu M., Kına M., Koç T.(Yürütücü), Çeliköz N., İlhan G. O., et al.
-
2022 - 2023 TÜBİTAK 4005: Değerlerin ve Çevrenin Çizgi Romanı
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
İlhan G. O. (Yürütücü), Başal A.
-
2022 - 2022 Değerlerin ve Çevrenin Çizgi Romanı
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
İlhan G. O. (Yürütücü)
-
2021 - 2022 İlköğretim 7.Sınıf Öğrencilerinin Küresel İklim Değişikliği Kavramına Yönelik Algıları
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2022 Ortaokul Öğrencilerinin Pandemi Sonrası Çevre Bilinci
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2022 Türk Ve İslam Eserleri Müzesine Yapılan Eğitim Amaçlı Ziyaretlerin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2022 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Fikir Ve Düşünce Özgürlüğüne Yönelik Öğretmen Ve Öğrenci Davranışları
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2022 Covid - 19 Pandemi Dönemi Uzaktan Eğitim Sürecinde Hoca - Öğrenci İletişimi: Eğitim Fakültesi Örneği
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2022 İlkokul 4. Sınıf Fen Bilgisi Öğretiminde Eren İle Var Mısın Öğrenmeye İsimli Eğitici Çizgi Roman Materyalinin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Derse Karşı Tutumlarına Etkisi Ve Materyale Yönelik Görüşleri
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2022 Çizgi Roman İle Stem Öğretimi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2021 - 2022 Ortaokul Fen Eğitiminde Çizgi Roman Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısına ve Derse Karşı Tutumuna Etkisi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2020 - 2021 Üniversite Öğrencilerinin Geri Dönüşüm Konusundaki Farkındalık Düzeylerinin Belrilenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2020 - 2021 İstanbul’un Suriçi Bölgesi’nde Yer Alan Tarihi Ve Kültürel Eserlere YönelikÖğretmen Adaylarının İlgi ve Farkındalıklarının İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2020 - 2021 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabının Etkin Vatandaşlık Ünitesinin Çizgi Roman Yoluyla Anlatımı
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2020 - 2021 Ortaokul 8. Sınıf öğrencilerinin Türk zaferlerini öğreniminde Askeri Müzenin etkisi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2020 - 2021 Türkiye’de Yaşayan 1989 Bulgaristan Göçmenlerinin Vatandaşlık Algısı
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2020 - 2021 Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Geleceğin Meslekleri Hakkındaki Görüşleri
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2019 - 2020 Öğrenciler Tarihi Neden Sevmez?
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2018 - 2019 Ortaokul Çağındaki Çocukların Televizyon ve İnternette İzledikleri Yayınların Tespiti Üzerine Araştırma Çalışması
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2018 - 2019 Üniversitede Okuyan Parçalanmış Aile Çocuklarının Aile kurumu ile ilgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2018 - 2019 e-Devlet Alt-Üst Soy Bilgisi Sorgulama Uygulamasının Bireylere Etkisi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
-
2016 - 2019 Zeka ve akıl oyunlarının öğrencilerin okula ilişkin tutumlarına etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Oruç Ş. (Yürütücü), İçen M., İlhan G. O.
-
2015 - 2016 Sosyal Bilgiler Öğretiminde Çizgi Romanların Kullanımı