İMALAT YÖNTEMLERİ 2 DERS NOTU BÖLÜM 4
4. BÖLÜM DERS NOTLARI, 25.11.2024 TARİHİNDE SİSTEME YÜKLENMİŞ OLUP, 06.12.2023 TARİHİNDE KALDIRILACAKTIR. BİLGİNİZE
TAKIM VE İŞ BAĞLAMA ÖDEVİ Hk.
ÖDEVLERİNİZİN 20.12.2024 SAAT 14.00'A KADAR online.yildiz.edu.tr SAYFASINA YÜKLENMESİ GEREKMEKTEDİR.
İMALAT YÖNTEMLERİ 2 DÖNEM ÖDEVİ
SON TESLİM TARİHİ:
17 ARALIK 2024 SAAT 13.00
Dönem Ödevleri
www.online.yildiz.edu.tr üzerinden teslim edilecektir.
Son teslim tarihinden sonra, e-mail ile iletilen hiçbir dönem ödevi dikkate alınmayacaktır.
MAKALE: Matkap Ucu Özelliğinin Delik Yüzey Kalitesine ve Delik Maliyetine Etkisi
https://edergi.ajansmik.com/temmuz-agustos-2024-03/#book/78
Dünyanın En İyi %2'lik Akademisyenleri arasında üst sıralarda yer alan Sayın Prof. Dr. Yusuf Altıntaş'ın görüşleri:
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7248772891700305920/
Yusuf Altıntaş (Professor at The University of British Columbia); (https://mech.ubc.ca/yusuf-altintas/);
"Stanford University and Elseveir have released the list of the top 2% of academics in the world. Although I am among the upper echelon of this list (within the top 5,000 and ranked top in Mechanical Engineering in Canada), I want to emphasize that citation-based rankings can send misleading messages to emerging academics. A good academic is not only expected to publish articles that contribute novel knowledge to the field; their research must also have an impact on society and industry, and they must train knowledgeable experts who can continue to advance the field."
"Stanford Üniversitesi ve Elseveir, dünyadaki akademisyenlerin en üst %2'lik diliminin listesini yayınladı. Her ne kadar bu listenin üst kademelerinde yer alsam da (ilk 5.000 içinde ve Kanada'da Makine Mühendisliği'nde en üst sırada yer alıyor), alıntıya dayalı sıralamaların gelişmekte olan akademisyenlere yanıltıcı mesajlar gönderebileceğini vurgulamak istiyorum. İyi bir akademisyenden sadece alana yeni bilgiler katan makaleler yayınlaması beklenmez; Araştırmalarının toplum ve endüstri üzerinde de bir etkisi olmalı ve alanı ilerletmeye devam edebilecek bilgili uzmanlar yetiştirmelidirler."