Prof. Dr. Esra AKGÜL
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Yıldız Teknik Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1.Are we ready for an inclusive classroom? School administrators’ and teachers’ perceptions of autism
AKGÜL E.
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B
, cilt.4, sa.4, ss.1925-1934, 2012 (SSCI)
Agricultural Awareness for Prospective Teachers
AKGÜL E.
Scientific Research and Essays
, cilt.6, sa.16, ss.3371-3377, 2011 (SCI-Expanded)
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Bilim ve Bilimsel Süreçlerden Ne Anladıklarının Tespiti
AKGÜL E.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.6, sa.1, 2006 (SSCI)
Using Internet on the Way of Scientific Literacy
AKGÜL E.
TOJET
, cilt.2, sa.4, ss.44-49, 2003 (SSCI)
Teaching Scientific Literacy Through Science Technology and Society Course
AKGÜL E.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.3, sa.4, ss.58-61, 2002 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlköğretim Öğrencilerinin Fen-Teknoloji-Toplum-Çevre (FTTÇ) İlişkisini Algılama Düzeylerinin Tespiti (Kırşehir İli Örneği). Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 8, Sayı 2, ss. 124-137.
AKGÜL E.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.8, sa.2, ss.124-137, 2012 (Hakemli Dergi)
Fen eğitiminde yeni bir kavram: tarımsal farkındalık-İlköğretim öğretmen adaylarının genel, Fen bilgisi öğretmen adaylarının özel durumu
AKGÜL E.
SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON
, cilt.1, sa.1, ss.1-19, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin, okulda değişim yönetiminin gerçekleştirilmesine bakış açılarının incelenmesi
AKGÜL E.
SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON
, cilt.1, sa.1, ss.1-12, 2011 (Hakemli Dergi)
Prospective Elementary Science Teachers' Epistemological Beliefs
AKGÜL E.
PROCEDIA-Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, sa.2009, ss.2529-2533, 2009 (Hakemli Dergi)
Classroom teachers styles of using and development materials of inclusive education
AKGÜL E.
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, sa.2009, ss.2758-2762, 2009 (Hakemli Dergi)
Teaching science in an inquiry-based learning environment: what it means for preservice elementary science teachers
AKGÜL E.
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.2, sa.1, ss.83-93, 2006 (Scopus)
Science seminar: providing the opportunity to go beyond traditional currıcula
AKGÜL E.
Gifted Child Today Magazine
, cilt.19, sa.3, ss.16-22, 1996 (Hakemli Dergi)
Bilimin Doğası kart değişimi oyunu
AKGÜL E.
BİLİM TEKNİK
, cilt.2002, sa.420, ss.86-89, 1 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Fen bilgisi öğretmenlerinin bilim ve bilim insani algıları
AKGÜL E.
International Conference on New Horizons in Education, 01 Haziran 2013
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
14
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları