Akademik Unvanlar
-
2021 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2012 - 2021 Doç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2009 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Trakya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2007 - 2009 Yrd. Doç. Dr.
Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2004 - 2007 Öğretim Görevlisi Dr.
Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2004 - 2004 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2012 - Devam Ediyor Öğretim Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi
-
2009 - 2012 Öğretim Üyesi
Trakya Üniversitesi
-
2007 - 2009 Öğretim Üyesi
Ahi Evran Üniversitesi
-
2004 - 2007 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi
-
1990 - 2004 Öğretmen
Milli Eğitim Bakanlığı
Yönetilen Tezler
-
Montessori Eğitmenlerinin Sınıf Yönetimi Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
Ceylan R. (Danışman)
E.KURAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Yaratıcı Drama Etkinliklerinin 60-72 Aylık çocukların Duygu Düzenleme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Ceylan R. (Danışman)
F.AKTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ebeveynlerin Okul Öncesi Eğitim Kurumları İle İlgili Görüşleri: Seçme Nedenleri ve Kurumdan Beklentileri
Ceylan R. (Danışman)
E.BAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Stem Eğitiminin Anaokuluna Devam Eden 5 Yaş Çocuklarının Yaratıcılık Düzeylerine Etkisi
Ceylan R. (Danışman)
A.ÜRET(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Stem Etkinliklerinin Anaokuluna Devam Eden 6 Yaş Çocukların Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Ceylan R. (Danışman)
B.AKÇAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Zihinsel Yetersizliği Olan Kaynaştırma Öğrencilerine Okuma Yazma Öğretiminde Kullanılan Yöntemlere Yönelik Öğretmen Görüşleri
A.Y.(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Anaokulu ve İlkokul Birinci Sınıfa Devam Eden 60-71 Aylık Çocukların Zihinsel-Dil Gelişimleri Açısından İlkokula Hazır Oluş Düzeylerinin Kararlaştırılması.
D.AKAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017