Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ebeveynlerin Okul Öncesi Eğitim Kurumları ile İlgili Görüşleri: Seçme Nedenleri ve Kurumdan Beklentileri

XI. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Tekirdağ, Türkiye, 9 - 10 Mart 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Yaratıcı Dramanın 60-72 Aylık Çocukların Duygu Düzenleme Becerilerine Etkisinin inccelenmesi

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019

STEM ETKİNLİKLERİNİN ANAOKULUNA DEVAM EDEN 6 YAŞ ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ

4. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019

STEM Eğitiminin Anaokuluna Devam Eden 5 Yaş Çocukların Yaratıcılıkları Üzerine Etkisi

3. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 17 - 18 Aralık 2018

Drama Etkinliklerinin Beş Yaş Çocukların Sosyal Becerisine Etkisi

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 25 - 27 Ekim 2018

Drama Etkinliklerin Beş Yaş Çocukların Yaşam Becerisine Etkisi

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018

Aile Katılımlı Ve Aile Katılımsız Sosyal Beceri Eğitiminin, Okul Öncesi Çocukların Sosyal Beceri Kazanımına Etkisi

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Gazi Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 18 Ekim 2017, ss.30

Opinions of Classroom Teachers and Normally Developing Children on Inclusive Practice

VII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Budapest, Romanya, 11 - 13 Haziran 2015

Investıgatıon Of The Opınıons Of Normally Developıng Children Regardıng Inclusıve Practıce

V. European Conference On Social And Behavioral Sciences, St. Petersburg, Rusya, 11 Eylül 2014, ss.5

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Empatik Eğitim Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009

Techniques Used in Integration Education

4. International Conferance Modern Tendencies in Education, Makedonya, Makedonya, 17 Temmuz 2008, ss.149-156

Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Öğrenim Gören Öğrencilerin Umutsuzluk Düzeylerinin Incelenmesi

Vıı. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 02 Mayıs 2008, ss.471-474

Ankara ve Kırşehir İl Merkezindeki Engelli Çocukların Ve Ailelerinin Genel Durumlarının Değerlendirilmesi

38. Icanas Uluslararası Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 Eylül 2007, ss.259-269

Entegre Eğitime Katılan ve Katılmayan Çocukların Annelerinin Umutsuzluk Düzeylerinin İncelenmesi

Marmara Üniversitesi Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Ekim 2006, ss.384-391

Kitap & Kitap Bölümleri

İlkokula Geçiş

Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi: Okula Geçişte Kritik Yıllar, Yalman, Duygu Öztabak, Muhammet, Ü., Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.27-51, 2019

A Change in the Education: Forest School

Recent Researches in Education, R. Efe,I. Koleva,E. Atasoy, Editör, Cambridge Scholars Publishing, London, ss.13-26, 2018

Erken Çocuklukta Fiziksel ve Eğitsel Ortamlar

Erken Çocuklukta Öğrenme Yaklaşımları, Aysun Gürol, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.39-78, 2018

Özel Eğitimin Tarihçesi

Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri: Özel Eğitim, Neriman Aral,Figen Gürsoy, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.21-37, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Suça Yönlendirilen Çocuklar ve Eğitim Sorunları

Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimleri, Zarife SEÇER, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.229-250, 2018

Bilgi ve İletişim Teknolojileri (BİT) Okuryazarlığı

Eğitimde ve Endüstride 21. Yüzyıl Becerileri, Tuğluk Mehmet Nur, Öğretir Özçelik Ayşe Dilek, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.85-101, 2018

Okul Öncesi Eğitimin İlkeleri

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Zarife Seçer, Editör, Eğiten Kitap Yayınevi, Ankara, ss.23-40, 2017

Investigation Of The Opinions Of Normally Developing Children Regarding Inclusive

Educatıonal Research And Practıce, Koleva I. , Duman G., Editör, St. Kliment Ohridski University Inclusion Press, Sofya, ss.52-59, 2017

Kullanılan Araçlara Göre İletişim

Çocuk ve İletişim, Aral N., Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.123-146, 2017

Waldorf Schools

Current Trends in Educational Sciences, R. Efe,I. Koleva,E. Atasoy, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.153-162, 2017

Fiziksel Gelişim

Eğitim Psikolojisi, Cengiz Şahin, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.47-67, 2016

The Opinions of Classroom Teachers on Inclusion

Developments in Educational Sciences, Efe Recep, Koleva Irina, Atasoy Emin, Cürebal İsa, Editör, ST. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.17-30, 2016

Problem-Based Learning

Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jazdzewska Iwona, Yaldır Hülya, Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.52-59, 2016

Kaynaştırma Eğitimi

Erken Çocukluk Gelişimi ve Eğitimi , Yeşim Fazlıoğlu, Editör, Kriter Yayıncılık, İstanbul, ss.437-460, 2009

Erken Çocuklukta Büyüme ve Gelişme

Erken Çocukluk Gelişimi ve Eğitimi, Yeşim Fazlıoğlu, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.1-18, 2009

An Analysis of Depression Levels in Mothers with and without Disabled Children

Change and Challenge in Education, Woodcock L. S., Editör, Athens Institute For Education And Research, Athens Institute For Education And Research, Hardback, Athens, ss.275-286, 2008

Metrikler

Yayın

77

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

7

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları