SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
7
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
30
1. Okul öncesi dönem çocuğu olan annelerin dijital oyun kavramına yönelik algıları: Metaforik bir çalışma
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.4, ss.1353-1368, 2024 (Hakemli Dergi)

3. Okul Öncesi Çocukları İçin Kitap Seçim Özyeterlik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Öğrenci Formu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.56, sa.3, ss.961-1012, 2023 (Hakemli Dergi)

6. Montessori Eğitmenleri 3-6 Yaş Erken Çocukluk SınIflarında Hazırlanmış Çevreyi Nasıl Düzenliyor?
The Journal of Akademic Social Science
, cilt.9, sa.114, ss.169-191, 2021 (Hakemli Dergi)
8. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sosyal Yeterlilik Becerileri ile Anneleriyle İletişim Becerileri Arasındaki İlişki
Participatory Educational Research (PER)
, cilt.8, sa.2, ss.435-459, 2020 (Scopus)
9. Birinci Sınıfa Başlamak İçin Okula Başlama Yaşı mı Okula Hazır Oluş mu?
Milli Eğitim
, cilt.48, sa.224, ss.7-31, 2019 (Scopus)
11. Ebeveynlerin Okul Öncesi Kurumu Hakkındaki Görüşleri: Tercih Sebepleri, Beklentileri ve Memnuniyetleri
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.70, ss.497-517, 2019 (Hakemli Dergi)
12. Aile Katılımlı ve Aile Katılımsız Sosyal Beceri Eğitiminin Çocukların Sosyal Becerilerine Etkisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.6, ss.1119-1127, 2019 (Hakemli Dergi)
14. ANAOKULU VE İLKOKUL BİRİNCİ SINIFA DEVAM EDEN 60-71 AYLIK ÇOCUKLARIN ZİHİNSEL-DİL GELİŞİMLERİ AÇISINDAN İLKOKULA HAZIR OLUŞ DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Turkish Studies: International Periodical for Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.12, ss.21-34, 2017 (Hakemli Dergi)
15. The Opinions of Mothers of Children with Special Needs RegardingInclusive Education
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, ss.154-161, 2016 (Hakemli Dergi)
17. University Childcare Teachers Perceptions, Beliefs, and Thoughts about Their Profession and Jobs: A Turkish Case
European Journal of Educational Research
, cilt.1, sa.3, ss.225-240, 2012 (Scopus)
18. Okul Öncesi Öğretim Programında Yer Alan Amaç ve Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Değerlendirilmesi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, ss.112-127, 2012 (Hakemli Dergi)
20. Çocukların Benlik Kavramlarında Televizyon Seyretme Süresi ve Seyredilen Programların Etkisinin İncelenmesi
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.25, sa.1, ss.25-33, 2012 (Hakemli Dergi)
21. Çocukların Televizyon Seyretme Alışkanlıklarının Yaş ve Cinsiyete Göre İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.489-498, 2011 (Hakemli Dergi)
22. A Study on the Empathic Skills of Preschool Teachers
International Journal of Akademic Research
, cilt.3, sa.1, ss.301-305, 2011 (Hakemli Dergi)
23. A Study on the Views of Mothers of Preschool Children about Children’s Books
Bulgarian Journal of Science and Education Policy
, cilt.5, sa.1, ss.5-14, 2011 (Hakemli Dergi)
24. Çocukların Televizyon Seyretme Alışkanlıklarının Yaş ve Cinsiyete Göre İncelenmes
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.19, sa.2, 2011 (Hakemli Dergi)
25. Analysis of Self-Acceptance and Friend Relationships of Adolescents Attending High Schools
The International Journal of Learning
, cilt.17, sa.6, ss.187-195, 2010 (Scopus)
26. An Examination of Professional Self-Esteem of Candidate Teachers Studying at Faculty of Education
The Journal Policy Futures in Education
, cilt.1, ss.367-441, 2009 (Hakemli Dergi)
27. Çocukların Benlik Kavramları ile Saldırganlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.34, sa.361, ss.6-12, 2009 (Hakemli Dergi)
28. Çocukların Benlik Kavramları ile Saldırganlık Düzeyleri Arasındaki ilşkinin İncelenmesi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.34, sa.361, ss.6-12, 2009 (Hakemli Dergi)
29. Hopelessness Levels of Mothers with and without Disabled Children
Pakistan Journal of Social Sciences
, cilt.4, sa.6, ss.746-750, 2008 (Hakemli Dergi)
30. Entegre Eğitim
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.69-79, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
30
2. COVID-19 Pandemi Sürecinde Okul Öncesi Dönem Çocukların Dijital Oyun Bağımlılık Eğilim Düzeylerinin İncelenmesi
7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
10. Okul Öncesi Eğitimde Annelik Bekçiliği ile Baba Katılımı Arasındaki İlişkinin İlişkisi
I. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
11. Drama Temelli Problem Çözme Beceri Eğitiminin Anaokuluna Devam eden Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerine Etkisi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
12. Drama Temelli Problem Çözme Beceri Eğitiminin Anaokuluna Devam Eden Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerisine Etkisi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 Ekim 2017, ss.40, (Özet Bildiri)
13. Aile Katılımlı Ve Aile Katılımsız Sosyal Beceri Eğitiminin, Okul Öncesi Çocukların Sosyal Beceri Kazanımına Etkisi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Gazi Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 18 Ekim 2017, ss.30, (Özet Bildiri)
15. Öğretmenlerin Zihinsel Yetersizliği Olan Kaynaştırma Öğrencilerine Okuma Yazma Öğretiminde Kullandıkları Yöntemlere İlişkin Görüşleri
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 27 - 29 Nisan 2017
19. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Empatik Eğitim Düzeylerinin İncelenmesi
Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
20. Examination of the Depression Levels of Children who Attend Primary Schoo
International Conference sponsored by the European Society for Child and Adolescent Psychiatry (ESCAP), 26 - 29 Ağustos 2009, (Özet Bildiri)
22. Techniques Used in Integration Education
4. International Conferance Modern Tendencies in Education, Makedonya, Makedonya, 17 Temmuz 2008, ss.149-156, (Tam Metin Bildiri)
27. Televizyon Seyretme Süresinin Saldırganlıktaki Etkilerinin Cinsiyet ve Sosyo-Ekonomik Düzeye Göre İncelenmesi
ss.375-383, (Tam Metin Bildiri)

28. Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
ss.536-539, (Tam Metin Bildiri)
29. Examination of the Depression Levels of Children who Attend Primary School
European Society for Child and Adolescent Psychiatry (ESCAP), (Tam Metin Bildiri)
30. An investigation of Parents Emotional Abuse of Children
European Society for Children
Kitaplar
18
1. İlkokula Geçiş
Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi: Okula Geçişte Kritik Yıllar, Yalman, Duygu Öztabak, Muhammet, Ü., Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.27-51, 2019
2. Özel Eğitimin Tarihçesi
Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri: Özel Eğitim, Neriman Aral,Figen Gürsoy, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.21-37, 2018

4. Erken Çocuklukta Fiziksel ve Eğitsel Ortamlar
Erken Çocuklukta Öğrenme Yaklaşımları, Aysun Gürol, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.39-78, 2018
5. Suça Yönlendirilen Çocuklar ve Eğitim Sorunları
Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimleri, Zarife SEÇER, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.229-250, 2018
7. Okul Öncesi Eğitimin İlkeleri
Okul Öncesi Eğitime Giriş, Zarife Seçer, Editör, Eğiten Kitap Yayınevi, Ankara, ss.23-40, 2017
9. Kullanılan Araçlara Göre İletişim
Çocuk ve İletişim, Aral N., Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.123-146, 2017
12. Okul Öncesi Eğitimin İlkeleri
Okul Öncesi Eğitime Giriş, Zarife Seçer, Editör, Eğiten Kitap, ss.25-42, 2017
13. Problem-Based Learning
Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jazdzewska Iwona, Yaldır Hülya, Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.52-59, 2016
15. Fiziksel Gelişim
Eğitim Psikolojisi, Cengiz Şahin, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.47-67, 2016
17. Erken Çocuklukta Büyüme ve Gelişme
Erken Çocukluk Gelişimi ve Eğitimi, Yeşim Fazlıoğlu, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.1-18, 2009