Yıldız Teknik Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
Araştırmacı Girişi
English
Tümü
Yayınlar
Projeler
Ödüller
Fikri Mülkiyet
Araştırmacılar
Tezler
Bilimsel Veri
Detaylı Arama
Ana Sayfa
Son Eklenen Yayınlar
A conversation-analytic perspective on t...
A conversation-analytic perspective on teacher-led clarification and its implications for L2 teacher training
ATAR C.
,
Seedhouse P.
International Journal of Instruction, cilt.11, sa.2, ss.145-166, 2018 (Scopus)
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
Cilt numarası:
11
Sayı:
2
Basım Tarihi:
2018
Doi Numarası:
10.12973/iji.2018.11211a
Dergi Adı:
International Journal of Instruction
Derginin Tarandığı İndeksler:
Scopus
Sayfa Sayıları:
ss.145-166
Yıldız Teknik Üniversitesi Adresli:
Hayır