Okul Öncesi Eğitim’de Drama ve Hikâye Yöntemi ile İşlenen Değerler Eğitimi Derslerinin Farkındalık Düzeyi Üzerindeki Etkisi
Atıf İçin Kopyala
Gunay R., AYDIN H.
SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON, cilt.6, sa.1, ss.23-38, 2016 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
6
Sayı:
1
-
Basım Tarihi:
2016
-
Dergi Adı:
SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.23-38
-
Yıldız Teknik Üniversitesi Adresli:
Evet