Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli (TYMM) ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi

INTERNATIONAL İSTANBUL CONGRESS ON THE FUTURE OF EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yapay Zekâ Yeterlilik Algılarının İncelenmesi

INTERNATIONAL İSTANBUL CONGRESS ON THE FUTURE OF EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarına Yönelik Yapay Zekâ Destekli Sürdürülebilir Şehir ve Yaşam Alanları Tasarımı

International Istanbul On The Future Of Education Congress, İstanbul, Türkiye, 28 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

Biyomimikri Tutum Ve Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi

5. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 17 Mayıs 2025, ss.490-491, (Özet Bildiri)

İlkokul 2018 Fen Bilimleri Öğretim Programı ile 2024 Fen Bilimleri Öğretim Programının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

X. ULUSLARARASI TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Prizren, Sırbistan, 11 - 13 Temmuz 2024, ss.211-212, (Özet Bildiri)

İlkokulda Fen Bilimleri Öğretiminde Uluslararası Öğretim Programlarına Dayalı Değerlendirme ve Öneriler

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, cilt.1, ss.241-244

Doğadan İlham Alan Biyomimikri Uygulamalarının Fen Eğitimine Yansımaları

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.263-264, (Özet Bildiri)

İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yanlış Kalem Tutuş Şekilleri ve Sebepleri Üzerine Bir Araştırma

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, cilt.1, ss.226-227

İlkokul 1. Sınıf Ana Dili Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması: Türkiye ve İngiltere

VI. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2022, ss.100-101 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

VI. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2022

Problems Encountered in Science Teaching and Potential Solutions (Fen Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri)

VI. International Teacher Education and Accreditation Congress (VI. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi), Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2022, ss.25-37 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Görüşlerine Göre İlkokul Öğrencilerinin Covid-19 Pandemisi Sonrası Okula Dönüş Sürecinde Karşılaştıkları Problemler

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, ss.534-535 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Erken Cumhuriyet Dönemi Hümanizmin Temsilcisi Yücel Dergisinde Gençliğin Tasviri

Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Öğrenci Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2020, ss.11, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

Karar Verme: Beceri, Süreç ve Fen Eğitiminden Örnek Uygulamalar

Üst Düzey Düşünme Becerileri: Teori ve Uygulama, ACAR ÖMER, KARAÇAM SEDAT, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.115-134, 2024

Türkiye'de Yapılan Araştırmalar Işığında Hayat Bilgisi Öğretim Programlarında (2005-2018) Karşılaşılan Sorunlar

Eğitimde Güncel Araştırmalar, Prof. Dr. Şehriban Koca,Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Şaban Akgül, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.265-280, 2022

TÜRKİYE’DE YAPILAN ARAŞTIRMALAR IŞIĞINDA HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA (2005-2018) KARŞILAŞILAN SORUNLAR

Eğitimde Güncel Araştırmalar, Prof. Dr. Şehriban KOCA, Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Şaban AKGÜL, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.265-280, 2022
Ansiklopedide Bölümler 1

Yücel

Türkiye Bilimler Akademisi, ss.471-473, 2024
Metrikler

Yayın

20

Atıf (Diğer Toplam)

1

Toplam Atıf Sayısı

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları