Arş. Gör. Dr. Aslı KOÇULU


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Fen Bilgisi Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (SOC), Sosyal Bilimler Genel, EĞİTİM VE EĞİTİM ARAŞTIRMASI, EĞİTİM, BİLİMSEL DİSİPLİNLER


Avesis Araştırma Alanları: Eğitim, Fen Bilimleri Eğitimi, Öğretmen Eğitimi


Yayınlardaki İsimler: https://www.researchgate.net/profile/Asli-Koculu

E-posta: akoculu@yildiz.edu.tr
Diğer E-posta: asli.koculu@alumni.metu.edu.tr
İş Telefonu: +90 212 383 4873
Web: https://avesis.yildiz.edu.tr/akoculu
Ofis: A-210
Posta Adresi: Yıldız Teknik Üniversitesi, Davutpaşa Kampüsü, Eğitim Fakültesi, A-210, Güngören, İstanbul

Metrikler

Yayın

40

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

103

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

68

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2018 - 2024

2018 - 2024

Doktora

Yıldız Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi , Türkiye

2016 - 2018

2016 - 2018

Yüksek Lisans

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim-Fen Bilgisi Eğitimi, Türkiye

2015 - 2016

2015 - 2016

Yüksek Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Fen ve Matematik Eğitimi, Türkiye

2010 - 2015

2010 - 2015

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği, Türkiye

2010 - 2014

2010 - 2014

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2024

2024

Doktora

Development and Implementation of the Sustainable Development Goals Unit: Exploring Students' Systems Thinking Skills and Ethical Reasoning Sürdürülebilir Kalkınma

Yıldız Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı

2018

2018

Yüksek Lisans

An Examination of the Relationship Between Pre-service Science Teachers' Awareness about Sustainable Development and Attitudes and Behaviours toward Environmental Issues Sürdürülebilir Kalkınma

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Yabancı Diller

C2 Ustalık

C2 Ustalık

İngilizce

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İspanyolca

B1 Orta

B1 Orta

Almanca

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2023

2023

TÜBİTAK ARDEB 1001 Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı

Mesleki Eğitim

TÜBİTAK

2023

2023

The Age of Sustainable Development

Çevre ve Sürdürülebilirlik

SDG Academy

2023

2023

Ethics in Action

Çevre ve Sürdürülebilirlik

SDG Academy

2023

2023

Transforming Our World: Achieving the Sustainable Development Goals

Çevre ve Sürdürülebilirlik

SDG Academy

2023

2023

How to Achieve the Sustainable Development Goals

Çevre ve Sürdürülebilirlik

SDG Academy

2022

2022

Changing Behaviour for Sustainable Development

Çevre ve Sürdürülebilirlik

SDG Academy

2022

2022

The Best Start in Life: Early Childhood Development for Sustainable Development

Çevre ve Sürdürülebilirlik

SDG Academy

2022

2022

Leaders of Learning

Mesleki Eğitim

Harvard University

2021

2021

Learning and memory in the brain: a guide for teachers

Mesleki Eğitim

University of Cambridge

2021

2021

Engineering for Your Classroom

Mesleki Eğitim

The University of British Columbia

2021

2021

Online Course Development: Planning and Implementation

Mesleki Eğitim

The University of British Columbia

2020

2020

Esera Summer School 2020, Oxford

Mesleki Eğitim

European Science Education Research Association

2020

2020

Design Thinking and Creativity for Innovation

Mesleki Eğitim

The University of Queensland

2020

2020

Creative Thinking: Techniques and Tools for Success

Mesleki Eğitim

Imperial College London

2020

2020

Designing for Change: Environmental Education Research and Practice

Mesleki Eğitim

Stanford University

2019

2019

Improvement Science in Education

Mesleki Eğitim

University of Michigan

2019

2019

Teaching Computational Thinking

Mesleki Eğitim

University of Canterbury

2019

2019

Teaching Science and Engineering

Mesleki Eğitim

École Polytechnique Fédérale de Lausanne (EPFL)

2018

2018

The Science of Happiness

Mesleki Eğitim

University of California, Berkeley

2015

2015

English Language and Literature

Yabancı Dil

Ankara University

2015

2015

Educational Administration and Planning

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Middle East Technical University

Araştırma Alanları

Eğitim

Fen Bilimleri Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Akademik Unvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2015 - 2017

2015 - 2017

Araştırma Görevlisi

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi

Yönetimsel Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Web Sorumlusu

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı Web Sorumlusu

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2023 - 2025

2023 - 2025

Ulusal Staj Programı Bölüm Sorumlusu

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2017 - 2024

2017 - 2024

Bölüm Tanıtım ve Mezunlarla İlişkiler Komisyonu Üyesi

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2021 - 2023

2021 - 2023

Bölüm Kalite Komisyonu Üyesi

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2017 - 2022

2017 - 2022

Yatay Geçiş ve İntibak Komisyonu Üyesi

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2020 - 2021

2020 - 2021

Akreditasyon, Sürekli Gelişim ve Yenilenme Kurulu Üyesi

Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2015 - 2017

2015 - 2017

Yatay Geçiş ve İntibak Komisyonu

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi

2015 - 2017

2015 - 2017

Bölüm Tanıtım ve Mezunlarla İlişkiler Komisyonu Üyesi

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi

2015 - 2017

2015 - 2017

Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı Web Sorumlusu

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi

Akademi Dışı Deneyim

2014 - 2015

2014 - 2015

Intern

Kamu Kuruluşu, ODTÜ Geliştirme Vakfı Okulları, Fen Bilgisi Eğitimi, Intern

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Öğretmenlik Uygulaması 2

Biyoloji 1 Lab

Sürdürülebilir Ekoloji Sürdürülebilir Kalkınma

Biyoloji 3 Lab

Biyoloji 2 Lab

Fen Öğretim Programları

Öğretmenlik Uygulaması 1

Fizik 2 Lab

Disiplinlerarası Fen Öğretimi

Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları 2

Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları 1

Kimya 2 Lab

Fizik 1 Lab

STEM Eğitimi

Çevre Eğitimi Sürdürülebilir Kalkınma

Kimya 1 Lab

Çevre Bilimi

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

Developing Students' Systems Thinking with Education for Sustainable Development Goals

Koçulu A., Topçu M. S.

NAAEE 2023- North American Association for Environmental Education-52th Annual Conference, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 20 Ekim 2023, ss.1-2 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Raising Students’ Sustainable Living Awareness through Education for Sustainable Development

Koçulu A., Topçu M. S.

NAAEE 2023- North American Association for Environmental Education-20th Annual Research Symposium, California, Amerika Birleşik Devletleri, 12 Ekim 2023, ss.1-2 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

The Effect of Interdisciplinary Science Teaching Course on Pre-service Science Teachers' Integrative STEM Teaching Intentions

Koçulu A., Topçu M. S., Arslan M.

ESERA 2023-15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, Cappadocia, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.142-145 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

The Effect of Environmental Education Course on Pre-service Science Teachers’ Attitudes toward Sustainable Development

Koçulu A., Topçu M. S., Arslan M.

ESERA 2023 - 15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, Cappadocia, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.146-148 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Examining Turkish Pre-service Science Teachers’ Awareness about Sustainable Development Goals

Koçulu A.

4. International Liberty Interdisciplinary Studies Conference, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 03 Ağustos 2023, ss.1-2 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Development of the Sustainable Development Goals Unit for Middle School Students

Koçulu A., Topçu M. S.

EJER 2023-10. International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.621-622 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

The Relationship Between Pre-Service Science Teachers’ Views About Nature Of Science And Their Epistemological Beliefs

Koçulu A.

Mediterranean Summit 6th International Social Sciences Congress, Adana, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2021, ss.228

2021

2021

Pre-Service Science Teachers’ Views About Recycling And Recycling Plants

Koçulu A., Arslan M.

Aegean Summit 3rd International Social Sciences Congress, İzmir, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2021, ss.320 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

The Effect Of Environmental Science Course On Pre-Service Science Teachers’ Self-Efficacy About Environmental Education

Koçulu A., Arslan M.

Aegean Summit 3rd International Social Sciences Congress, İzmir, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2021, ss.319 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Developing Pre-Service Science Teachers’ Self-Efficacy for STEM Practices through STEM Education

Topçu M. S., Koçulu A.

ECER 2021-European Conference on Educational Research, Geneve, İsviçre, 6 - 10 Eylül 2021, ss.200

2021

2021

Exploration of Pre-service Science Teachers' Engineering Design Performance Development

Koçulu A., Topçu M. S.

ESERA 2021-European Science Education Research Association , Braga, Portekiz, 30 Ağustos - 03 Eylül 2021, ss.15669

2021

2021

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri ile Kimya Laboratuvarı Endişeleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Koçulu A.

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.122

2021

2021

Astronomi Dersinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomiye Yönelik İlgilerine Etkisi

Koçulu A.

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.194

2020

2020

Using STEM Education to Promote Pre-Service Science Teachers’ Critical Thinking Dispositions

Koçulu A., Topçu M. S.

ECER 2020-European Educational Research Association, Glasgow, İngiltere, 23 - 28 Ağustos 2020, ss.543

2019

2019

Investigation of Pre-Service Science Teachers’ Views About Engineering Design Process

Koçulu A., Topçu M. S.

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (UEYAK), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.359-362, (Özet Bildiri)

2019

2019

Investigating Students’ Engineering Design Process Through Integrated STEM and Sustainability Education

Girgin Ş., Koçulu A., Umdu Topsakal Ü.

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (UEYAK), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.363-366 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Examination of Pre-Service Science Teachers’ Views About 2018 Science Curriculum: A SWOT Analysis

Koçulu A., Girgin Ş., Coştu B.

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (UEYAK), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.52-54

2019

2019

A Meta Synthesis Study: Exploring Students' Conceptions on Condensation, Evaporation and Boiling Concepts

Girgin Ş., Koçulu A., Coştu B.

ESERA 2019- European Science Education Research Association , Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, ss.142

2019

2019

Revealing Pre-service Teachers’ Mind Maps on STEM Education through STEM Images

Koçulu A., Girgin Ş., Umdu Topsakal Ü.

ESERA 2019- European Science Education Research Association , Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, ss.131

2019

2019

Stem Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi

Çiftçi A., Topçu M. S., Koçulu A.

Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.350

2019

2019

Exploring Pre-Service Science Teachers’ Views on STEM Education through a STEM Course

Koçulu A., Topçu M. S., Çiftçi A.

Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.477

2019

2019

Developing Pre-Service Science Teachers' Views Of Nature Of Science And Scientific Inquiry Through Documentaries

Koçulu A., Doğru M.

Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.531

2019

2019

Effects of STEM Education on Pre-Service Science Teachers' Perception of 21st Century Skills and Competences

Çiftçi A., Topçu M. S., Koçulu A.

NARST 2019-National Association for Research in Science Teaching , Maryland, Amerika Birleşik Devletleri, 31 Mart - 03 Nisan 2019, ss.1-5

2017

2017

An Investigation about Primary School Teachers’ Self-Efficacy Perception related to Technology Use From the Point of Variables

Doğru M., Şeren N., Koçulu A.

ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Belek, Antalya, Türkiye, 21 Ekim 2017, ss.56

2016

2016

Gıda Zehirlenmeleri ve Turizm

Fıstıkeken N., Adıyaman M., Koçulu A., Sert H.

I. Uluslararası Turizm ve Mikrobiyal Gıda Güvenliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.57-59

2016

2016

Genetiği Değiştirilmiş Organizmalar

Adıyaman M., Fıstıkeken N., Koçulu A., Sert H.

I. Uluslararası Turizm ve Mikrobiyal Gıda Güvenliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.60-63 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitaplar

2025

2025

2024 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının (Maarif Modeli) Özel Amaçları

Topçu M. S., Koçulu A.

Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı-Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adayları için MEB 2024 (Maarif Modeli) Analizi, Prof. Dr. Hakan Şevki Ayvacı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.129-146, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Socio-scientific Issues in Education for Sustainable Development

Koçulu A., Topçu M. S.

Different Perspectives on Environmental Education, Prof. Dr. Sinan Erten, Editör, ISRES Publishing, Iowa, ss.135-145, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Güncel (2018) Fen Bilimleri Öğretim Programının Öğrenme ve Alt Öğrenme Alanları

Topçu M. S., Koçulu A.

Fen Öğretim Programları, Prof. Dr. Hakan Şevki Ayvacı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.98-118, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Uluslararası Fen Programlarının Karşılaştırılması: Amerika-Finlandiya-Singapur-Türkiye

Koçulu A., Akçay H.

Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Prof. Dr. Behiye Akçay, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.307-326, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

North American Association for Environmental Education (NAAEE)Sürdürülebilir Kalkınma

Üye

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

British Educational Research Association (BERA)

Üye

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

American Educational Research Association (AERA)

Üye

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

European Educational Research Association (EERA)

Üye

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

National Association for Research in Science Teaching (NARST)

Üye

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

European Science Education Research Assosiation (ESERA)

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ağustos 2023

Ağustos 2023

European Science Education Research Association (ESERA)

Bildiri (Tam Metin)

Ağustos 2021

Ağustos 2021

European Science Education Research Association (ESERA)

Bildiri (Tam Metin)

Ağustos 2020

Ağustos 2020

European Educational Research Association (EERA)

Bildiri (Tam Metin)

Temmuz 2020

Temmuz 2020

American Educational Research Association (AERA)

Bildiri (Tam Metin)

Mart 2020

Mart 2020

National Association for Research in Science Teaching (NARST)

Bildiri (Tam Metin)

Ağustos 2019

Ağustos 2019

European Science Education Research Association (ESERA)

Bildiri (Tam Metin)

Mart 2019

Mart 2019

National Association for Research in Science Teaching (NARST)

Bildiri (Tam Metin)

Ödüller

Haziran 2024

Haziran 2024

High Honor Student

Yıldız Teknik Üniversitesi

Haziran 2018

Haziran 2018

High Honor Student

Akdeniz Üniversitesi

Ocak 2018

Ocak 2018

Akademik Teşvik Ödülü

Yüksek Öğretim Kurulu

Haziran 2015

Haziran 2015

High Honor Student

Middle East Technical University

Haziran 2015

Haziran 2015

3rd ranked student at Elementary Science Education (ESE)

Middle East Technical University



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

10 Mayıs 2017 - 10 Mayıs 2017

10 Mayıs 2017 - 10 Mayıs 2017

III. Alan Eğitiminde Materyal Tasarımı Sergisi

Katılımcı

İstanbul-Türkiye

23 Ocak 2017 - 27 Ocak 2017

23 Ocak 2017 - 27 Ocak 2017

I. Akademik Okul Çalıştayları

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016

01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016

IV. Zeka ve Yetenek Kongresi (Beyin, Yaratıcılık ve Akış-Robotik Okuryazarlık)

Katılımcı

Ankara-Türkiye

01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016

01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016

TÜBA Bilim Eğitim Programı (III. Uygulamalı Bilim Eğitimi)

Katılımcı

Antalya-Türkiye

13 Nisan 2016 - 15 Nisan 2016

13 Nisan 2016 - 15 Nisan 2016

Antalya II. Bilim Festivali

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015

01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015

Bilime Yön Verenler Etkinliği

Çalışma Grubu

Ankara-Türkiye

Burslar

2023 - 2023

2023 - 2023

NAAEE 2023 Scholarship : North American Association for Environmental Education Conference & Research Symposium

Diğer Uluslararası Organizasyonlar

2023 - 2023

2023 - 2023

ESERA 2023 Fellowship : 100-year anniversary of the Republic of Türkiye & In honour of Professor Phil Scott

Diğer Uluslararası Organizasyonlar

2023 - 2023

2023 - 2023

Yıldız Teknik Üniversitesi Yurt İçi Bilimsel Etkinlik Katılım Desteği

Üniversite

2021 - 2021

2021 - 2021

2224-A Yurt Dışı Bilimsel Etkinliklere Katılımı Destekleme Programı

TÜBİTAK

2021 - 2021

2021 - 2021

European Conference on Educational Research (ECER) Fellowship

Diğer Uluslararası Organizasyonlar

2021 - 2021

2021 - 2021

European Science Education Research Association (ESERA) Fellowship

Diğer Uluslararası Organizasyonlar

2019 - 2019

2019 - 2019

2224-A Yurt Dışı Bilimsel Etkinliklere Katılımı Destekleme Programı

TÜBİTAK

2019 - 2019

2019 - 2019

European Science Education Research Association (ESERA) Fellowship

Diğer Uluslararası Organizasyonlar

Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Ytü Mühendislik Eğitimi Merkezi

https://avesis.yildiz.edu.tr/arastirma-grubu/ytumem

Yıldız Teknik Üniversitesi, Türkiye