Eğitim Bilgileri
2018 - 2024
2018 - 2024Doktora
Yıldız Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi , Türkiye
2016 - 2018
2016 - 2018Yüksek Lisans
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim-Fen Bilgisi Eğitimi, Türkiye
2015 - 2016
2015 - 2016Yüksek Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Fen ve Matematik Eğitimi, Türkiye
2010 - 2015
2010 - 2015Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği, Türkiye
2010 - 2014
2010 - 2014Lisans
Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2024
2024Doktora
Development and Implementation of the Sustainable Development Goals Unit: Exploring Students' Systems Thinking Skills and Ethical Reasoning
Yıldız Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı
2018
2018Yüksek Lisans
An Examination of the Relationship Between Pre-service Science Teachers' Awareness about Sustainable Development and Attitudes and Behaviours toward Environmental Issues
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 Ustalıkİngilizce
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİspanyolca
B1 Orta
B1 OrtaAlmanca
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2023
2023TÜBİTAK ARDEB 1001 Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Mesleki Eğitim
TÜBİTAK
2023
2023The Age of Sustainable Development
Çevre ve Sürdürülebilirlik
SDG Academy
2023
2023Ethics in Action
Çevre ve Sürdürülebilirlik
SDG Academy
2023
2023Transforming Our World: Achieving the Sustainable Development Goals
Çevre ve Sürdürülebilirlik
SDG Academy
2023
2023How to Achieve the Sustainable Development Goals
Çevre ve Sürdürülebilirlik
SDG Academy
2022
2022Changing Behaviour for Sustainable Development
Çevre ve Sürdürülebilirlik
SDG Academy
2022
2022The Best Start in Life: Early Childhood Development for Sustainable Development
Çevre ve Sürdürülebilirlik
SDG Academy
2022
2022Leaders of Learning
Mesleki Eğitim
Harvard University
2021
2021Learning and memory in the brain: a guide for teachers
Mesleki Eğitim
University of Cambridge
2021
2021Engineering for Your Classroom
Mesleki Eğitim
The University of British Columbia
2021
2021Online Course Development: Planning and Implementation
Mesleki Eğitim
The University of British Columbia
2020
2020Esera Summer School 2020, Oxford
Mesleki Eğitim
European Science Education Research Association
2020
2020Design Thinking and Creativity for Innovation
Mesleki Eğitim
The University of Queensland
2020
2020Creative Thinking: Techniques and Tools for Success
Mesleki Eğitim
Imperial College London
2020
2020Designing for Change: Environmental Education Research and Practice
Mesleki Eğitim
Stanford University
2019
2019Improvement Science in Education
Mesleki Eğitim
University of Michigan
2019
2019Teaching Computational Thinking
Mesleki Eğitim
University of Canterbury
2019
2019Teaching Science and Engineering
Mesleki Eğitim
École Polytechnique Fédérale de Lausanne (EPFL)
2018
2018The Science of Happiness
Mesleki Eğitim
University of California, Berkeley
2015
2015English Language and Literature
Yabancı Dil
Ankara University
2015
2015Educational Administration and Planning
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Middle East Technical University
Araştırma Alanları
Eğitim
Fen Bilimleri Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2015 - 2017
2015 - 2017Araştırma Görevlisi
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorErasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorMatematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Web Sorumlusu
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorFen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı Web Sorumlusu
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2023 - 2025
2023 - 2025Ulusal Staj Programı Bölüm Sorumlusu
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2017 - 2024
2017 - 2024Bölüm Tanıtım ve Mezunlarla İlişkiler Komisyonu Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2021 - 2023
2021 - 2023Bölüm Kalite Komisyonu Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2017 - 2022
2017 - 2022Yatay Geçiş ve İntibak Komisyonu Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2020 - 2021
2020 - 2021Akreditasyon, Sürekli Gelişim ve Yenilenme Kurulu Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2015 - 2017
2015 - 2017Yatay Geçiş ve İntibak Komisyonu
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2015 - 2017
2015 - 2017Bölüm Tanıtım ve Mezunlarla İlişkiler Komisyonu Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2015 - 2017
2015 - 2017Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı Web Sorumlusu
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
Akademi Dışı Deneyim
2014 - 2015
2014 - 2015Intern
Kamu Kuruluşu, ODTÜ Geliştirme Vakfı Okulları, Fen Bilgisi Eğitimi, Intern
Verdiği Dersler
Lisans
Öğretmenlik Uygulaması 2
Biyoloji 1 Lab
Sürdürülebilir Ekoloji
Biyoloji 3 Lab
Biyoloji 2 Lab
Fen Öğretim Programları
Öğretmenlik Uygulaması 1
Fizik 2 Lab
Disiplinlerarası Fen Öğretimi
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları 2
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları 1
Kimya 2 Lab
Fizik 1 Lab
STEM Eğitimi
Çevre Eğitimi
Kimya 1 Lab
Çevre Bilimi
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Development and Implementation of a Sustainable Development Goals (SDGs) Unit: Exploration of Middle School Students’ SDG Knowledge
Koçulu A., Topçu M. S.
Sustainability (Switzerland)
, cilt.16, sa.2, 2024 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Model Proposal for a Portable Rooftop Greenhouse: Improving Middle School Students' Environmental Conciousness and Attitudes
Manisa K., Koltukoğlu B., Koçulu A., Topçu M. S.
New Design Ideas
, cilt.9, sa.1, ss.1-33, 2025 (Scopus)
2024
2024From Awareness to Attitude and Behavior? Relationships among Pre-Service Science Teachers’ Awareness of Sustainable Development, Attitudes and Behaviors towards Environmental Issues
Koçulu A., Sert H.
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
, cilt.6, sa.2, ss.421-434, 2024 (Hakemli Dergi)
2022
2022The Effect of STEM Education on Pre-Service Science Teachers’ Perceptions of 21st Century Skills and Competences and Problem Solving Skills
Koçulu A., Topçu M. S., Çiftçi A.
Open Journal For Educational Research (OJER)
, cilt.6, sa.2, ss.165-172, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022The Effect of E-STEM Education on Students’ Perceptions and Engineering Design Process about Environmental Issues
Koçulu A., Girgin Ş.
World Journal of Education
, cilt.12, sa.6, ss.49-56, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Exploration of Pre-Service Science Teachers’ Engineering Design Performance Development
Koçulu A., Topçu M. S.
European Journal of Education Studies
, cilt.9, sa.10, ss.46-54, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Revealing Pre-service Teachers’ Mind Maps on STEM Education through STEM Images
Koçulu A., Girgin Ş., Umdu Topsakal Ü.
International Journal of Progressive Education
, cilt.18, sa.5, ss.319-337, 2022 (Hakemli Dergi)
2017
2017Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımına İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Doğru M., Şeren N., Koçulu A.
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD)
, cilt.4, sa.12, ss.464-472, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
2023Developing Students' Systems Thinking with Education for Sustainable Development Goals
Koçulu A., Topçu M. S.
NAAEE 2023- North American Association for Environmental Education-52th Annual Conference, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 20 Ekim 2023, ss.1-2
2023
2023Raising Students’ Sustainable Living Awareness through Education for Sustainable Development
Koçulu A., Topçu M. S.
NAAEE 2023- North American Association for Environmental Education-20th Annual Research Symposium, California, Amerika Birleşik Devletleri, 12 Ekim 2023, ss.1-2
2023
2023The Effect of Interdisciplinary Science Teaching Course on Pre-service Science Teachers' Integrative STEM Teaching Intentions
Koçulu A., Topçu M. S., Arslan M.
ESERA 2023-15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, Cappadocia, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.142-145
2023
2023The Effect of Environmental Education Course on Pre-service Science Teachers’ Attitudes toward Sustainable Development
Koçulu A., Topçu M. S., Arslan M.
ESERA 2023 - 15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, Cappadocia, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.146-148
2023
2023Examining Turkish Pre-service Science Teachers’ Awareness about Sustainable Development Goals
Koçulu A.
4. International Liberty Interdisciplinary Studies Conference, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 03 Ağustos 2023, ss.1-2
2023
2023Development of the Sustainable Development Goals Unit for Middle School Students
Koçulu A., Topçu M. S.
EJER 2023-10. International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.621-622
2021
2021The Relationship Between Pre-Service Science Teachers’ Views About Nature Of Science And Their Epistemological Beliefs
Koçulu A.
Mediterranean Summit 6th International Social Sciences Congress, Adana, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2021, ss.228
2021
2021Pre-Service Science Teachers’ Views About Recycling And Recycling Plants
Koçulu A., Arslan M.
Aegean Summit 3rd International Social Sciences Congress, İzmir, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2021, ss.320
2021
2021The Effect Of Environmental Science Course On Pre-Service Science Teachers’ Self-Efficacy About Environmental Education
Koçulu A., Arslan M.
Aegean Summit 3rd International Social Sciences Congress, İzmir, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2021, ss.319
2021
2021Developing Pre-Service Science Teachers’ Self-Efficacy for STEM Practices through STEM Education
Topçu M. S., Koçulu A.
ECER 2021-European Conference on Educational Research, Geneve, İsviçre, 6 - 10 Eylül 2021, ss.200
2021
2021Exploration of Pre-service Science Teachers' Engineering Design Performance Development
Koçulu A., Topçu M. S.
ESERA 2021-European Science Education Research Association , Braga, Portekiz, 30 Ağustos - 03 Eylül 2021, ss.15669
2021
2021Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri ile Kimya Laboratuvarı Endişeleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Koçulu A.
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.122
2021
2021Astronomi Dersinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomiye Yönelik İlgilerine Etkisi
Koçulu A.
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.194
2020
2020Using STEM Education to Promote Pre-Service Science Teachers’ Critical Thinking Dispositions
Koçulu A., Topçu M. S.
ECER 2020-European Educational Research Association, Glasgow, İngiltere, 23 - 28 Ağustos 2020, ss.543
2019
2019Examining the Relationship between Pre-service Science Teachers' Awareness about Sustainable Development and Attitudes and Behaviours toward Environmental Issues
Koçulu A., Sert H.
VI. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, ss.7, (Özet Bildiri)
2019
2019Investigation of Pre-Service Science Teachers’ Views About Engineering Design Process
Koçulu A., Topçu M. S.
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (UEYAK), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.359-362, (Özet Bildiri)
2019
2019Investigating Students’ Engineering Design Process Through Integrated STEM and Sustainability Education
Girgin Ş., Koçulu A., Umdu Topsakal Ü.
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (UEYAK), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.363-366
2019
2019Examination of Pre-Service Science Teachers’ Views About 2018 Science Curriculum: A SWOT Analysis
Koçulu A., Girgin Ş., Coştu B.
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (UEYAK), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.52-54
2019
2019A Meta Synthesis Study: Exploring Students' Conceptions on Condensation, Evaporation and Boiling Concepts
Girgin Ş., Koçulu A., Coştu B.
ESERA 2019- European Science Education Research Association , Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, ss.142
2019
2019Revealing Pre-service Teachers’ Mind Maps on STEM Education through STEM Images
Koçulu A., Girgin Ş., Umdu Topsakal Ü.
ESERA 2019- European Science Education Research Association , Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, ss.131
2019
2019Stem Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi
Çiftçi A., Topçu M. S., Koçulu A.
Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.350
2019
2019Exploring Pre-Service Science Teachers’ Views on STEM Education through a STEM Course
Koçulu A., Topçu M. S., Çiftçi A.
Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.477
2019
2019Developing Pre-Service Science Teachers' Views Of Nature Of Science And Scientific Inquiry Through Documentaries
Koçulu A., Doğru M.
Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.531
2019
2019Effects of STEM Education on Pre-Service Science Teachers' Perception of 21st Century Skills and Competences
Çiftçi A., Topçu M. S., Koçulu A.
NARST 2019-National Association for Research in Science Teaching , Maryland, Amerika Birleşik Devletleri, 31 Mart - 03 Nisan 2019, ss.1-5
2017
2017An Investigation about Primary School Teachers’ Self-Efficacy Perception related to Technology Use From the Point of Variables
Doğru M., Şeren N., Koçulu A.
ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Belek, Antalya, Türkiye, 21 Ekim 2017, ss.56
2016
2016Eğitimde Teknoloji Kullanımı Özyeterlik Ölçeği'nin Faktör Yapısının Farklı Kültürlerdeki Değişmezliğinin İncelenmesi
Koçulu A., Uyumaz G., Koğar H.
World Congress on Lifelong Education, Antalya, Türkiye, 16 Aralık 2016, ss.39
2016
2016Gıda Zehirlenmeleri ve Turizm
Fıstıkeken N., Adıyaman M., Koçulu A., Sert H.
I. Uluslararası Turizm ve Mikrobiyal Gıda Güvenliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.57-59
2016
2016Genetiği Değiştirilmiş Organizmalar
Adıyaman M., Fıstıkeken N., Koçulu A., Sert H.
I. Uluslararası Turizm ve Mikrobiyal Gıda Güvenliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.60-63
Kitaplar
2025
20252024 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının (Maarif Modeli) Özel Amaçları
Topçu M. S., Koçulu A.
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı-Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adayları için MEB 2024 (Maarif Modeli) Analizi, Prof. Dr. Hakan Şevki Ayvacı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.129-146, 2025
2021
2021Socio-scientific Issues in Education for Sustainable Development
Koçulu A., Topçu M. S.
Different Perspectives on Environmental Education, Prof. Dr. Sinan Erten, Editör, ISRES Publishing, Iowa, ss.135-145, 2021
2020
2020Güncel (2018) Fen Bilimleri Öğretim Programının Öğrenme ve Alt Öğrenme Alanları
Topçu M. S., Koçulu A.
Fen Öğretim Programları, Prof. Dr. Hakan Şevki Ayvacı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.98-118, 2020
2019
2019Uluslararası Fen Programlarının Karşılaştırılması: Amerika-Finlandiya-Singapur-Türkiye
Koçulu A., Akçay H.
Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Prof. Dr. Behiye Akçay, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.307-326, 2019
Desteklenen Projeler
2025 - 2026
2025 - 2026
Yapay Zeka Destekli Geri Bildirim Sistemlerinin Öğrencilerin Fen Başarısına Etkisi: Nitelikli Eğitime Sürdürülebilir Bir Katkı
TÜBİTAK Projesi
Koçulu A., Bildik S., Korkmaz M. B., Ünver A.
2022 - 2024
2022 - 2024
Ortaokullarda Uygulamalı Çevre Eğitimine Yönelik Çatı Üstü Sökülebilir Taşınabilir Sera Tasarımı Önerisi
TÜBİTAK Projesi
Manisa K.(Yürütücü), Koçulu A., Koltukoğlu B., Topçu M. S.
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam Ediyor
North American Association for Environmental Education (NAAEE)
Üye
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBritish Educational Research Association (BERA)
Üye
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorAmerican Educational Research Association (AERA)
Üye
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorEuropean Educational Research Association (EERA)
Üye
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorNational Association for Research in Science Teaching (NARST)
Üye
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorEuropean Science Education Research Assosiation (ESERA)
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ağustos 2023
Ağustos 2023European Science Education Research Association (ESERA)
Bildiri (Tam Metin)
Ağustos 2021
Ağustos 2021European Science Education Research Association (ESERA)
Bildiri (Tam Metin)
Ağustos 2020
Ağustos 2020European Educational Research Association (EERA)
Bildiri (Tam Metin)
Temmuz 2020
Temmuz 2020American Educational Research Association (AERA)
Bildiri (Tam Metin)
Mart 2020
Mart 2020National Association for Research in Science Teaching (NARST)
Bildiri (Tam Metin)
Ağustos 2019
Ağustos 2019European Science Education Research Association (ESERA)
Bildiri (Tam Metin)
Mart 2019
Mart 2019National Association for Research in Science Teaching (NARST)
Bildiri (Tam Metin)
Ödüller
Haziran 2024
Haziran 2024High Honor Student
Yıldız Teknik Üniversitesi
Haziran 2018
Haziran 2018High Honor Student
Akdeniz Üniversitesi
Ocak 2018
Ocak 2018Akademik Teşvik Ödülü
Yüksek Öğretim Kurulu
Haziran 2015
Haziran 2015High Honor Student
Middle East Technical University
Haziran 2015
Haziran 20153rd ranked student at Elementary Science Education (ESE)
Middle East Technical University
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
10 Mayıs 2017 - 10 Mayıs 2017
10 Mayıs 2017 - 10 Mayıs 2017III. Alan Eğitiminde Materyal Tasarımı Sergisi
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
23 Ocak 2017 - 27 Ocak 2017
23 Ocak 2017 - 27 Ocak 2017I. Akademik Okul Çalıştayları
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016
01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016IV. Zeka ve Yetenek Kongresi (Beyin, Yaratıcılık ve Akış-Robotik Okuryazarlık)
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016
01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016TÜBA Bilim Eğitim Programı (III. Uygulamalı Bilim Eğitimi)
Katılımcı
Antalya-Türkiye
13 Nisan 2016 - 15 Nisan 2016
13 Nisan 2016 - 15 Nisan 2016Antalya II. Bilim Festivali
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015Bilime Yön Verenler Etkinliği
Çalışma Grubu
Ankara-Türkiye
Burslar
2023 - 2023
2023 - 2023NAAEE 2023 Scholarship : North American Association for Environmental Education Conference & Research Symposium
Diğer Uluslararası Organizasyonlar
2023 - 2023
2023 - 2023ESERA 2023 Fellowship : 100-year anniversary of the Republic of Türkiye & In honour of Professor Phil Scott
Diğer Uluslararası Organizasyonlar
2023 - 2023
2023 - 2023Yıldız Teknik Üniversitesi Yurt İçi Bilimsel Etkinlik Katılım Desteği
Üniversite
2021 - 2021
2021 - 20212224-A Yurt Dışı Bilimsel Etkinliklere Katılımı Destekleme Programı
TÜBİTAK
2021 - 2021
2021 - 2021European Conference on Educational Research (ECER) Fellowship
Diğer Uluslararası Organizasyonlar
2021 - 2021
2021 - 2021European Science Education Research Association (ESERA) Fellowship
Diğer Uluslararası Organizasyonlar
2019 - 2019
2019 - 20192224-A Yurt Dışı Bilimsel Etkinliklere Katılımı Destekleme Programı
TÜBİTAK
2019 - 2019
2019 - 2019European Science Education Research Association (ESERA) Fellowship
Diğer Uluslararası Organizasyonlar
Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam Ediyor