Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 2
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 29

4. Şehrin Dili

Şehir ve Düşünce , sa.14, ss.6-17, 2019 (Hakemli Dergi)

21. Mesnevi ve Terbiye

Keşkül , sa.33, ss.90-96, 2014 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 44

1. Türkçe Ders Kitaplarında Dede Korkut Hikayeleri, Türk Destanları, Orhun Abideleri

VII. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)

2. ORHUN KİTABELERİNİN ÖNEMİ VE ORTAOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA KÖK DEĞER OLARAK VATANSEVERLİK

VII. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)

3. Practising Mediation Activities for Developing Intercultural Competence

Language teaching tomorrow, Tampere, Finlandiya, 13 - 17 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

4. Mesnevi ve Fabl: Türkçe Öğretiminde “Düşünülmüş Dünyalar”la Şekillenen Değerler

International Congress on Afro-Eurasian Research IV, Budapest, Macaristan, 27 - 29 Nisan 2018, ss.668-678, (Tam Metin Bildiri)

6. Yabancı Dil Türkçe Ders Kitaplarının Dil Bilgisel Açıdan Değerlendirilmesi

International symposium on textbooksDers Kitapları Uluslararası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.221-235, (Tam Metin Bildiri)

7. Tür Odaklı Edebiyat Eğitimi İçeren Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi

Ders Kitaplari Uluslararasi Sempozyumu (Dekus 2018), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.28, (Özet Bildiri)

8. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde -mA ve -mAK eklerinde sözdizimsel açıdan karşılaşılan zorluklar

32. Ulusal Dilbilim Kurultayı, İzmir, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.38-39, (Özet Bildiri)

9. Toplumsal Normların Yerleşmesinde ve Kültür Aktarımında Türk Masallarının Önemi

II. Uluslararası Tarih ve Kültür Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 07 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

10. Kimlik oluşumunda millî ve manevi motiflerin kullanılması: Altın Işık örneği

IV. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2017, ss.513-519, (Tam Metin Bildiri)

11. Türkçe Öğretmenliği Bölümü Aday Öğretmenlerinin Örgütsel Öğrenme Farkındalığının Geliştirilmesi

3rd International Symposium onLanguage Education and Teaching, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.33-34, (Özet Bildiri)

12. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğrenimi B1 Seviyesi İçin Konuşma Becerisi Programı Önerisi

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017

13. Cef-estim kılavuzuna göre Hitit, İstanbul ve Yedi İklim setlerindeki a2 okuma metinlerinin değerlendirilmesi

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.30, (Özet Bildiri)

15. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretmeni Yetiştirmede Bilişsel ve Duyuşsal Becerilerin Geliştirilmesi

1.Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017

16. ÜSLÛPBİLİM AÇISINDAN 12. SINIF TÜRK EDEBİYATI DERS KİTABININ DEĞERLENDİRİLMESİ

2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve BilimTarihi sempozyumu, Muğla, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2017

17. Göçmen Çocukların Türkçe İletişim Becerilerinin Gelişiminde Çizgi Filmler

IlI. ULUSLARARASIÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATISEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimindeki Kip ve Zaman Anlayışı Değerlendirmeleri ve Önerileri

Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Kongresi, Munich, Almanya, 20 - 21 Mayıs 2016, ss.161-169

19. Building Teacher Identity And Enhancing Multi Cultural Interaction Through Peer Helping In Turkish As a Foreign Language Classrooms

1. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kongresi, Frankfurt, Almanya, 24 - 26 Nisan 2015, ss.69-79, (Tam Metin Bildiri)

20. Developing Productive Skills with the Motivation of Intercultural Competence

1. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kongresi, Frankfurt, Almanya, 24 - 26 Nisan 2015, ss.145-152

21. Evolution in teaching the Turkish Language and Grammatical Categories from the Tanzimat to XXth century Modes and Tenses

Toward a Transnational History of Turkish Studies, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Şubat 2016, (Tam Metin Bildiri)

22. Preparing a Translation Corpus For Raising Awareness On Overgeneralization Errors

16. Uluslararası Türk Dilbilim Kurultayı, Wiesbaden, Almanya, 18 - 21 Eylül 2012, cilt.103, ss.402-411

23. IMPROVING WRITING SKILLS WITH GENRE BASED INSTRUCTION FOR TURKISH AS A FOREIGN LANGUAGE LEARNERS

1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Mannheim, Almanya, 28 - 30 Mayıs 2015, cilt.3, ss.307-316

24. A Mobile Educational Application for Children With Autism Spectrum Disorder

International Congress on Education For The Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.564-566

25. Yabancı dilde Öğrence Liderliğinde Ana Dilin Rolü

VI. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2014

26. Teaching Turkish From Multicultural Perspectives

2nd International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics, SARAYOVA, Bosna-Hersek, 4 - 06 Mayıs 2012

27. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Derin Yaklaşım İçin Öğretimsel Düzenleyiciler

9th International Turkish Instruction in the World Conference, Bishkek, Kırgızistan, 12 - 14 Mayıs 2011

28. A Case Study At Ismek Making Negotiation With Adult Learners On Learning Process

III. International Congress of Educational Research, GAZİ MAGOSA, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011

29. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılan Kitaplarda Sözcük Seçimi

24. Ulusal Dilbilim Kurultayı, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Mayıs 2010, ss.179-186, (Tam Metin Bildiri)

30. 24. Ulusal Dilbilim Kurultayı, Eğitim Fakültesi, ODTÜ

24. Ulusal Dilbilim Kurultayı Bildiri Kitabı, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, ODTÜ, 01 Ekim 2010

32. Konu Odaklı Ünitelerle ileri Düzey Türkçe Öğretimi

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Yeni Çalışmalar 8. Dünyada Türkçe Öğretimi Uluslar arası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Mart 2009, ss.321-327

33. Curriculum Mapping From Meta semiosis to Trans semiosis

American Educational Research Association AERA, San Diego CA, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 18 Nisan 2009

35. Selanik Vilayeti Birinci Muallimler Kongresinde 1328 1912 Ele Alınan Türkçe Kıraat Okuma Dersinin Değerlendirilmesi

Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, ss.357-364

36. Orta Öğretim Tarihimizde Okuma Kitapları

Milli Eğitim Bakanlığı Okuma Kültürü ve Okullarda Uygulama Sorunları Toplantısı, Ankara, Türkiye, 06 Aralık 2004, ss.159-167

37. Okuma kültürü ve Okullarda Uygulama Sorunları Toplantısı

Milli Eğitim Bakanlığı, 01 Aralık 2006, ss.159-165

38. Evolution de l’enseignement de la langue turque et catégories grammaticales

Toward a transnational history of Turkish studies (Istanbul, 18-19 February 2016)

40. WCCES 14th World Congress

The role of mother tongue in intercultural identity construction of European-Turkish citizenship, 2010

41. İstanbul ve Ben

II.Uluslararası Çocukların Şehri Kongres

42. Turkish Grammar Books of the Ottoman Rum Instructors in the Orthodox Patriarchate Library

International conference 2006: Greeks of Anatolia and Istanbul from 1821 to 1964, Centre d’Etudes d’Asie Mineure et Ecole Française d’Athenes

43. A Study Of Cultural Content In Selected Turkish As A Foreign Language Textbooks

International conference on New Trends in Education and Their Implications,

44. 9th International Turkish Instruction in the World Conference, May 12-14, 2011

The Development of Intermediate and Advanced Level Turkish as a Foreign Language Learning Modules in the United States Based on the Deep Approach
Kitaplar 7

1. İkinci Dil Türkçe Öğretiminde Edim Bilimsel Yetkinliğin Geliştirilmesine Yönelik Yazma Etkinlikleri

Dil Kullanıcısı Bağlamında Kuramdan Uygulamaya Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Akay Ahmed, Asuman Fişekçioğlu, Aslı, Editör, Nobel, Ankara, ss.261-306, 2019

2. Türk Ailesinde İdeal İnsan: Gelenekten Aileye Aileden Geleneğe

İdeal Türk Eğitimde İdeal İnsan ve Millilik Arayışları, Arıcı, Ali Fuat Başaran, Mustafa, Editör, Türk Edebiyatı Vakfı Yayınları, İstanbul, ss.549-563, 2019

3. Tür Odaklı Edebiyat Eğitimi

Kazım Yetiş Armağanı, Taştan, Zeki Çoruk, Ali Şükrü, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.167-190, 2019

4. İkinci Dil Öğretiminde Aracılık Becerilerinin Geliştirilmesi

Dil Kullanıcısı Bağlamında Kuramdan Uygulamaya Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Akay Ahmed, Asuman Fişekçioğlu, Aslı, Editör, Nobel, Ankara, ss.131-181, 2019

5. İstanbul ve Ben

Göçmen Çocuk İçin Bir Şehir, Ezgi Küçük, Editör, Marmara Belediyeler Birliği Kültür Yayınları, İstanbul, ss.201-215, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Ermeni Hocaların Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimine Katkıları

Çeşitli Yönlerden Türk Ermeni İlişkileri, Şafak Ural, Kazım Yetiş, Feridun Emecen, Editör, İstanbul Üniversitesi Yayın No: 4639, İstanbul, ss.423-433, 2006
Metrikler

Yayın

82

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

26

Proje

6

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları