Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Visualizing the Collaborative Problem Solving Process in an Immersive Cross Platform Game

7th International Conference of the Immersive Learning Research Network, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 17 Mayıs - 10 Haziran 2021

The Effect of Virtual Stereoscopic Displays on Learning

Connected Learning Summit, Pennsylvania, Amerika Birleşik Devletleri, 29 - 31 Temmuz 2020, ss.192-198

2017’de BÖTE’lere Yerleşen Öğrencilerin Tercihlerini Etkileyen Faktörler

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim TeknolojileriSempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 05 Mayıs 2018, ss.157-158 Creative Commons License

Object Location Memory a new test for Spatial Location

8. International Elsin Conference, 18 - 20 Haziran 2013

Developing an Online Decision Making System In Order To Use In Computer Ethics Lectures

4th International Conference on Education and New Learning Technologies, 2 - 04 Temmuz 2012

Scenarios For Computer Ethics Education

4th World Conference on Educational Sciences, 2 - 05 Şubat 2012

Kitap & Kitap Bölümleri

Cellverse: Learning Biology from the Inside Out

Teaching in the Game-Based Classroom Practical Strategies for Grades 6-12, David Seelow, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.1, 2022

What's So Special About Spatial?: A Review Study Joining Virtual Reality and Spatial Ability

Implementing Augmented Reality Into Immersive Virtual Learning Environments , Donna Russell, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.56-73, 2021

Gamification in Adult Learning

Handbook of Research on Adult Learning in Higher Education, Mabel C.P.O. Okojie,Tinukwa C. Boulder, Editör, IGI GLobal, Pennsylvania, ss.570-597, 2020

Ansiklopedide Bölümler

Metrikler

Yayın

30

Atıf (WoS)

37

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

31

H-İndeks (Scopus)

4

Proje

4

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları