SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Stereoscopic Views Improve Spatial Presence but not Spatial Learning in VR Games
PRESENCE : TELEOPERATORS & VIRTUAL ENVIRONMENTS
, cilt.28, ss.227-245, 2022 (SCI-Expanded)
Processing presence: how users develop spatial presence through an immersive virtual reality game
VIRTUAL REALITY
, cilt.26, ss.649-658, 2021 (SCI-Expanded)
Exploring How Role and Background Influences through Analysis of Spatial Dialogue in Collaborative Problem Solving Games
Journal Of Science Education And Technology
, cilt.29, sa.6, ss.813-826, 2020 (SCI-Expanded)
Influence of Virtual Reality on High School Students’ Conceptions of Cells
Journal Of Universal Computer Science
, cilt.26, sa.8, ss.929-946, 2020 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Elektrik enerjisinin dönüşümü ve geri dönüşüm konusunda eğitsel mobil oyun tasarlanması, geliştirilmesi ve uygulanması
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.48-60, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğrenme Analitiklerine Dayalı Oyunlaştırılmış Gösterge Paneli Kullanımının Öğrencilerin Çevrimiçi Öğrenme Ortamındaki Bağlılıklarına Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.28, sa.4, ss.1892-1901, 2020 (Hakemli Dergi)
Object Location Memory and Sex Difference Implications on Static vs Dynamic Navigation Environments
Journal of Cognitive Science
, cilt.15, ss.27-56, 2014 (ESCI)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Visualizing the Collaborative Problem Solving Process in an Immersive Cross Platform Game
7th International Conference of the Immersive Learning Research Network, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 17 Mayıs - 10 Haziran 2021
The Effect of Virtual Stereoscopic Displays on Learning
Connected Learning Summit, Pennsylvania, Amerika Birleşik Devletleri, 29 - 31 Temmuz 2020, ss.192-198
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanılan PowerPoint Sunu Materyalleri ile ilgili Görüşlerinin Çeşitli Değişkenlere göre Analizi
International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 02 Mayıs 2018, ss.1
Durumlu Öğrenme Ortamını Desteklemek Amacıyla Geliştirilen Mobil Kelime Öğrenme Sisteminin İngilizce Öğrenenler Tarafından Değerlendirilmesine Yönelik Nitel Bir Çalışma
International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 Mayıs 2016, ss.80
Using an Online Scaffolding Tool in Order to Create Scientific Discourses in Computer Ethics Education
The Twentieth International Conference on Learning, 11 - 13 Temmuz 2013
Developing an Online Decision Making System In Order To Use In Computer Ethics Lectures
4th International Conference on Education and New Learning Technologies, 2 - 04 Temmuz 2012
Scenarios For Computer Ethics Education
4th World Conference on Educational Sciences, 2 - 05 Şubat 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
Cellverse: Learning Biology from the Inside Out
Teaching in the Game-Based Classroom Practical Strategies for Grades 6-12, David Seelow, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.1, 2022
What's So Special About Spatial?: A Review Study Joining Virtual Reality and Spatial Ability
Implementing Augmented Reality Into Immersive Virtual Learning Environments , Donna Russell, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.56-73, 2021
Gamification in Adult Learning
Handbook of Research on Adult Learning in Higher Education, Mabel C.P.O. Okojie,Tinukwa C. Boulder, Editör, IGI GLobal, Pennsylvania, ss.570-597, 2020
Ansiklopedide Bölümler
Encyclopedia of Educational Technology
SAGE Publications, Inc, ss., 2015