Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Evaluation of the Intensive English Language Teaching Program for the 5th Grade according to Teachers’ Views
International Journal of Progressive Education
, vol.17, no.5, pp.14-32, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Preservice Teachers’ Efforts To Learn A Foreign Language And Methods They Use Learning A Foreign Language: Marmara University Sample
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.13, no.71, pp.775-785, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Öğrenme Amaçları ve Yeterliliklerine Yönelik Düşünceleri: Marmara Üniversitesi Örneği
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, vol.8, no.2, pp.361-378, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Lisansüstü Öğrenim Gören Öğretmenlerin Öğretim Programına Bağlılıkları veBağlılıklarını Etkileyen Faktörler
10th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Turkey, 27 October 2022
Öğretmen Adaylarının Program Okuryazarlıklarını Geliştirme: Anlamaya DayalıTasarım (UbD) Uygulaması
10th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Turkey, 27 October 2022
Öğrenci-Öğrenci Onay Ölçeğinin (ÖÖOÖ) Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
VIII. International TURKCESS Congress on Education and Social Sciences, Hatay, Turkey, 20 July 2022
Bir Devlet Ortaokulunun ve Bir Özel Ortaokulun Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Bakış Açılarının İngilizce Dersi Bağlamında İncelenmesi
VIII. International TURKCESS Congress on Education and Social Sciences, Hatay, Turkey, 20 July 2022
Yabancı Dil Ağırlıklı 5. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
13th International Educational Community Symposium, 6 - 08 November 2020
Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Yaşantıları: Marmara Üniversitesi Örneği
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 26 - 28 October 2019
How to Conduct a Metaevaluation: A Metaevaluation Practice
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Turkey, 9 - 12 October 2019