SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
How to Conduct a Metaevaluation?: A Metaevaluation Practice
THE CANADIAN JOURNAL OF PROGRAM EVALUATION/LA REVUE CANADIENNE D'EVALUATION DE PROGRAMME
, cilt.38, sa.1, ss.57-78, 2023 (ESCI)
Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Öğrenme Amaçları ve Yeterliliklerine Yönelik Düşünceleri: Marmara Üniversitesi Örneği
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.8, sa.2, ss.361-378, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Lisansüstü Öğrenim Gören Öğretmenlerin Öğretim Programına Bağlılıkları veBağlılıklarını Etkileyen Faktörler
10th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 Ekim 2022
Öğretmen Adaylarının Program Okuryazarlıklarını Geliştirme: Anlamaya DayalıTasarım (UbD) Uygulaması
10th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 Ekim 2022
Öğrenci-Öğrenci Onay Ölçeğinin (ÖÖOÖ) Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
VIII. International TURKCESS Congress on Education and Social Sciences, Hatay, Türkiye, 20 Temmuz 2022
Bir Devlet Ortaokulunun ve Bir Özel Ortaokulun Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Bakış Açılarının İngilizce Dersi Bağlamında İncelenmesi
VIII. International TURKCESS Congress on Education and Social Sciences, Hatay, Türkiye, 20 Temmuz 2022
Yabancı Dil Ağırlıklı 5. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
13th International Educational Community Symposium, 6 - 08 Kasım 2020
Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Yaşantıları: Marmara Üniversitesi Örneği
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019
How to Conduct a Metaevaluation: A Metaevaluation Practice
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019