SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
6
6. Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Öğrenme Amaçları ve Yeterliliklerine Yönelik Düşünceleri: Marmara Üniversitesi Örneği
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.8, sa.2, ss.361-378, 2020 (Hakemli Dergi)


Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
5. Lisansüstü Öğrenim Gören Öğretmenlerin Öğretim Programına Bağlılıkları veBağlılıklarını Etkileyen Faktörler
10th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
6. Öğretmen Adaylarının Program Okuryazarlıklarını Geliştirme: Anlamaya DayalıTasarım (UbD) Uygulaması
10th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
7. Öğrenci-Öğrenci Onay Ölçeğinin (ÖÖOÖ) Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
VIII. International TURKCESS Congress on Education and Social Sciences, Hatay, Türkiye, 20 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)
8. Bir Devlet Ortaokulunun ve Bir Özel Ortaokulun Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Bakış Açılarının İngilizce Dersi Bağlamında İncelenmesi
VIII. International TURKCESS Congress on Education and Social Sciences, Hatay, Türkiye, 20 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)
10. Yabancı Dil Ağırlıklı 5. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
13th International Educational Community Symposium, 6 - 08 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
11. Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Yaşantıları: Marmara Üniversitesi Örneği
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019
12. How to Conduct a Metaevaluation: A Metaevaluation Practice
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019