SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
15
5. Is Organic Food a Sustainable Choice? Evaluating Organic Food Production in The Framework of Environmental Sustainability
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.8, sa.4, ss.1-12, 2020 (Hakemli Dergi)

6. Understanding Ephemeral Social Media Through Instagram Stories: A Marketing Perspective
Business & Management Studies: An International Journal
, cilt.8, sa.2, ss.1-20, 2020 (Hakemli Dergi)
9. Would You Like To Be A Premium Customer? A Research On The Factors Related To The Intention To Pay For A Premium Music Service
Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.7, sa.1, ss.42-52, 2020 (Hakemli Dergi)
10. Sürdürülebilir Moda Perakendeciliği: Tüketici Algıları Üzerine Bir Araştırma
İstanbul Business Research
, cilt.49, sa.1, ss.1-32, 2020 (ESCI)
13. Innovative Approaches in Fashion Retailing
Yıldız Social Science Review
, cilt.2, ss.29-38, 2016 (Hakemli Dergi)
14. Açık İnovasyon ve Örneklerle Açık İnovasyonun Kullanımı
İstanbul Journal of Social Sciences
, sa.14, ss.14-24, 2016 (Hakemli Dergi)
15. Pazarlama Anlayışındaki Değişimler Açısından Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakatiyle İlişkisi
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.41-66, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
1. Artificial Intelligence In Retailing
Global Conference on Services and Retail Management, 10 - 13 Mayıs 2021, ss.1-14, (Tam Metin Bildiri)
2. Barriers to Organic Food Purchasing: A Qualitative Approach
Global Conference on Business and Economics, İstanbul, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2019, ss.41-43, (Özet Bildiri)
3. Liquid Consumption on Social Media: A Research on the Motivations to Continue Using Instagram Stories
48th European Marketing Academy (EMAC) Annual Conference, Hamburg, Almanya, 28 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
4. Moda Perakendeciliği Sürdürülebilir Olabilir Mi?
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018, ss.470-486, (Tam Metin Bildiri)
5. Instagram, Facebook Or Twitter: Which Engages Best? A Comparative Study Of Consumer Brand Engagement And Social Commerce Purchase Intention
14th International Conference on Social Sciences, Frankfurt, Almanya, 02 Mart 2018, ss.602-611, (Tam Metin Bildiri)
7. Exploring Turkish Consumers' Socially Responsible Consumption Behavior
2nd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
8. Innovative Approaches In Fashion Retailing
2nd Annual International Conference on Social Sciences (AICSS), 2 - 04 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
9. Pazarlama Anlayışındaki Değişimler Açısından Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakatiyle İlişkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
10. Segmenting the Gamers to Understand the Effectiveness of in Game Advertising
1st Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.435-447, (Tam Metin Bildiri)
11. Segmenting the Gamers to Understand The Effectiveness of In Game Advertisement
1nd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 14 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
1. Dijital Dönemde Pazarda Fırsatlar ve Engeller: Genç Kardiyologlar için Öneriler
Kardiyolojide Dijital Dönüşüm: Bugün ve Yarın, Ali Serdar Fak, Editör, Türkiye Klinikleri Yayınevi, Ankara, 2020
2. Türkiye Endüstriyel Reklam Ürünleri Sektörü
İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 2019
3. Bir Pazarlama Ortamı Olarak Youtube: Güzellik Vloggerlari Üzerine Bir Çalışma
Dijital Dönüşüm Trendleri, Ela Sibel BAYRAK MEYDANOĞLU,Müge KLEIN,Dilek KURT, Editör, Filiz Kitabevi, İstanbul, ss.144-173, 2019
4. Perakendecilik, Toptancılık ve Lojistik Yönetimi
Pazarlama Yönetimi, Kırcova, İbrahim, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, 2018
5. Augmented Reality as a Tool to Enhance the Experiential Value of Online Shopping: The Future of Fashion Retailing
Handbook of Researchon Global FashionManagement andMerchandising, Vecchi,A.,Buckley,C., Editör, Igı Global, Pennsylvania, ss.281-304, 2016
6. Advergaming – How Does Cognitive Overload Effect Brand Recall? Differences between In-Game Advertising (IGA) and Advergames
Handbook of Researchon Human-ComputerInterfaces, Developments,and Applications, Rodrigues, J, Cardoso, P., Monteiro, J., Figueiredo, M., Editör, Igı Global, Pennsylvania, ss.502-524, 2016