Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 15
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Artificial Intelligence In Retailing

Global Conference on Services and Retail Management, 10 - 13 Mayıs 2021, ss.1-14, (Tam Metin Bildiri)

2. Barriers to Organic Food Purchasing: A Qualitative Approach

Global Conference on Business and Economics, İstanbul, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2019, ss.41-43, (Özet Bildiri)

3. Liquid Consumption on Social Media: A Research on the Motivations to Continue Using Instagram Stories

48th European Marketing Academy (EMAC) Annual Conference, Hamburg, Almanya, 28 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

4. Moda Perakendeciliği Sürdürülebilir Olabilir Mi?

23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018, ss.470-486, (Tam Metin Bildiri)

6. Fashion Customers’ E-Wom Behavior: An Exploratory Study

12th International Conference On Social Sciences, Amsterdam, Hollanda, 19 - 20 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Exploring Turkish Consumers' Socially Responsible Consumption Behavior

2nd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

8. Innovative Approaches In Fashion Retailing

2nd Annual International Conference on Social Sciences (AICSS), 2 - 04 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

10. Segmenting the Gamers to Understand the Effectiveness of in Game Advertising

1st Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.435-447, (Tam Metin Bildiri)

11. Segmenting the Gamers to Understand The Effectiveness of In Game Advertisement

1nd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 14 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Dijital Dönemde Pazarda Fırsatlar ve Engeller: Genç Kardiyologlar için Öneriler

Kardiyolojide Dijital Dönüşüm: Bugün ve Yarın, Ali Serdar Fak, Editör, Türkiye Klinikleri Yayınevi, Ankara, 2020

3. Bir Pazarlama Ortamı Olarak Youtube: Güzellik Vloggerlari Üzerine Bir Çalışma

Dijital Dönüşüm Trendleri, Ela Sibel BAYRAK MEYDANOĞLU,Müge KLEIN,Dilek KURT, Editör, Filiz Kitabevi, İstanbul, ss.144-173, 2019

4. Perakendecilik, Toptancılık ve Lojistik Yönetimi

Pazarlama Yönetimi, Kırcova, İbrahim, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, 2018

5. Augmented Reality as a Tool to Enhance the Experiential Value of Online Shopping: The Future of Fashion Retailing

Handbook of Researchon Global FashionManagement andMerchandising, Vecchi,A.,Buckley,C., Editör, Igı Global, Pennsylvania, ss.281-304, 2016

6. Advergaming – How Does Cognitive Overload Effect Brand Recall? Differences between In-Game Advertising (IGA) and Advergames

Handbook of Researchon Human-ComputerInterfaces, Developments,and Applications, Rodrigues, J, Cardoso, P., Monteiro, J., Figueiredo, M., Editör, Igı Global, Pennsylvania, ss.502-524, 2016
Metrikler

Yayın

39

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

36

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları