Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 8
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. THE VOCABULARY OF TEXTBOOKS DESIGNED FOR EARLY LEARNERS OF TURKISH AS A FOREIGN LANGUAGE

16th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, Ürgenç, Özbekistan, 11 - 13 Haziran 2025, ss.1189-1190, (Özet Bildiri)

2. Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Bir Okuma-Yazma Etkinlik Önerisi: Her Şey Kelimeyle Başlar

5. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

3. Türkçe Derslerinde Yabancı Bir Dilden Yararlanmak: Uluslararası Öğrencilerin Deneyimleri

4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

4. İkinci Dil Yazma Etkinliklerinde Ters Yüz Öğrenme Modelinin Kullanımı

III. Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

5. Dede Korkut Hikâyelerinin B1 Düzeyine Uyarlanması

III. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

6. Türkçe Öğrenen A1 Düzeyi Öğrencilerinin Yazma Sınavlarındaki Kelime Kullanımı

A. HALUK DURSUN ANISINA ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU DİL – TARİH – COĞRAFYA, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, cilt.1, ss.147, (Özet Bildiri)

7. Türkçe Ders Kitaplarındaki Tema Değerlendirme Soruları Üzerine Bir Değerlendirme

A. HALUK DURSUN ANISINA ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU DİL – TARİH – COĞRAFYA, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, cilt.1, ss.146, (Özet Bildiri)

8. 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabında Resim-Metin İlişkisi

6. YILDIZ ULUSLARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, ss.543, (Özet Bildiri)

9. Liselere Geçiş Sınavlarının (1998-2019) Türkçe Bölümlerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme

VI. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, ss.548, (Özet Bildiri)

10. 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi

2. Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.355, (Özet Bildiri)

11. Merkezî Sınav Türkçe Testi (2018) Sorularının Türkçe Dersi Öğretim Programı Bağlamında Değerlendirilmesi

Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

12. Balkanlarda Türkçe Eğitimi Üzerine Türkiye'de Araştırma Eğilimleri

I. Uluslararası Türk Kültürü ve Dili Sempozyumu, Skopje, Makedonya, 27 - 29 Eylül 2018, ss.16, (Özet Bildiri)

14. Mehmet Kaplan’ın Nesillerin Ruhu Adlı Eserinde “Kültürel Milliyetçilik” Kavramı

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, cilt.3, ss.735-741
Kitaplar 5

1. Türkçe Öğretiminde Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi

Türkçe Öğretimine Genel Bir Bakış El Kitabı, Temizyürek Fahri, Türkben Tuncay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.391-412, 2021

2. Akademik Yazma

Türk Dili I-II, Sallabaş Muhammed Eyyüp, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.520-539, 2021

3. Dinlediğini Anlama

Türk Dili I-II, Sallabaş Muhammed Eyyüp, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.578-587, 2021

4. Merkezî Sınav Türkçe Testi (2018) Sorularının Türkçe Dersi Öğretim Programı Bağlamında Değerlendirilmesi

Türkçenin Eğitimi-Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar 11, Uzun Gülsün Leyla, Bozkurt Ümit, Arıcı Akkök Elif, Tarcan Dağ Özlem, Editör, Ankara Üniversitesi TÖMER, Ankara, ss.443-455, 2020

5. Atsız'a Göre İdeal İnsan

İdeal Türk: Eğitimde İdeal İnsan ve Millîlik Arayışları, Arıcı Ali Fuat, Başaran Mustafa, Editör, TEDEV Yayınları, İstanbul, ss.411-419, 2019
Metrikler

Yayın

30

Atıf (Scholar)

69

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

73

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

14

Tez Danışmanlığı

3