Desteklenen Projeler
-
2024 - 2024 COMICS VS INTERACTIVE COMICS: A COMPARATIVE STUDY ON ENHANCING DESIGN STUDENTS’ ENGLISH READING SKILLS AND LEARNING EXPERIENCES ÇİZGİ ROMAN VE İNTERAKTİF ÇİZGİ ROMAN: TASARIM ÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCE OKUMA BECERİLERİNİ VE ÖĞRENME DENEYİMLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA
-
2023 - 2023 TÜBİTAK 2237-A "İngilizce Öğretiminde Tamamlayıcı Ölçme Değerlendirme Uygulamaları: İngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik Bilgi ve Beceri Kazandırma Kursu
TÜBİTAK Projesi
Kazazoğlu S., Tunaboylu O., İnal S., Büyükkarcı K., Sarıçoban A., Çağlayan E., et al.
-
2023 - 2023 TÜBİTAK 2237-A Edebiyat ve Edebi Ürünlerin Dijital Araçlarla İngilizce Öğretiminde Kullanımı II
-
2022 - 2022 TÜBİTAK 2237-A Sustainable development for ELT
TÜBİTAK Projesi
Kazazoğlu S., Çubukçu F. F., Edman T. B., Başal A., Coşgun Ögeyik M., Han T., et al.
-
2021 - 2021 Edebiyat ve Edebi Ürünlerin Dijital Araçlarla İngilizce Öğretiminde Kullanımı
-
2017 - 2018 The Effect of Multilingual Foreign Language Classroom Design on the Linguistic and Intercultural Development of ELT Students