SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Covid-19 (Koronavirüs) Pandemisinde Gerçekleştirilen Çevrim İçi Eğitime Yönelik Öğretmen Görüşleri
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.1598-1617, 2021 (Hakemli Dergi)
Covid-19 Sürecinde Uzaktan Eğitimdeki Sınav Sistemi Üzerine Öğrenci Görüşleri
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research
, cilt.13, sa.74, ss.364-379, 2020 (Hakemli Dergi)
Opinions of Preservice Science Teachers About Question Types in Biology Exams
Manisa Celal Bayar University Journal of Social Sciences
, cilt.18, sa.4, ss.93-112, 2020 (Hakemli Dergi)
Prospective Teacher' Views on Covid-19 (Coronavirus)
Van Yüzüncü Yıl University The Journal of Social Sciences Institute
, sa.1, ss.459-491, 2020 (Hakemli Dergi)
General Nutrition Habits of Science Teachers
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.47, ss.393-415, 2020 (Hakemli Dergi)
EXAMINATION OF STUDENT VIEWS AND MOBILE APPLICATION DESIGN WITH AUGMENTED REALITY TECHNOLOGY FOR BIOLOGY COURSE
EDUCATIONAL TECHNOLOGY THEORY AND PRACTICE
, cilt.10, sa.1, ss.257-279, 2020 (Hakemli Dergi)
Prospective Science Teachers’ Views About Candidates to The Types of Questions Applied in Anatomy Course Exams
International Journal of Social Science Research
, cilt.8, sa.2, ss.185-205, 2019 (Hakemli Dergi)
The Effect Of Multiple Writing Activities On Students’ Energy Literacy
SOCIAL SCIENCESSTUDIES JOURNAL
, cilt.5, sa.4, ss.5892-5907, 2019 (Hakemli Dergi)
FEN BİLİMLERİ DERSİNDEKİ BİYOLOJİ KONULARINA VE İŞLENİŞİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.74, ss.111-134, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Kimya Laboratuarı Endişeleri
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.4, ss.954-974, 2009 (Hakemli Dergi)
Fizik Kimya Ve Biyoloji Dersi Ders Kitaplarının Öğretmen Adayları Tarafından Değerlendirilmesi
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.2, sa.4, ss.313-320, 2007 (Hakemli Dergi)
Fen Edebiyat Fakültesi Eğitim Fakültesi ve Tezsiz Yüksek Lisans Programına Devam Eden Öğrencilerin Öğretmenlik Meslek Algıları
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.17, ss.27-35, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Secondary School Students' Perception of Themselves on Climate Literacy
5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON ENVIRONMENT AND MORALS, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Eylül 2020, ss.1-9
Öğretmenlerinin Genel Beslenme Alışkanlıkları, Katkılı BesinlerHakkındaki Bilgi ve Görüşleri
VI. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 12 - 13 Aralık 2019
İlköğretim Öğrencilerinin Yaşam Ortamlarına GöreÇevresel Tutumları
YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 12 - 13 Aralık 2019
FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINA YÖNELİK 6. SINIFÖĞRENCİLERİNİN METAFORİK ALGILARI
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2019), 24 - 26 Ekim 2019
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Basamaklarını Kullanabilmelerine İlişkin Tutumlarının Belirlenmesi
2. ULUSLARARASIEĞİTİMDE YENİ ARAYIŞLAR KONGRESİ, 26 - 27 Ekim 2019
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN DERS KİTAPLARINDA YERALAN FEN ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2019), 24 - 26 Ekim 2019
ENERJİ KAYNAKLARI İÇERİKLİ ETKİNLİKLERİN BAĞLAMTEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2019), 24 - 26 Ekim 2019
Melia azedarach kullanımı ile Reactive Red 45 (RR 45) Boyasının Biyosorpsiyon Özelliklerinin İncelenmesi
7. Afinite Teknikleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2013, ss.57
Ortaöğretim Öğrencilerinin EnerjiKaynaklarına Yönelik GörüşlerininBelirlenmesi
V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 27 - 29 Haziran 2019
Fen Bilimleri Dersinde Çoklu YazmaEtkinliklerinin Enerji OkuryazarlığınaEtkisi
V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 27 - 29 Haziran 2019
Ortaokul Öğrencilerinin Bilim ve FenBilimleri Dersine Yönelik Tutumları
1. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞİŞİM SEMPOZYUMU, 6 - 07 Mayıs 2019
Fen Bilimleri Dersinin “Işık Ve Soğurulması”Ünitesinde Kullanılan Materyale Yönelik ÖğrenciGörüşlerinin Belirlenmesi
Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu, 25 - 27 Nisan 2019
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin FeTeMMEğitimi ve Etkinliklerine Yönelik Görüşleri
1. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞİŞİM SEMPOZYUMU, 6 - 07 Nisan 2019
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin GenetiğiDeğiştirilmiş Organizmalar HakkındakiGörüşlerinin Belirlenmesi
1. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞİŞİM SEMPOZYUMU, 6 - 07 Nisan 2019
Fen Bilimleri Dersinde Aktif Öğrenme Ortamının ÖğrencininAkademik Başarısına Olan Etkisi ve Öğrenci Görüşleri: GezegenlerÖrneği
5.Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, 13 - 15 Aralık 2018, cilt.1, ss.148-162
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DNA KONUSUNU KAVRAMALARINDADNA PUZZLE MATERYALİNİN ETKİSİ
V. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, 25 - 27 Ekim 2018, cilt.1, ss.348-353
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Biyoloji Konularına YönelikGörüşlerinin Belirlenmesi
5.Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyum, 25 - 27 Ekim 2018
The Effects of a Strategic Instruction on Teaching Matter and Change of State Concepts to Students with Intellectual Disability
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), 18 Mayıs - 22 Nisan 2018
6. Sınıf Öğrencilerinin Çevre Bilincine Yönelik Bilişsel Yapılarının Değişiminin İncelenmesi: Kelime İlişkilendirme Testi
II. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, 26 - 28 Mayıs 2018
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Eğitimine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
1. ULUSLARARASIEĞİTİMDE YENİ ARAYIŞLAR KONGRESİ, 11 - 12 Mayıs 2018
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Dersinin Değerlendirilmesine Ait Görüşleri
1. ULUSLARARASIEĞİTİMDE YENİ ARAYIŞLAR KONGRESİ, 11 - 12 Mayıs 2018
Materyal Destekli Bilimsel Hikayelerin Akademik Başarıya Etkisi
Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu 2018, 3 - 05 Mayıs 2018
Genel Biyoloji Dersinde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi ile MateryalTasarımı
Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu (IFEMS 2018), 3 - 05 Mayıs 2018
Nickel Biosorption Conditions of a Macro Fungus Lactarius salmonicolor
Symposium on Euroasian Biodiversity SEAB-2016, 23 - 27 Mayıs 2016, ss.391
Removal of Pb2 ions from contaminated solutions by microbial composite Combined action of a soilborne fungus Mucor plumbeus and alunite matrix
Symposium on Euroasian Biodiversity SEAB-2016, 23 - 27 Mayıs 2016, ss.392
Mucor plumbeus Mineral Kompoziti ile Sulu Ortamdaki Pb 2 İyonlarının Giderimi
22. Ulusal Biyoloji Kongresi, Türkiye, 23 - 27 Haziran 2014
Üniversite Öğrencilerinin Çevreye Karşı Tutumları ve Çevre Bilinci
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Biosorption of Rhodamine Dye by Durantha repens Biosorbent: Column Study
14th EuCheMS International Conference on Chemistry and the Environment ICCE, Barcelona, İspanya, 25 - 28 Eylül 2013, ss.200
Nickel removal by using immobilized macro fungus: Batch biosorption studies
International Porous and Powder Materials Symposium and Exhibition, 01 Eylül 2013
İmmobilize Lactarius salmonicolor un Sürekli Sistem Ni Biyosorpsiyon Performansı
Kromatografi 2013 Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.63-64
Kompozit Sorbent ile Sürekli Sistemde Pb2 Biyosorpsiyon Çalışmaları
Kromatografi 2013 Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013
Biosorption of Reactive Red 45 (RR 45) Dye by Melia azedarach Biomass: Batch Studies
14th EuCheMS International Conference on Chemistry and the Environment, 01 Haziran 2013
Pyracantha coccinea dan elde edilen modifiye biyokütlenin Turuncu G boyası içeren sulu çözeltilerde biyosorpsiyon özelliklerinin incelenmesi
26. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 1 - 06 Ekim 2012
Melia azedarach Kullanımı ile Reactive Red 45 (RR 45) Boyasının Biyosorpsiyon Özelliklerinin İncelenmesi
26. Ulusal Kimya Kongresi, Muğla, Türkiye, 1 - 06 Ekim 2012, ss.50-51
Biosorption Potential of a Natural Biomass Symphoricarpus Albus: Removal of Lead (II) Ions From Aqueous Solutions
6th Aegean Analytical Chemistry Days, 01 Ekim 2008
Biosorption Characteristics of Lead (II) Using a Natural Biomaterial Symphoricarpus albus (Snowberry)
XXII. Ulusal Kimya Kongresi, 01 Ekim 2008
Biosorption of Reactive Red 45 (RR45) Dye by an Immobilized Macro Fungus
6th Aegean Analytical Chemistry Days, 01 Ekim 2008
Biosorption of Reactive Blue 49 Dye Under Continuous Mode Using a Macro-Fungus Agaricus bisporus Immobilized on a Natural Support
XXII. Ulusal Kimya Kongresi, 01 Ekim 2008
A Natural Biosorbent for the Removal of Methylene Blue (BB9) Dye: Pyracantha coccinea
XXII. Ulusal Kimya Kongresi, 01 Ekim 2008
Thuja Orientalis Kozalakları Üzerıne Immobilize Edilen Agaricus Bisporus Biyosorbenti ile Reaktif Kırmızı RR45 Tekstil Boyasının Biyosorpsiyonu
IV. Afinite Teknikleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2008
Thuja orientalis Üzerine İmmobilize Edilmiş Makro Fungus Agaricus Bisporus Kullanımı İle Reaktif Mavisi RB 49 Tekstil Boyasının Biyosorpsiyon Özelliklerinin İncelenmesi
IV. Afinite Teknikleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2008
Öğretmen Adaylarının Kimya Laboratuarı Endişeleri
1.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007
Öğretmen Adaylarının Ortaöğretim Okullarındaki Laboratuvar Kullanımına İlişkin Görüşleri
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Fen Bilgisi Laboratuar Uygulamaları Dersine Yönelik Görüşleriyle Ders Başarıları Arasındaki İlişki
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
Bilim-Kurgu Filmlerinin Öğretmen Adaylarının Fen Derslerindeki Başarlarına Yansımaları
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.34-37
Fen Edebiyat Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinden Öğretmen OLmak isteyen, Tezsiz Yüksek Lisans Programına Devam Eden ve Eğitim Fakültesi Son Sınıfında Okuyan Öğrencilerin Öğretmenlik Meslek Algıları
Eğitimde Bilime Katkı: Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003
Biyoloji Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Genetik Konularındaki Özyeterlilikleri
Eğitimde Bilime Katkı: Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, ss.28
Kitap & Kitap Bölümleri
ENVIRONMENTAL EDUCATION
ÇEVRE EĞİTİMİ, Hanife Gamze HASTÜRK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.115-141, 2019