Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Türkiye’de Göçmen Eğitimine Yönelik Bir Meta Sentez Çalışması

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.636-637 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Suriye Göçmeni Öğrencilerin Yer Aldığı Sınıflarda Fen Bilimleri Öğretimi Sürecine Ait Görüşler

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.554-557 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Online Education at Universities during the Covid- 19 Pandemic: A Study on the Biology Laboratory Courses

3th World Conference on Education and Teaching, Budapest, Macaristan, 6 - 08 Mayıs 2022, ss.1 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. Sınıf Öğrencilerinin “Güneş, Dünya ve Ay” Ünitesine İlişkin Sahip Oldukları Kavram Yanılgılarının Çizimler Yoluyla İncelenmesi

2 nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 19 - 22 Kasım 2020, ss.421-433

Secondary School Students' Perception of Themselves on Climate Literacy

5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON ENVIRONMENT AND MORALS, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Eylül 2020, ss.1-9 Sürdürülebilir Kalkınma

Dijital Hikâyeler ile Fen Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.472-475 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Ortaöğretim Öğrencilerinin EnerjiKaynaklarına Yönelik GörüşlerininBelirlenmesi

V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 27 - 29 Haziran 2019

Fen Bilimleri Dersinde Çoklu YazmaEtkinliklerinin Enerji OkuryazarlığınaEtkisi

V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 27 - 29 Haziran 2019

Ortaokul Öğrencilerinin Bilim ve FenBilimleri Dersine Yönelik Tutumları

1. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞİŞİM SEMPOZYUMU, 6 - 07 Mayıs 2019

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DNA KONUSUNU KAVRAMALARINDADNA PUZZLE MATERYALİNİN ETKİSİ

V. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, 25 - 27 Ekim 2018, cilt.1, ss.348-353

Materyal Destekli Bilimsel Hikayelerin Akademik Başarıya Etkisi

Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu 2018, 3 - 05 Mayıs 2018

Genel Biyoloji Dersinde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi ile MateryalTasarımı

Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu (IFEMS 2018), 3 - 05 Mayıs 2018

Nickel Biosorption Conditions of a Macro Fungus Lactarius salmonicolor

Symposium on Euroasian Biodiversity SEAB-2016, 23 - 27 Mayıs 2016, ss.391

Üniversite Öğrencilerinin Çevreye Karşı Tutumları ve Çevre Bilinci

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013

Biosorption of Rhodamine Dye by Durantha repens Biosorbent: Column Study

14th EuCheMS International Conference on Chemistry and the Environment ICCE, Barcelona, İspanya, 25 - 28 Eylül 2013, ss.200

Nickel removal by using immobilized macro fungus: Batch biosorption studies

International Porous and Powder Materials Symposium and Exhibition, 01 Eylül 2013

İmmobilize Lactarius salmonicolor un Sürekli Sistem Ni Biyosorpsiyon Performansı

Kromatografi 2013 Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.63-64

Biosorption of Reactive Red 45 (RR 45) Dye by Melia azedarach Biomass: Batch Studies

14th EuCheMS International Conference on Chemistry and the Environment, 01 Haziran 2013

Öğretmen Adaylarının Kimya Laboratuarı Endişeleri

1.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007

Biyoloji Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Genetik Konularındaki Özyeterlilikleri

Eğitimde Bilime Katkı: Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, ss.28
Kitaplar

ENVIRONMENTAL EDUCATION

ÇEVRE EĞİTİMİ, Hanife Gamze HASTÜRK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.115-141, 2019
Metrikler

Yayın

120

Atıf (WoS)

512

H-İndeks (WoS)

10

Atıf (Scopus)

560

H-İndeks (Scopus)

10

Atıf (Scholar)

1266

H-İndeks (Scholar)

16

Atıf (TrDizin)

36

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

229

Proje

10

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

33
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları