Publications & Works

Articles Published in Other Journals
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Time in Classrooms: A Rhythmanalysis Study

American Sociological Association 118th Annual Meeting, Pennsylvania, United States Of America, 17 - 21 August 2023

TEACHER CANDIDATES SOCIOLOGICAL OBSERVATION: NATURAL OBSERVATION AS A COURSE REQUIREMENT

International Ege Congress on Social Sciences & Humanities, 2 - 04 September 2022, vol.2022, pp.89

Ethics at University Level

Southwest Educational Research Association, New Orleans, LA, 10 - 12 February 2016

Pre-service science teachers’ perceptions of technology literacy

International Conference on New Horizons in Education, Barcelona, Spain, 10 - 12 June 2015 Sustainable Development

The relationship between the attitude towards teaching as a subject technology perception

International Conference on New Horizons in Education, Barcelona, Spain, 10 - 12 June 2015
Books & Book Chapters

Aile ve Eğitim

in: Eğtiim Sosyolojisi: Eğitim ve Toplumsal Sorunlar, Mustafa Gündüz, Editor, İdeal Kültür, pp.70-80, 2022

Eğitim, Kadın ve Cinsiyet

in: Eğitim Sosyolojisi: Eğitim ve Toplumsal Sorunlar, Mustafa Gündüz, Editor, İdeal Kültür, pp.81-91, 2022

Eğitim, Beslenme, Sağlık ve Salgın Hastalıklar

in: Eğitim Sosyolojisi: Eğitim ve Toplumsal Sorunlar, Mustafa Gündüz, Editor, İdeal Kültür, pp.256-267, 2022

Eğitim, Çevre ve Doğal Afetler

in: Eğitim Sosyolojisi: Eğitim ve Toplumsal Sorunlar, Mustafa Gündüz, Editor, İdeal Kültür, pp.179-188, 2022

Eğitim, Beslenme, Sağlık ve Salgın Hastalıklar

in: Eğitim Sosyolojisi, Gündüz, Mustafa, Editor, İdeal Kültür Yayıncılık, pp.151-157, 2021

Eğitim, Çevre ve Doğal Afetler

in: Eğitim Sosyolojisi, Gündüz, Mustafa, Editor, İdeal Kültür Yayıncılık, pp.104-109, 2021

in: Eğitim Toplumu Değiştirebilir mi?, Şakir Çınkır, Editor, Anı Yayınları, 2017
Metrics

Publication

25

Citation (WoS)

10

H-Index (WoS)

1

Citation (Scopus)

14

H-Index (Scopus)

1

Citiation (Sum Other)

17

Project

4

Open Access

11
UN Sustainable Development Goals