Assoc. Prof. Davut HOTAMAN


Faculty of Education, Educational Sciences

Training Programs And Teaching


WoS Research Areas: Social Sciences (SOC), SOCIAL SCIENCES, GENERAL, EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH


Avesis Research Areas: Social Sciences and Humanities, Education, Teacher Training

Office Phone: +90 212 383 4827
Web: https://avesis.yildiz.edu.tr/davut
Office: B317
Address: YTÜ. Davutpaşa Yerleşkesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü 34165 Esenler, Güngören, İstanbul

Metrics

Publication

74

Citation (WoS)

23

H-Index (WoS)

4

Citation (Scopus)

29

H-Index (Scopus)

5

Citation (Scholar)

36

H-Index (Scholar)

3

Citiation (TrDizin)

20

H-Index (TrDizin)

2

Citiation (Sum Other)

104

Project

6

Thesis Advisory

3

Open Access

19
UN Sustainable Development Goals

Announcements & Documents

Dönem Projesi-ÖRNEK
Report
12/13/2024
Çoklu zeka
Lecture Note
12/12/2024
Beyin Odaklı Öğrenme
Lecture Note
12/12/2024

Başarılar...


Selahattin ERTÜRK-Eğitim Programları ve Öğretim
Lecture Note
11/25/2024
EGT-5123-Eğitimde Program Geliştirme
Lecture Note
10/14/2024

İzlence ektedir.

Başarılar


PDR'de Program Geliştirme
Lecture Note
10/2/2024
EGT5122-Öğrenme Öğretme Kuramları
Lecture Note
5/15/2024
Eğit Program Değerlendirme
Lecture Note
5/11/2024

Değerli arkadaşlar,

Son hafta işlenen "Eğitim Programları ve Öğretim" dersinde işlenen "Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi" konulu slaytlar ektedir. 

Başarılar



PDR-EGT3020-PDR Etik İlkeler
Lecture Note
4/25/2024

Başarılar


TPD-PDR-Etik Kurallar
Lecture Note
4/25/2024
EGT-5002-Eğitimde Program Geliştirme (TEZSİZ)
Lecture Note
3/17/2024
EGT5100-Değer/Karakter Eğitimi-PDF
Lecture Note
3/8/2024
Dr. İçerik
Lecture Note
2/23/2024
EGT3020-Ahlak ve Etik-İçerik
Lecture Note
2/23/2024
EGT5122 Öğrenme-Öğretme Kuramları (İÇERİK)
Lecture Note
2/21/2024
EGT5004-Gr.5-Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik-YENİ
Lecture Note
3/22/2023
YÖK Etik İlkeler
Lecture Note
3/22/2023
EGT 6119-Öğrenme-Öğretme Kuram ve Modelleri (Dr)-İÇERİK
Lecture Note
2/28/2023
EGT5122-Öğrenme-Öğretme Kuramları-Ders İÇERİĞİ
Lecture Note
2/28/2023
EGT 6119
Lecture Note
3/9/2021

Takip/değerlendirme Formu


Education Information

2002 - 2008

2002 - 2008

Doctorate

Marmara University, Ataturk Faculty Of Education, Elementary Education, Turkey

1993 - 1995

1993 - 1995

Postgraduate

Hacettepe University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Turkey

1984 - 1988

1984 - 1988

Undergraduate

Hacettepe University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Turkey

Dissertations

2008

2008

Doctorate

Yeni ilköğretim programının öğrencilere kazandırmayı öngördüğü temel becerileri öğretmen, veli ve öğrenci algıları doğrultusunda değerlendirilmesi

Marmara University, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

1995

1995

Postgraduate

Gülhane Askeri Tıp Akademisi Sağlık Meslek Yüksekokulu Hemşirelik Bölümü öğrencilerinin tutumları ile akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi

Hacettepe University, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Foreign Languages

B1 Intermediate

B1 Intermediate

English

Research Areas

Social Sciences and Humanities

Education

Teacher Training

Academic Titles / Tasks

2018 - Continues

2018 - Continues

Associate Professor

Yildiz Technical University, Faculty Of Education, Educational Sciences

Non Academic Experience

1993 - 1996

1993 - 1996

Hizmetiçi Eğitim ve Akreditasyon Koordinatörü

Gülhane Askeri Tıp Akademisi (GATA)

1991 - 1993

1991 - 1993

Eğitim Uzmanı

Dz. K. K.’xxlığı Karamürseş Deniz Eğitim Merkezi

Articles Published in Other Journals

2010

2010

Demokratik Eğitim: Demokratik Bir Eğitim Programı

Hotaman D.

Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.3, no.1, pp.29-42, 2010 (Peer-Reviewed Journal)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

2019

2019

3. ve 4. Sınıf Ders Kitaplarınında Tercih Edilen İçerik Düzenleme Stratejilerinin İncelenmesi

HOTAMAN D.

UBEST Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat, Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Turkey, 2 - 04 May 2019

2013

2013

The Analysis of the Levels of Turkish Candidate Teachers’ Having the Values in the European Values Education Program

Hotaman D.

5th World Conference on Educational Sciences - WCES 2013, Rome, Italy, 12 - 17 February 2013, vol.116, pp.1114-1120 Creative Commons License

2013

2013

Using Educational Dataq Mining in Assessment of Student Achievement

HOTAMAN D.

4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS, Antalya, Turkey, 25 - 27 April 2013

2011

2011

The Importance of Education Program ın Terms of Equal Opportunities ın The Education of Talented and Gifted Students

HOTAMAN D.

I INTERNATİONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2011 Sustainable Development

2011

2011

The Reflections of Social Chance on the Educational and School Systems

HOTAMAN D.

VI International Balkan Congress for Education and Science: THE MODERN SOCIETY AND EDUCATION, Ohrid, Macedonia, 30 September - 01 October 2011, pp.171-183

2010

2010

The teaching profession: Knowledge of subject matter, teaching skills and personality traits

Hotaman D.

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Turkey, 4 - 08 February 2010, vol.2, pp.1416-1420 identifier identifier

2009

2009

Personal Educational And Vocational Aid With Equal Opportunities In The Education Of Gifted Students

Hotaman D., Yüksel Şahin F.

The 5th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Turkey, 1 - 03 October 2009, pp.1 Sustainable Development

2009

2009

Educational and Vocational Guidance as Part of Equal Opportunities in the Education of Gifted Students

HOTAMAN D., Yüksel Şahin F.

The 5th International Balkan Educational and Science Congress, 01 October 2009 Sustainable Development

2009

2009

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Fırsat Eşitliği ile Kişisel, Eğitsel ve Mesleki Rehberlik Yardımı

HOTAMAN D., ŞAHİN F.

Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Turkey, 1 - 03 October 2009, vol.2

2007

2007

Bazı Kişisel Değişkenlerin Ortaöğretim Öğrencilerinin Çalışma Becerileri Üzerindeki Etkisi

ŞAHİN F., HOTAMAN D.

XVI. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Tokat, Turkey, 5 - 07 September 2007, vol.2, pp.394-400

2005

2005

İlköğretim I. Kademe Öğretmenlerin Beden Dilini Kullanım Düzeyleri

HOTAMAN D.

XIV. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Denizli, Turkey, 28 - 30 September 2005, pp.365-368

2004

2004

Sınıf Yönetimi Sürecinde Sergilenen Öğretmen Davranışları

HOTAMAN D.

Orta Öğretimde Yeniden Yapılanma Sempozyumu, Ankara, Turkey, 20 - 22 December 2004, pp.375-381

2003

2003

Reading and Reading Comprehension

HOTAMAN D.

First Balkan Conferance:Education-Global Identity and Cultural Diversity, Stara-Zagora, Bulgaria, 27 - 29 June 2003, vol.3, pp.26-32 identifier identifier identifier

2002

2002

Öğretmenlik Mesleğine Yönelimi Etkileyen Etmenlerin İncelenmesi

HOTAMAN D.

Uluslararası Katılımlı 2000’xxli Yıllarada I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 29 - 31 May 2002, pp.200-209

2000

2000

Tezsiz Yüksek Lisans ”Alan Öğretmenliği” Programlarında Öğretmen Yetiştirme

HOTAMAN D.

IX. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Erzurum, Turkey, 27 - 30 September 2000, pp.387-397

Books & Book Chapters

2021

2021

Öğrenmede Bireysel Faklılıklar

HOTAMAN D.

in: Öğrenme Psikolojisi: Kavramlardan Kuramlara, Hotaman, Davut, Editor, EFEAKADEMİ, İstanbul, pp.401-434, 2021

2021

2021

Davranışçı Öğrenme Kuramları

HOTAMAN D.

in: Öğrenme Psikolojisi: Kavramlardan Kuramlara, Hotaman, Davut, Editor, EFEAKADEMİ, İstanbul, pp.31-68, 2021

2021

2021

Güdülenme/Motivasyon ve Eğitim

HOTAMAN D.

in: Öğrenme Psikolojisi: Kavramlardan Kuramlara, Hotaman, Davut, Editor, EFEAKADEMİ, İstanbul, pp.297-330, 2021

2021

2021

Öğrenmeyle İlgili Temel Kavramlar

HOTAMAN D.

in: Öğrenme Psikolojisi: Kavramlardan Kuramlara, Hotaman, Davut, Editor, EFEAKADEMİ, İstanbul, pp.1-30, 2021

2021

2021

Bilişsel Davranışçılar

HOTAMAN D.

in: Öğrenme Psikolojisi: Kavramlardan Kuramlara, Hotaman, Davut, Editor, EFEAKADEMİ, İstanbul, pp.69-112, 2021

2019

2019

Kültür ve Eğitim

Hotaman D.

in: Eğitim Sosyolojisi, Mehmet Yapıcı, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.163-195, 2019 Creative Commons License

2019

2019

Toplumsal Kurumlar ve Eğitim

Hotaman D.

in: Eğitim Sosyolojisi, Mehmet Yapıcı, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.99-131, 2019 Creative Commons License

2019

2019

Eğitim Felsefesi ve Eğitim Akımları

HOTAMAN D.

in: Eğitim Felsefesi, Mehmet Yapıcı, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.92-120, 2019

2019

2019

Toplumsal Kurumlar ve Eğitim

HOTAMAN D.

in: Eğitim Sosyolojisi, Mehmet Yapıcı, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.99-131, 2019

2019

2019

Temel Felsefi Ekoller

HOTAMAN D.

in: Eğitim Felsefesi, Mahmet Yapıcı, Editor, Eğitien Kitap, Ankara, pp.57-88, 2019

2019

2019

Kültür ve Eğitim

HOTAMAN D.

in: Eğitim Sosyolojisi, Mehmet Yapıcı, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.163-195, 2019

2018

2018

Motivasyonun Gerekliliği

HOTAMAN D.

in: Doğumdan Ölüme Psikolojik Süreçler: PSİKOLOJİ, Yapıcı, M., Editor, EĞİTEN KİTAP, Ankara, pp.261-283, 2018

2018

2018

Ekonomik Açıdan 21. Y,üzyıl Becerileri

HOTAMAN D.

in: Eğitimde ve Endüstride 21. Yüzyıl Becerileri, Öğretir Özçelk, A. D., Tuğluk, M.N., Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.291-315, 2018

2018

2018

Davranışın Doğası

HOTAMAN D.

in: Doğumdan Ölüme Psikolojik Süreçler: PSİKOLOJİ, Yapıcı, M., Editor, EĞİTEN KİTAP, Ankara, pp.35-71, 2018

2016

2016

Analysis of Teacher Candidate Students’xx Basic Skills According to the Views of Students and Practicum Teachers

HOTAMAN D.

in: Contemporary Approaches in Education and Communication, Hasan Arslan, Mehmet Ali Inçbay, Alejandro J. Galler and S. Lizette Ramos, Editor, Frankfurt: PL Academic Research, Frankfurt, pp.211-224, 2016

Scientific Refereeing

December 2021

December 2021

Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi

Other Journals

December 2021

December 2021

Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi

Other Journals

December 2021

December 2021

MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

National Scientific Refreed Journal

October 2021

October 2021

TURKISH STUDIES - SOCIAL SCIENCES

National Scientific Refreed Journal

July 2020

July 2020

MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

National Scientific Refreed Journal



Citations

Total Citations (WOS): 28

h-index (WOS): 4