Desteklenen Projeler
-
2023 - 2023 Eğitim Teknolojileri Kapsamında Geliştirilen "Akıllı Bağcık" Dijital Oyunu İle İngilizce ve MatematikÖğretimi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
-
2023 - 2023 ARCS Motivasyon Modelinin Kullanıldığı Dinamik Geometri Yazılım Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Uzamsal Düşünme Becerilerine ve Motivasyonlarına Etkisinin İncelenmesi
-
2022 - 2023 ETNOMATEMATİĞİN FARKINDAYIM
-
2022 - 2023 MATEMATİĞİN DOĞASINDA ÇÖZÜM VAR
-
2022 - 2023 Matematiksel Hikayelerin Dijital Çizgi Romana Dönüştürülmesi VeUygulanması: Bilsem Örneği
-
2021 - 2023 ENGELSİZ BİLİM
-
2021 - 2022 YAŞAMDAKI MATEMATIĞIN FARKINDAYIM II
-
2020 - 2021 Salgını Matematiksel Modelleme İleAnlatıyorum
-
2020 - 2021 Öğrencilerin Gözünden Kültür veMatematik
-
2020 - 2021 Oyun Videolarındaki İngilizceninFarkındayım
-
2020 - 2021 Kodlamadaki Matematik
-
2020 - 2021 Navigasyondaki matematik
-
2020 - 2021 Spordaki Matematik
-
2020 - 2020 Depremi Matematik İle Yorumlama
-
2019 - 2020 Matematiksel Düşüncelerin Geleneksel Kültür Yoluyla Matematik Eğitimine Yansıtılması
-
2019 - 2020 Bilgisayar Oyunlarındaki Matematik
-
2018 - 2019 Gerçekçi Matematik Eğitimi Çerçevesinde Tasarlanan Etkinliklerin Uygulama Sürecinin Klasik Ve Elektronik Portfolyo Ile Değerlendirilmesi
-
2018 - 2019 Matematik Eğitiminde Elektronik Portfolyo Kullanımının Akademik Başarı ve Özdeğerlendirme Yetileri Üzerine Etkisi
-
2018 - 2019 Matematiksel Deneyim Ve Akademik Yönelim Paylaşımı
-
2018 - 2019 Dramatizasyon Tekniği Ile Ünlü Türk Matematikçilerin Yaşamlarini Ve Matematiğe Katkilarini Ortaokul Öğrencilerine Anlatiyorum
-
2018 - 2019 Matematik Eğitiminde Akademik Benlik Bakış Açısının Öğrencilere Aktarılması
-
2018 - 2019 YAŞAMDAKİ MATEMATİĞİN FARKINDAYIM
-
2015 - 2018 MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ LİSANSÜSTÜ EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARININ BULANIK MANTIK İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
-
2015 - 2015 Çarpım Tablosunun Görselleştirilmesi Üzerine Bir Çalışma
-
2015 - 2015 Matematik Hikâyeleri ile Matematik Derslerinin İlişkilendirilmesi