Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Gerçekçi Matematik Eğitimi Çerçevesinde Hazırlanan Etkinlikler İle Uygulanan E-Portfolyo Hakkındaki Öğrenci Görüşleri -

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.65-78

Matematik Bölümlerindeki Lisans Öğrencilerinin Akademik Benlik Yönelimlerinin Belirlenmesi Ve Ortaokul Öğrencilerine Aktarılması

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.17-26

Türk Matematikçilerin Yaşamlarını Ve Matematiğe Katkılarını Dramatizasyon Tekniği Kullanarak Anlatma

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.28-37

Ortaokul Öğrencilerinin MAtematik Kavramına Yönelik Metaforik Algıları

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.344-370

Gerçekçi Matematik Eğitimi Çerçevesinde Hazırlanan Etkinlikler ile Uygulanan E-Portfolyo Hakkındaki Öğrenci Görüşleri

V. TURKCESS Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.27-37

Ortaokul Öğrencilerinin Tasarladıkları Oyunların Matematik Okur Yazarlığı Açısından Analizi.

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi., İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Mayıs 2018, ss.25-26

TÜRKİYE’DE STEM VE MATEMATİK EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARININ TEMATİK ANALİZİ (ULUSAL VE SSCI İNDEXLİ DERGİLER KAPSAMINDA)

3.ULUSLARARASI SOSYAL BESERI VE EGITIM BILIMLERI KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 17 Aralık 2018, ss.16-23

ORTAOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARININ STEM EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

3.ULUSLARARASI SOSYAL BESERI VE EGITIM BILIMLERI KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 17 Aralık 2018, ss.34-40

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK VE MÜZİKARASINDAKİ İLİŞKİYİ KEŞFETMELERİ

V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 Aralık 2018, ss.25-32

Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlık Düzeylerininİncelenmesi

V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 Aralık 2018, ss.17-24

Eğitim Boyutu ile Anadolu Süslemelerindeki Geometri

II. ULUSLARARASI TARİH VE KÜLTÜR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 06 Ocak 2018, ss.2

Matematiksel Düşüncenin Kültürel İfadesi: Etnomatematik

II. ULUSLARARASI TARİH VE KÜLTÜR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 06 Ocak 2018, ss.1

Mangala ve Matematik

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 Mayıs 2017, ss.45

Gelenbevi İsmail Efendi ve Gerçekçi Matematik Öğretimi

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 Mayıs 2017, ss.15

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Yazdığı Matematiksel Hikayelerin İrdelenmesi

Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 07 Nisan 2017, ss.28

The Evaluation of the Mathematics Candidate Teachers’ Anxiety Towards Mathematics Teaching with Fuzzy Logic

International Conference on Modern Education Studies, Cidde, Birleşik Arap Emirlikleri, 25 Ocak 2017, ss.30

Matematik Öğretmeni Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumlarının Bulanık Mantık İle Değerlendirilmesi

III rd International Eurasian Educational Research Congress., Muğla, Türkiye, 31 Mayıs 2016, ss.25

Determination of Attitudes for Graduate Program of Elementary Mathemetics Teacher Candidates with Fuzzy Logic

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 01 Mayıs 2014

Kitap & Kitap Bölümleri

Gerçek Yaşam Temelli Matematik Etkinliklerine Katılan Dezavantajlı Ortaokul Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Bakış Açılarının İstatistiksel Olarak İncelenmesi

Güncel Ekonometrik ve İstatistiksel Uygulamalar ileAkademik Çalışmalar, Doç. Dr. Elif Tuna,Doç. Dr. Serkan Akoğul, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.69-88, 2024

Milli Oyunumuz Dokuztaş ve Matematik Öğretimi

Milli Eğitim Üzerine Yazılar, Ali Fuat Arıcı, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.143-155, 2019

Artificial Neural Networksin the Prediction of Academic Success

New Educational Trendsin Turkey, Ünsal Umdu Topsakal, Gülbin Özkan, Editör, Trafford Publishing , California, ss.69-82, 2017

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

83

Atıf (WoS)

38

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

72

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

25

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

23
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları