Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
DEVELOPING PARENTS' BOOK PREFERENCE SCALE FOR THEIR CHILDREN AGED 3-6 YEARS: A STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.25, no.2, pp.523-542, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

The Development of Book Selection Self-Efficacy Scale for Preschool Children: Student Form
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, vol.56, no.3, pp.961-1012, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Montessori Eğitmenleri 3-6 Yaş Erken Çocukluk SınIflarında Hazırlanmış Çevreyi Nasıl Düzenliyor?
The Journal of Akademic Social Science
, vol.9, no.114, pp.169-191, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Birinci Sınıfa Başlamak İçin Okula Başlama Yaşı mı Okula Hazır Oluş mu?
Milli Eğitim
, vol.48, no.224, pp.7-31, 2019 (Scopus)
Ebeveynlerin Okul Öncesi Kurumu Hakkındaki Görüşleri: Tercih Sebepleri, Beklentileri ve Memnuniyetleri
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.18, no.70, pp.497-517, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Aile Katılımlı ve Aile Katılımsız Sosyal Beceri Eğitiminin Çocukların Sosyal Becerilerine Etkisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.6, no.6, pp.1119-1127, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
ANAOKULU VE İLKOKUL BİRİNCİ SINIFA DEVAM EDEN 60-71 AYLIK ÇOCUKLARIN ZİHİNSEL-DİL GELİŞİMLERİ AÇISINDAN İLKOKULA HAZIR OLUŞ DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Turkish Studies: International Periodical for Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, vol.12, pp.21-34, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
The Opinions of Mothers of Children with Special Needs RegardingInclusive Education
Journal of Education and Training Studies
, vol.4, pp.154-161, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The Opinions of Classroom Teachers and Normally Developing Children on Inclusive Practice
International Online Journal of Educational Sciences
, vol.8, pp.12-22, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
University Childcare Teachers Perceptions, Beliefs, and Thoughts about Their Profession and Jobs: A Turkish Case
European Journal of Educational Research
, vol.1, no.3, pp.225-240, 2012 (Scopus)
Okul Öncesi Öğretim Programında Yer Alan Amaç ve Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Değerlendirilmesi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.34, pp.112-127, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Çocukların Benlik Kavramlarında Televizyon Seyretme Süresi ve Seyredilen Programların Etkisinin İncelenmesi
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.25, no.1, pp.25-33, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Çocukların Televizyon Seyretme Alışkanlıklarının Yaş ve Cinsiyete Göre İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.19, no.2, pp.489-498, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
A Study on the Empathic Skills of Preschool Teachers
International Journal of Akademic Research
, vol.3, no.1, pp.301-305, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
A Study on the Views of Mothers of Preschool Children about Children’s Books
Bulgarian Journal of Science and Education Policy
, vol.5, no.1, pp.5-14, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Analysis of Self-Acceptance and Friend Relationships of Adolescents Attending High Schools
The International Journal of Learning
, vol.17, no.6, pp.187-195, 2010 (Scopus)
An Examination of Professional Self-Esteem of Candidate Teachers Studying at Faculty of Education
The Journal Policy Futures in Education
, vol.1, pp.367-441, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Çocukların Benlik Kavramları ile Saldırganlık Düzeyleri Arasındaki ilşkinin İncelenmesi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, vol.34, no.361, pp.6-12, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Hopelessness Levels of Mothers with and without Disabled Children
Pakistan Journal of Social Sciences
, vol.4, no.6, pp.746-750, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Entegre Eğitim
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.6, no.2, pp.69-79, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Okul Öncesi Eğitimde Annelik Bekçiliği ile Baba Katılımı Arasındaki İlişkinin İlişkisi
I. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Bursa, Turkey, 29 - 31 March 2018
Drama Temelli Problem Çözme Beceri Eğitiminin Anaokuluna Devam eden Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerine Etkisi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, 18 - 21 October 2017
Drama Temelli Problem Çözme Beceri Eğitiminin Anaokuluna Devam Eden Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerisine Etkisi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, 18 October 2017, pp.40
Aile Katılımlı Ve Aile Katılımsız Sosyal Beceri Eğitiminin, Okul Öncesi Çocukların Sosyal Beceri Kazanımına Etkisi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Gazi Üniversitesi, Ankara, Turkey, 18 October 2017, pp.30
Öğretmenlerin Zihinsel Yetersizliği Olan Kaynaştırma Öğrencilerine Okuma Yazma Öğretiminde Kullandıkları Yöntemlere İlişkin Görüşleri
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 27 - 29 April 2017
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Empatik Eğitim Düzeylerinin İncelenmesi
Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Turkey, 1 - 03 October 2009
Techniques Used in Integration Education
4. International Conferance Modern Tendencies in Education, Makedonya, Macedonia, 17 July 2008, pp.149-156
Examination of the Depression Levels of Children who Attend Primary School
European Society for Child and Adolescent Psychiatry (ESCAP)
An investigation of Parents Emotional Abuse of Children
European Society for Children
Books & Book Chapters
İlkokula Geçiş
in: Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi: Okula Geçişte Kritik Yıllar, Yalman, Duygu Öztabak, Muhammet, Ü., Editor, Efe Akademi, İstanbul, pp.27-51, 2019
Erken Çocuklukta Fiziksel ve Eğitsel Ortamlar
in: Erken Çocuklukta Öğrenme Yaklaşımları, Aysun Gürol, Editor, Efe Akademi, İstanbul, pp.39-78, 2018
Özel Eğitimin Tarihçesi
in: Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri: Özel Eğitim, Neriman Aral,Figen Gürsoy, Editor, Hedef Yayıncılık, Ankara, pp.21-37, 2018

Suça Yönlendirilen Çocuklar ve Eğitim Sorunları
in: Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimleri, Zarife SEÇER, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.229-250, 2018
Okul Öncesi Eğitimin İlkeleri
in: Okul Öncesi Eğitime Giriş, Zarife Seçer, Editor, Eğiten Kitap Yayınevi, Ankara, pp.23-40, 2017
Kullanılan Araçlara Göre İletişim
in: Çocuk ve İletişim, Aral N., Editor, Vize Yayıncılık, Ankara, pp.123-146, 2017
Fiziksel Gelişim
in: Eğitim Psikolojisi, Cengiz Şahin, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.47-67, 2016
Problem-Based Learning
in: Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jazdzewska Iwona, Yaldır Hülya, Editor, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, pp.52-59, 2016
Erken Çocuklukta Büyüme ve Gelişme
in: Erken Çocukluk Gelişimi ve Eğitimi, Yeşim Fazlıoğlu, Editor, Kriter Yayınevi, İstanbul, pp.1-18, 2009