Desteklenen Projeler
-
2025 - 2026 Okumaya Yönelik Psikometrik Maddeler için Cinsiyet Alt Gruplarında Diferansiyel Madde Fonksiyonları: 2018 Yılı PISA Verileri için İkincil Bir İnceleme
-
2025 - 2026 Sosyal Aidiyet ve Okuma Performansına İlişkisinde Aile Motivasyonunun Aracılığı: PISA Tabanlı İkincil Bir Analiz
-
2025 - 2026 PIRLS Bünyesinde İncelenen Psikometrik Faktörlerdeki Maddelerin Diferansiyel Madde Fonksiyonlarının Belirlenmesi: Ülke Alt Grupları Bazında İkincil Bir Araştırma
-
2025 - 2025 Türkçede ve Fin Tatarcasında kiplik ve olumsuzlama ilişkisi
-
2023 - 2024 Ortaöğretim Seviyesindeki Öğrencilerin Ebeveynin Eğitim Seviyesi Grupları Bazında Yanlılık Araştırması: Pısa Temelli Bir Araştırma
-
2022 - 2023 G7 Ülkeleri ve Türkiye'de Öğrencilerin Evlerinde Konuştuğu Diller Bakımından PISA Okuma Testi Maddelerinde Yanlılık Araştırması
-
2022 - 2023 Dijital Oyun Oynamanın Okuma Başarısına Etkisi: G7 ve Türkiye Örneği
-
2022 - 2023 Item Bias Research of PISA Reading Items in Immigrant Subgroups with Ecological Model of Item Responding: Canada-Turkey Example
-
2019 - 2020 Öğretmen Adaylarının Konuşma Kaygılarının ve Mesleki Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi