Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 11
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 26

1. Modals in Negation Contexts in Finland Tatar

The 22rd International Conference in Turkish Linguistics, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2025, ss.84-85, (Özet Bildiri)

2. Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde uzaktan eğitimin dünü, bugünü, yarını için sistematik bir değerlendirme

IV. BİLSEL Uluslararası Ahlat Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Bitlis, Türkiye, 21 - 22 Eylül 2024, ss.434, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. 4. sınıf öğrencilerinin okuma performanslarının açıklanmasında PIRLS üzerinden bir inceleme

IV. BİLSEL Uluslararası Ahlat Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Bitlis, Türkiye, 21 Eylül - 22 Ekim 2024, ss.433, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Türkçe Öğretmenlerinin Çocuk Edebiyatı Metinlerini Kullanmaya Dair Öz Yeterlilikleri: Örnek Bir Vaka Araştırması

I. BİLSEL International Aspendos Scientific Resarches Congress, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Şubat 2024, ss.192-193, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. İkinci Dil Olarak Türkçe Öğretiminde İlköğretim Seviyesinin Ekolojik Arka Planının Belirlenmesi: Bronfenbrenner Sonrası Dönem Işığında Bir İnceleme

I. BİLSEL International Aspendos Scientific Resarches Congress, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Şubat 2024, ss.194-195, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Ortaöğretimdeki Öğrencilerin Hayatlarındaki Dillerin Okuma Başarısına Etkisi: PISA Temelli Bir Araştırma

5th International Rumeli [Language, Literature and Translation Studies] Symposium, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2023, ss.55, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Sosyal Bilimciler için Veri Bilimi Üzerine Açık-Kaynaklı Kodlama Atölyesi Modeli

ICOLDE 2022 - International Congress on Open Learning and Distance Education, Erzurum, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2022, ss.121-123, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Explanatory factors predicting reading success of academically gifted students through the perspective of ecological model

The 17th APCG Asia-Pacific Conference on Giftedness, Taipei, Tayvan, 7 - 10 Temmuz 2022, ss.243-252, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Dijital Oyun Oynamanın Okuma Başarısına Etkisi: Türkiye Üzerine PISA Tabanlı Bir Araştırma

IV. International Ankara Multidisciplinary Studies Congress, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Temmuz 2022, ss.1044-1053, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. PISA Bize Okumada Ne Anlatıyor? Bir Güvenilirlik Çalışması

. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress (CEO SSC), Bolu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2020, ss.169, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Stratejilerini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterliliklerinin Belirlenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.300-304, (Tam Metin Bildiri)

12. Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Etkinlik Örnekleri: Düşünce Atölyesi ve Kitap Sohbetleri

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Etkili Konuşma Becerisi Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 Eylül 2017, ss.114, (Özet Bildiri)

14. Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Konuşma Etkiliklerinin Ölçülmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 Mayıs 2017, ss.199, (Özet Bildiri)

15. Türkçe Öğretmenliği Birinci Sınıf Öğrencilerinin Bölümlerinden Beklentilerinin Belirlenmesi

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

16. Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazma Alışkanlıklarının Ölçülmesi: B1 Seviyesi Örneği

9. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 Mayıs 2017, ss.385, (Özet Bildiri)

18. Türkçe Öğretmenliği Adaylarının Hikâyelerle Türkçe Öğretimi Hakkındaki Görüşleri

UHAK 2017 - Ulusal Hikâye Anlatıcılığı Kongresi, İstanbul, Türkiye, 05 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

19. Yabancı Dİl Olarak Türkçe Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Bir Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.361, (Özet Bildiri)

20. Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilere Kültür Aktarımı Konusunda Öğretmen Görüşleri

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.367, (Özet Bildiri)

21. Türkçe Metinleri Okumaya Karşı İkinci Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Tutumunun Belirlenmesi

Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.1-10, (Özet Bildiri)

22. İkinci Dil Olarak Türkçe Öğrenen Yabancıların Türkçe Metinlere Karşı Okuma Motivasyonunun Değerlendirilmesi

Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

24. Türkçe Öğretmenliği Adaylarının Konuşma Kaygısının Belirlenmesi: İstanbul Örneği

3. International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.143, (Özet Bildiri)

25. Yabancılara Türkçe Öğretimi Setlerinden Yer Alan Dinleme Becerisi Etkinliklerinin Avrupa Dil Portfolyosu Açısından Değerlendiril...

9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, Burdur, Türkiye, 06 Ekim 2016, ss.1-2, (Özet Bildiri)

26. Nasreddin Hoca Fıkralarının Yabancılara Türkçe Öğretimi Bakımından Değeri

Uluslararası Nasreddin Hoca Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 30 Eylül 2016, ss.1-2, (Özet Bildiri)
Kitaplar 1

1. Sosyal Bilimciler için Veri Bilimi Üzerine Açık-Kaynaklı Kodlama Atölyesi Modeli

Sosyal, Sağlık ve Fen Bilimleri Alanında Açık ve Uzaktan Öğretim Uygulamaları, Gökhan Ömeroğlu,Meryem Öztürk,Mevlüt Albayrak,Melike Aydemir Arslan, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınevi, Erzurum, ss.32-37, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

43

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

74

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

41

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

11

Toplam Atıf Sayısı

74

Proje

12

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları