SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmen adaylarının mesleki kaygılarını öngören bir faktör olarak konuşma kaygılarının incelenmesi
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.10, sa.4, ss.242-252, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde uzaktan eğitimin dünü, bugünü, yarını için sistematik bir değerlendirme
IV. BİLSEL Uluslararası Ahlat Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Bitlis, Türkiye, 21 - 22 Eylül 2024, ss.434
4. sınıf öğrencilerinin okuma performanslarının açıklanmasında PIRLS üzerinden bir inceleme
IV. BİLSEL Uluslararası Ahlat Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Bitlis, Türkiye, 21 Eylül - 22 Ekim 2024, ss.433
Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Etkinlik Örnekleri: Düşünce Atölyesi ve Kitap Sohbetleri
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Etkili Konuşma Becerisi Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 Eylül 2017, ss.114
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Konuşma Etkiliklerinin Ölçülmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 Mayıs 2017, ss.199
Türkçe Öğretmenliği Birinci Sınıf Öğrencilerinin Bölümlerinden Beklentilerinin Belirlenmesi
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazma Alışkanlıklarının Ölçülmesi: B1 Seviyesi Örneği
9. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 Mayıs 2017, ss.385
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Kitap Okuma Alışkanlığına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi: B1 Seviyesi Örneği
9. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 Mayıs 2017, ss.384-385
Türkçe Öğretmenliği Adaylarının Hikâyelerle Türkçe Öğretimi Hakkındaki Görüşleri
UHAK 2017 - Ulusal Hikâye Anlatıcılığı Kongresi, İstanbul, Türkiye, 05 Mayıs 2017, ss.1
Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilere Kültür Aktarımı Konusunda Öğretmen Görüşleri
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.367
Yabancı Dİl Olarak Türkçe Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Bir Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.361
Türkçe Metinleri Okumaya Karşı İkinci Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Tutumunun Belirlenmesi
Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.1-10
İkinci Dil Olarak Türkçe Öğrenen Yabancıların Türkçe Metinlere Karşı Okuma Motivasyonunun Değerlendirilmesi
Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2017
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Kaynak Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Açısından Değerlendirilmesi: Yunus Emre Enstitüsü Türkçe Öğretim Seti ve İstanbul Yabancılar İçin Türkçe Seti B1-B2 Örneği
3. International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, İtalya, 20 Nisan 2017, ss.1
Yabancılara Türkçe Öğretimi Setlerinden Yer Alan Dinleme Becerisi Etkinliklerinin Avrupa Dil Portfolyosu Açısından Değerlendiril...
9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, Burdur, Türkiye, 06 Ekim 2016, ss.1-2
Nasreddin Hoca Fıkralarının Yabancılara Türkçe Öğretimi Bakımından Değeri
Uluslararası Nasreddin Hoca Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 30 Eylül 2016, ss.1-2