-
2014 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2012 - 2014 Doç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2012 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi
-
2013 - 2016 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Uzaktan Eğitim Uygulama Ve Araştırma Merkezi
-
2012 - 2016 Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Mevzuat Komisyon Üyesi
-
2010 - 2012 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi
-
Doktora Doktora Tezi
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Yüksek Lisans Yüksek Lisans Tezi
-
Lisans Mesleki Yabancı Dil
-
Doktora Fen Eğitiminde Program Geliştirme
-
Yüksek Lisans Planning, Writing and Publication of Research Reports
-
Yüksek Lisans Conceptual Change Models
-
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi (Yüksek Lisans)
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri 2
-
Doktora Doktora Uzmanlık Alan Dersi
-
Yüksek Lisans Araştırma Raporu Planlama, Yazma ve Yayınlama
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri 1
-
Lisans Genel Kimya 2
-
Yüksek Lisans Dönem Projesi
-
Yüksek Lisans Misconceptions in Science Education
-
Lisans Çevre Eğitimi
-
Lisans Okul Deneyimi I
-
Lisans Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Tasarımı
-
Yüksek Lisans Fen Eğitiminde Kavram Yanılgıları
-
Lisans Genel Kimya Lab.2
-
Doktora Fen Eğitiminde Araştırma ve Uygulama Analizleri
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans Genel Kimya-1
-
Lisans Genel Kimya Lab.1
-
How Chıldren Sees The Sun,Earth and Moon
Coştu B. (Danışman)
N.Firdevs(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Promoting Science Clasroom Learning Experiences:The Meaning-Making Cyle
Coştu B. (Danışman)
Z.Ayık(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Comparision of Science Curricula in Canada and Turkey
Coştu B. (Danışman)
A.Çağlayan(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Öğrencilerin Fen Kavramlarındaki Yanılgılarının Karşılaştırmalı Analizi
Coştu B. (Danışman)
B.Solak(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Designing a Multimodal Learning and Teaching Strategy for Gifted Education in Science:Impacts on Teachers and Gifted Students Representational Competence
Coştu B. (Danışman)
M.DAVUT(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Ethnographic case study of early STEM education: Investigating students' authentic learning experiences
Coştu B. (Danışman)
Ş.Girgin(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Fen Eğitiminde Eğitsel Bilgisayar Oyunun Geliştirilmesi ve Öğrencilerin Anlamaları ve Motivasyonlarına Üzerine Etkisi
Coştu B. (Danışman)
D.Gonca(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
History and Philosophy of Science Perspective on Atomic Structure: Students and Teachers Views
Z.AYIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik FeTeMM Eğitimlerinin Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
S.Özgür(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Integration of Biomimicry into Science Education
M.Çoban(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Using Storytelling to Teach Scientific Concepts
E.DEMİRCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Okul Öncesi Fen Eğitimi: İçerik Analizi
H.Cansu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Presentation of Law of Definite an Multiple Proportions in Turkish General Chemistry Textbooks: A History an Philosophy of science Perspective
R.BEKTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Bilim Merkezi Gezilerinin Öğrencilerin Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşlerinin Değişimine Etkisi
M.Cansu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Fen Bilgisi Öğrencilerinin Geri Dönüşüm ve Süreçlerini Öğrenmeye Yönelik Bir Model Önerisi
V.Haydari(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Presentation of Periodic Table Turkish General Chemistry Textbooks: A History an Philosophy of science Perspective
Ş.GİRGİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerin Fotosentez Konusu İle İlgili Grafikleri Okumada ve Yorumlamada Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
Ş.BELER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Kuvvet ve Hareket Ünitesiyle İlgili Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Etkinliklerin Geliştirilmesi ve Etkisinin Araştırılması
Ö.ERKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Kimya öğretmen adaylarının işlemsel, kavramsal ve grafiksel sorulardaki başarılarının karşılaştırılması
N.ERKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerin Fotosentez Konusu İle İlgili Grafikleri Okumada ve Yorumlamada Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
Ş.BELER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Difüzyon ve Osmoz Kavramlarına Yönelik 5E Modeline Uygun Öğretim Materyalinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
H.ARTUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009