Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Kelime-Cümle Uzunlukları ve Okunabilirlik Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.117-118

Okuduğunu Anlama Becerisinin Geliştirilmesinde Soru Üretme Stratejisinin Rolüne İlişkin Bir Durum Çalışması

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.113-114

İlkokul 1. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının Harf Hece ve Kelime Sıklıkları Açısından İncelenmesi

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.362-363

Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerini Geliştirmede Derinlemesine Okuma Stratejisinin Uygulanması Üzerine Bir Durum Çalışması

International Education Congress 2024 / EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.559-562

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Bir İlkokul Öğrencisinin Akıcı Okuma Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Durum Çalışması

International Education Congress 2024 / EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.620-623

Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Dayanıklılıkları ile Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

International Education Congress 2024 / EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.603-606

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Fonolojik Farkındalık Becerilerinde Dikkat ve Dinlediğini Anlama Becerilerinin Rolü

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2023), Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.308-309

Sınıf Öğretmenlerinin Üniversiteye Dönüş Araştırması

2. Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi (INCES 2023), Antalya, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.80-81

Akıcı Okuma Becerisinin Geliştirilmesinde VKM ve Geribildirimin Etkisi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2022), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.140-141

İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Zihinsel Modelleri Üzerine Nitel Bir Araştırma

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2019), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.330-331
Kitaplar

Fonolojik Farkındalık Becerisi

Eğitim ve Bilim Araştırmaları, Prof. Dr. Sabahattin Çiftçi,Prof. Dr. Mustafa Uslu,Doç. Dr. Mehmet Aşıkcan,Dr. Sultan Akdemir,Arş. Gör. Merve Temel, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.526-536, 2024

Harf/Alfabe Tekniği

Özel Eğitimde İlk Okuma Yazma Öğretimi, Prof. Dr. Macid Ayhan Melekoğlu,Prof. Dr. Hüseyin Anılan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.173-186, 2021

Özel Yeteneklilerin Eğitim Modeli

Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek Kavramlarına Disiplinler Arası Bakış: Anne Baba Öğretmen Kılavuz Kitabı, Dr. Çiğdem Nilüfer Umar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.239-253, 2021

Özel Yeteneklilerin Eğitiminde Program Farklılaştırması

Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek Kavramlarına Disiplinler Arası Bakış: Anne Baba Öğretmen Kılavuz Kitabı, Dr. Çiğdem Nilüfer Umar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.255-272, 2021
Metrikler

Yayın

25

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Açık Erişim

9