Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Longitudinal Investigation of the Role of Reading Comprehension Skills in High School Entrance Exam Success
Journal of Education, Theory and Practical Research
, cilt.10, sa.2, ss.210-221, 2024 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Kelime-Cümle Uzunlukları ve Okunabilirlik Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme
22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.117-118
Okuduğunu Anlama Becerisinin Geliştirilmesinde Soru Üretme Stratejisinin Rolüne İlişkin Bir Durum Çalışması
22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.113-114
İlkokul 1. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının Harf Hece ve Kelime Sıklıkları Açısından İncelenmesi
22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.362-363
Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerini Geliştirmede Derinlemesine Okuma Stratejisinin Uygulanması Üzerine Bir Durum Çalışması
International Education Congress 2024 / EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.559-562
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Bir İlkokul Öğrencisinin Akıcı Okuma Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Durum Çalışması
International Education Congress 2024 / EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.620-623
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Dayanıklılıkları ile Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
International Education Congress 2024 / EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.603-606
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Fonolojik Farkındalık Becerilerinde Dikkat ve Dinlediğini Anlama Becerilerinin Rolü
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2023), Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.308-309
Akıcı Okuma Becerisinin Geliştirilmesinde VKM ve Geribildirimin Etkisi
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2022), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.140-141
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Zihinsel Modelleri Üzerine Nitel Bir Araştırma
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2019), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.330-331
Kitaplar
Okuma Güçlüğünün Giderilmesi: Kuramdan Uygulamaya
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2024
Fonolojik Farkındalık Becerisi
Eğitim ve Bilim Araştırmaları, Prof. Dr. Sabahattin Çiftçi,Prof. Dr. Mustafa Uslu,Doç. Dr. Mehmet Aşıkcan,Dr. Sultan Akdemir,Arş. Gör. Merve Temel, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.526-536, 2024
Özel Yeteneklilerin Eğitim Modeli
Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek Kavramlarına Disiplinler Arası Bakış: Anne Baba Öğretmen Kılavuz Kitabı, Dr. Çiğdem Nilüfer Umar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.239-253, 2021
Özel Yeteneklilerin Eğitiminde Program Farklılaştırması
Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek Kavramlarına Disiplinler Arası Bakış: Anne Baba Öğretmen Kılavuz Kitabı, Dr. Çiğdem Nilüfer Umar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.255-272, 2021