Arş. Gör. Ece ÖZER ÇİZER


İktisadi ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (SOC)


Avesis Araştırma Alanları: Pazarlama


Yayınlardaki İsimler: Ozer Cizer Ece

Metrikler

Yayın

33

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

45

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

121

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

3

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Doktora

Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü, Türkiye

2017 - 2019

2017 - 2019

Yüksek Lisans

Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye

2011 - 2016

2011 - 2016

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme (İng), Türkiye

Araştırma Alanları

Pazarlama

Akademik Unvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2016 - 2017

2016 - 2017

Ticari Kuruluş Özel, Kpmg

2016 - 2017

2016 - 2017

Denetçi Yardımcısı

KPMG, Denetçi Yardımcısı

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

DÖNÜŞÜM EKONOMİSİNDE ELDEN ÇIKARMA DAVRANIŞLARI: BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ (1992-2023)

ÖZER ÇİZER E., KIRÇOVA İ.

X. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BILIMLER KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Let’s Change: E-waste Management in Consumers, Producers, and Governments

Özer Çizer E., Kırçova İ.

2nd International Conference on Mathematical, Engineering, Jaipur, Hindistan, 21 - 22 Mayıs 2023, ss.1-2 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Energy Consumption at Home: Insights for Sustainable Smart Home Marketing

KÖSE Ş. G., ÖZER ÇİZER E., KAZANÇOĞLU İ.

ISCMEE 2nd International Conference on Sustainable, Circular Management and Environmental Engineering, İzmir, Türkiye, 19 Ekim 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Pazarlamada Yapay Zeka Uygulamaları

Özer Çizer E.

DİJİTALLEŞEN DÜNYADA BİREY, TOPLUM, SİYASET KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2022

2021

2021

PAZARLAMANIN KARANLIK YÜZÜ: INFLUENCER PAZARLAMASINDAKİ YANLIŞUYGULAMALAR

Erdoğan H., Özer Çizer E.

9th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES AND EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 22 Şubat 2021 Creative Commons License

2021

2021

PAZARLAMADA SİMÜLASYON UYGULAMALARI

Özer Çizer E., Erdoğan H.

9th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES AND EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 22 Şubat 2021 Creative Commons License

2018

2018

Tüketim Kültürü ve Minimalizm

Özer E.

5th INTERNATIONAL STUDENT CONGRESS, Manisa, Türkiye, 3 - 04 Nisan 2018, ss.282-288 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Kitaplar

2024

2024

Adapting to Evolving Consumer Experiences in Hospitality and Tourism

Özer Çizer E., Köse Ş. G., Karaman Akgül A.

Adapting to Evolving Consumer Experiences in Hospitality and Tourism, Maria Amélia Machado Carvalho,Maria Antónia Rodrigues,Joaquim Monteiro Pratas, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.1-20, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

Circular Economy Perspectives on E-Waste: A Bibliometric Analysis and Comprehensive Review

Özer Çizer E., Kırçova İ.

Navigating the Circular Age of a Sustainable Digital Revolution, Umair Tanveer,Shamaila Ishaq,Truong Quang Huy,Thinh Gia Hoang, Editör, IGI GLOBAL, Pennsylvania, ss.1-30, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Ecological Degradation Within the Context of Consumption: A 30-Year Bibliometric Analysis (1992-2022)

Özer Çizer E.

Perspectives on Ecological Degradation and Technological Progress, Yilanci Veli, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-30, 2023

2023

2023

The Influence of Social Media on Food Choices: A Bibliometric Approach

Köse Ş. G., Özer Çizer E.

Influences of Social Media on Consumer Decision-Making Processes in the Food and Grocery Industry, Theodore Tarnanidis,Maro Vlachopoulou,Jason Papathanasiou, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-23, 2023

2023

2023

Someone Like Us: Anthropomorphism in the Consumer Behavior in the Scope of Emerging Countries

Özer Çizer E.

Impact of Disruptive Technologies on the Socio-Economic Development of Emerging Countries, Fredrick Japhet Mtenzi,George S. Oreku,Dennis M. Lupiana, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-20, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Metaverse: The Challenges and Opportunities Of This Unique Universe

Köse Ş. G., Özer Çizer E.

Global Studies on Management Information Systems, Saeed Tabar,Gökhan Övenç,Emre Akadal,Zeki Özen,Elif Kartal, Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.1-16, 2023

2023

2023

The Digitalization of Health Behaviors: A Bibliometric Analysis

Özer Çizer E.

Handbook of Research on Digitalization Solutions for Social and Economic Needs, Pettinger Richard,Gupta Brij B.,Roja Alexandru,Cozmiuc Diana, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-20, 2023

2023

2023

Health and Travel for Consumers: A Bibliometric Analysis of 20 Years of Health Tourism

Özer Çizer E.

Global Perspectives on the Opportunities and Future Directions of Health Tourism, Oğuz Doğan, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-20, 2023

2022

2022

The Effects of Real-Time Content Marketing on Consumer Emotions and Behaviors: An Analysis on COVID-19 Pandemic Period

Ayar Şentürk H., Özer E., Sezer T.

Cases on Digital Strategies and Management Issues in Modern Organizations, José Duarte Santos, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.300-329, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

PANDEMİ SONRASI DÖNEMDE TÜKETİCİLERİN SAĞLIK DAVRANIŞLARINDAKİ DEĞİŞİKLİKLER

Özer Çizer E.

PANDEMİ SONRASI TÜKETİM ARAŞTIRMALARI, TOR KADIOĞLU,CANSU, Editör, GAZİ KİTAPEVİ, Ankara, ss.81-96, 2022 Creative Commons License

2022

2022

Teknolojik Gelişmelerin Kabulünde Kuşak Özelliklerinin Etkisi

Köse Ş. G., Özer Çizer E.

Tüketici Davranışlarında Makro Trendler, ŞAHİN Fatih,BAHAR Reyhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.287-304, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

E-Commerce

Aydın K., Özer E.

E-Business, Assoc.Prof.Dr. Arzu KARAMAN AKGÜL, Editör, Anadolu University, Eskişehir, ss.147-173, 2021