Eğitim Bilgileri
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoktora
Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü, Türkiye
2017 - 2019
2017 - 2019Yüksek Lisans
Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye
2011 - 2016
2011 - 2016Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme (İng), Türkiye
Araştırma Alanları
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2016 - 2017
2016 - 2017Ticari Kuruluş Özel, Kpmg
2016 - 2017
2016 - 2017Denetçi Yardımcısı
KPMG, Denetçi Yardımcısı
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Consumer responses toward smart technology: A systematic review, synthesis, and future research agenda
Gungor A. S., Cadirci T. O., Kose S. G., Ozer Cizer E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES
, cilt.48, sa.3, ss.1-39, 2024 (SSCI)
2024
2024Exploring the drivers of green purchase behaviour: the moderating roles of perceived expensiveness and green scepticism
Aydın K., ALTAN M., Köse Ş. G., ÖZER ÇİZER E.
International Journal of Global Warming
, cilt.34, sa.1, ss.49-61, 2024 (SCI-Expanded)
2023
2023Big Dilemma in Face Mask Consumption: Environmental Sensitivity versus the Fear of Covid-19
Aydın K., Yıldırım S., Özer Çizer E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF GLOBAL WARMING
, cilt.29, sa.3, ss.207-226, 2023 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024A Bibliometric Analysis on The Development of The Second-Hand Market Literature Over the Last 30 Years
ÖZER ÇİZER E., KÖSE Ş. G.
Manas Journal of Social Studies
, cilt.13, sa.4, ss.1364-1378, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023Psikolojik Sahiplik Kavramının Pazarlama ve Tüketici Davranışı Literatürüne Yansımaları: Bibliyometrik Bir Analiz
KÖSE Ş. G., ÖZER ÇİZER E.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , cilt.15, sa.2, ss.461-496, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Innovation in Consumer Behavior: A 30-Year Systematic Review
Özer Çizer E.
Trends in business and economics (Online)
, cilt.37, sa.4, ss.1-9, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022PAZARLAMA VE YAPAY ZEKA: BİBLİYOMETRİK ANALİZ
Özer Çizer E.
Istanbul Journal of Social Sciences
, sa.34, ss.23-41, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Will You Carry That Watch? Investigating Factors That Affect Continuance Intention Of Smartwatches
Enginkaya Erkent E., Köse Ş. G., Özer Çizer E.
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences
, cilt.11, sa.2, ss.354-373, 2021 (ESCI)
2021
2021Tüketicilerin Mobil Ödemeye Yönelik Tutum ve Kullanma Niyeti Üzerine Bir Araştırma
Köse Ş. G., Özer E.
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.24-39, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021THE EFFECT OF ATTITUDES TOWARDS THE CONCEPT OF COLLABORATIVE CONSUMPTION ON INTENTION TO USE SECOND HAND E-FASHION WEBSITES
Özer E., Ozcan B. M.
JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY
, cilt.8, sa.1, ss.1-25, 2021 (ESCI)
2021
2021Analyzing Attitude towards COVID-19 Vaccine in the Context of the Health Industry: The Role of Country of Origin Image
Aydın K., Özer E., Köse Ş. G.
Duzce Medical Journal
, cilt.23, ss.122-130, 2021 (Scopus)
2021
2021NEXT TIME IT MIGHT NOT BE HERE: EXPLORING MOTIVATIONS TO PURCHASE LIMITED EDITION FOOD AND BEVERAGE PRODUCTS
Köse Ş. G., Özer E.
Journal of Food Products Marketing , cilt.27, ss.1-15, 2021 (ESCI)
2021
2021Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati ile İlişkisi: Akıllı Telefon Sektörüne Yönelik Bir Araştırma
Köse Ş. G., Özer E.
Business and Economics Research Journal , cilt.12, sa.1, ss.219-232, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Şehirde Yolculuk: Algılanan Hizmet Kalitesi, Kurum İmajı, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati İlişkisinde Şehir Hatları Örneği
Kırçova İ., Köse Ş. G., Özer E.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , sa.28, ss.79-100, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
2023DÖNÜŞÜM EKONOMİSİNDE ELDEN ÇIKARMA DAVRANIŞLARI: BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ (1992-2023)
ÖZER ÇİZER E., KIRÇOVA İ.
X. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BILIMLER KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2023, (Özet Bildiri)
2023
2023Let’s Change: E-waste Management in Consumers, Producers, and Governments
Özer Çizer E., Kırçova İ.
2nd International Conference on Mathematical, Engineering, Jaipur, Hindistan, 21 - 22 Mayıs 2023, ss.1-2
2022
2022Energy Consumption at Home: Insights for Sustainable Smart Home Marketing
KÖSE Ş. G., ÖZER ÇİZER E., KAZANÇOĞLU İ.
ISCMEE 2nd International Conference on Sustainable, Circular Management and Environmental Engineering, İzmir, Türkiye, 19 Ekim 2022
2022
2022Pazarlamada Yapay Zeka Uygulamaları
Özer Çizer E.
DİJİTALLEŞEN DÜNYADA BİREY, TOPLUM, SİYASET KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2022
2021
2021PAZARLAMANIN KARANLIK YÜZÜ: INFLUENCER PAZARLAMASINDAKİ YANLIŞUYGULAMALAR
Erdoğan H., Özer Çizer E.
9th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES AND EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 22 Şubat 2021
2021
2021PAZARLAMADA SİMÜLASYON UYGULAMALARI
Özer Çizer E., Erdoğan H.
9th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES AND EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 22 Şubat 2021
2018
2018Tüketim Kültürü ve Minimalizm
Özer E.
5th INTERNATIONAL STUDENT CONGRESS, Manisa, Türkiye, 3 - 04 Nisan 2018, ss.282-288
Kitaplar
2024
2024Adapting to Evolving Consumer Experiences in Hospitality and Tourism
Özer Çizer E., Köse Ş. G., Karaman Akgül A.
Adapting to Evolving Consumer Experiences in Hospitality and Tourism, Maria Amélia Machado Carvalho,Maria Antónia Rodrigues,Joaquim Monteiro Pratas, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.1-20, 2024
2024
2024Circular Economy Perspectives on E-Waste: A Bibliometric Analysis and Comprehensive Review
Özer Çizer E., Kırçova İ.
Navigating the Circular Age of a Sustainable Digital Revolution, Umair Tanveer,Shamaila Ishaq,Truong Quang Huy,Thinh Gia Hoang, Editör, IGI GLOBAL, Pennsylvania, ss.1-30, 2024
2023
2023Ecological Degradation Within the Context of Consumption: A 30-Year Bibliometric Analysis (1992-2022)
Özer Çizer E.
Perspectives on Ecological Degradation and Technological Progress, Yilanci Veli, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-30, 2023
2023
2023The Influence of Social Media on Food Choices: A Bibliometric Approach
Köse Ş. G., Özer Çizer E.
Influences of Social Media on Consumer Decision-Making Processes in the Food and Grocery Industry, Theodore Tarnanidis,Maro Vlachopoulou,Jason Papathanasiou, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-23, 2023
2023
2023Someone Like Us: Anthropomorphism in the Consumer Behavior in the Scope of Emerging Countries
Özer Çizer E.
Impact of Disruptive Technologies on the Socio-Economic Development of Emerging Countries, Fredrick Japhet Mtenzi,George S. Oreku,Dennis M. Lupiana, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-20, 2023
2023
2023Metaverse: The Challenges and Opportunities Of This Unique Universe
Köse Ş. G., Özer Çizer E.
Global Studies on Management Information Systems, Saeed Tabar,Gökhan Övenç,Emre Akadal,Zeki Özen,Elif Kartal, Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.1-16, 2023
2023
2023The Digitalization of Health Behaviors: A Bibliometric Analysis
Özer Çizer E.
Handbook of Research on Digitalization Solutions for Social and Economic Needs, Pettinger Richard,Gupta Brij B.,Roja Alexandru,Cozmiuc Diana, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-20, 2023
2023
2023Health and Travel for Consumers: A Bibliometric Analysis of 20 Years of Health Tourism
Özer Çizer E.
Global Perspectives on the Opportunities and Future Directions of Health Tourism, Oğuz Doğan, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.1-20, 2023
2022
2022The Effects of Real-Time Content Marketing on Consumer Emotions and Behaviors: An Analysis on COVID-19 Pandemic Period
Ayar Şentürk H., Özer E., Sezer T.
Cases on Digital Strategies and Management Issues in Modern Organizations, José Duarte Santos, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.300-329, 2022
2022
2022PANDEMİ SONRASI DÖNEMDE TÜKETİCİLERİN SAĞLIK DAVRANIŞLARINDAKİ DEĞİŞİKLİKLER
Özer Çizer E.
PANDEMİ SONRASI TÜKETİM ARAŞTIRMALARI, TOR KADIOĞLU,CANSU, Editör, GAZİ KİTAPEVİ, Ankara, ss.81-96, 2022
2022
2022Teknolojik Gelişmelerin Kabulünde Kuşak Özelliklerinin Etkisi
Köse Ş. G., Özer Çizer E.
Tüketici Davranışlarında Makro Trendler, ŞAHİN Fatih,BAHAR Reyhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.287-304, 2022
2021
2021E-Commerce
Aydın K., Özer E.
E-Business, Assoc.Prof.Dr. Arzu KARAMAN AKGÜL, Editör, Anadolu University, Eskişehir, ss.147-173, 2021
Desteklenen Projeler
2024 - 2025
2024 - 2025E-Atıkların Elden Çıkarılması ve Geri Kazanılması Üzerine Sürdürülebilir Bir Model Önerisi
TÜBİTAK Projesi
Özer Çizer E. (Yürütücü), Kırçova İ.
2021 - 2023
2021 - 2023Yapay Zeka Tabanlı Ürünlerin Marka Arketiplerinin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
OZANSOY ÇADIRCI T. (Yürütücü), SAĞKAYA GÜNGÖR A., KÖSE Ş. G., ÖZER ÇİZER E.
2020 - 2021
2020 - 2021