Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Öğretim elemanlarının kişilik özellikleri ile örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki
Turkish Studies
, vol.8, pp.603-617, 2013 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
Examining the Leadership Behaviors of Primary School Principals: A Phenomenological Study
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, vol.7, no.2, pp.518-550, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
OKUL KÜLTÜRÜNE İLİŞKİN BİR DURUM ÇALIŞMASI: CAĞALOĞLU ANADOLU LİSESİ ÖRNEĞİ
YILDIZ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, vol.7, no.1, pp.14-50, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Effects of teacher personality and network intentions on change: Mediating role of professional learning
International Online Journal of Primary Education
, vol.10, no.1, pp.148-159, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
EFFECTS OF PRIMARY SCHOOL TEACHER PERSONALITY AND NETWORK INTENTIONS ON CHANGE: MEDIATING ROLE OF PROFESSIONAL LEARNING
International Online Journal of Primary Education
, vol.10, no.1, pp.148-159, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin lisansüstü öğrenim görme nedenleri: Nitel bir araştırma
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.53, pp.370-392, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Türk Yükseköğretiminde Öğretim Elemanı Yetiştirmeye Yönelik Bir Değerlendirme: Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) Örneği
Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.6, no.2, pp.304-312, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul öğretmenlerinin sosyal ağ eğilimleri ile okulun sosyal ağ yapısına yönelik algıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.37, pp.1061-1083, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
A Qualitative Research on Determining Teachers' Metaphors about Students
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, vol.32, no.3, pp.600-611, 2017 (ESCI)
Okul yöneticiliği görevinden öğretmenliğe dönüş: Yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri
TÜBAV Bilim Dergisi
, vol.10, pp.53-73, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen liderliğine ilişkin yapılan çalışmaların incelenmesi: Bir içerik analizi çalışması
İnönü Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, vol.4, pp.21-40, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin öğrenciye yönelik metaforlarının belirlenmesine ilişkin nitel bir araştırma
Hacettepe University Journal of Education
, vol.32, pp.600-611, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Teacher perception of school principal interpersonal communication style A qualitative study of a Turkish primary school
International Online Journal of Educational Sciences
, vol.8, pp.10-19, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The Relationship between Teachers’ Perceptions of Organizational Culture and School Capacity for Change
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, vol.6, no.2, pp.39-59, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Okul yöneticisi ve öğretmen yetiştirmede mentörlük sürecinin incelenmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.22, pp.1337-1356, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Relationship between Teachers Perceptions of Primary School Principals Power Styles and Teacher Professionalism
Alberta Journal of Educational Research
, vol.60, pp.322-338, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Eğitim fakültei öğrencisi olmak:
EYFOR-9ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU PROGRAMI, 1 - 04 April 2018
Türk Yükseköğretiminde Öğretim Elemanı Yetiştirmeye Yönelik Bir Değerlendirme: Öğretim Elemanı Yetiştirme Programı (ÖYP) Örneği
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Turkey, 10 - 12 May 2018
Öğrencilerin eğitim yönetimi alanında lisansüstü eğitim yapma nedenlerine ilişkin nitel bir araştırma
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Turkey, 10 - 12 May 2018
Öğrencilerin Eğitim Yönetimi Alanında LisansüstüEğitim Yapma Nedenlerine İlişkin Nitel Bir Araştırma
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 May 2018
Türkiye’deki örgütsel bağlılık konulu tezlerin incelenmesi: Bir içerik analizi çalışması
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Turkey, 19 - 21 October 2017
Türkiye de Örgütsel Bağlılık Konulu Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-EYFOR 8, Ankara, Turkey, 19 - 21 October 2017
Okul Yöneticilerinin Kullandıkları Güç Stillerine İlişkinm Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara-Kızılcahamam, Turkey, 11 - 13 May 2017, pp.508-509
Öğretmen atamalarında sözlü sınav uygulamasının değerlendirilmesi: atanan ve atanamayan öğretmen adaylarının görüşlerine dayalı nitel bir analiz
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017
Öğretmen liderliğine ilişkin yapılan çalışmaların incelenmesi: bir içerik analizi çalışması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017
Okul yöneticiliği görevinden öğretmenliğe dönüş: Yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017
İlköğretim okullarının örgüt kültürü ile değişim kapasitesi arasındaki ilişkinin incelenmesi
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Aydın, Turkey, 12 - 14 May 2016
Okul müdürlerinin öğretmen liderliğine yönelik görüşlerinin incelenmesi
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Turkey, 7 - 09 May 2015
Liselerde seçmeli derslerin içerik ve etkililiğine ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey, 16 - 19 April 2015
Öğretmenlerin mesleki gelişimleri konusunda okul müdürlerinin destekleyici rol ve davranışlarının incelenmesi
9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Turkey, 8 - 10 May 2014
İlköğretim okul müdürlerinin okulun sosyal ağındaki yeri
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012
İlköğretim okullarının örgütsel öğrenme düzeyleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2012
Örgütsel sağlık ve motivasyon
6. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Cyprus (Kktc), 16 - 17 April 2011
Books & Book Chapters
Sosyal ve Kültürlerarası Beceriler.
in: YÜKSEKÖĞRETİMDE
21. YY BECERİLERİ, Ahmet AYPAY, Editor, PEGEM AKADEMİK, Ankara, pp.217-232, 2021
Sınıfta öğrenci motivasyonu
in: Sınıf Yönetimi, Temel Çalık, Mehmet Metin Arslan, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.118-137, 2021
Mapping the terrain of training and appointment of educational leaders in the Turkish context: An historical perspective
in: Internationalisation of Educational Administration and Leadership Curriculum, EUGENIE A. SAMIER, EMAN S. ELKALEH, WAHEED HAMMAD, Editor, EMERALD, Bingley, pp.139-158, 2021
Karşılaştırmalı eğitimde yöntem ve araştırma
in: Karşılaştırmalı Eğitim Tematik Bir Yaklaşım
, Murat Gürkan Gülcan Fatih Şahin, Editor, PEGEM, Ankara, pp.22-39, 2021
Ağ liderliği
in: Liderlik: Kuram, araştırma, uygulama, Kürşat YILMAZ, Editor, PEGEM, Ankara, pp.43-56, 2020
Mantıksal Çerçeve Yaklaşımı
in: Proje Tasarımı ve Geliştirme, Mehmet Fatih KARACABEY, Editor, MEB-Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü, Ankara, pp.24-37, 2020
Eğitimin politik temelleri
in: Eğitime Giriş, Halûk Ünsal, Editor, NOBEL, Ankara, pp.113-140, 2020
Aile kuramları
in: Aile eğitimi, Durdağı Akan, Editor, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, pp.24-41, 2019
Sosyal ağ teorisi ve eğitimde değişim: Sınırların ötesine geçmek
in: Sosyal Ağ Teorisi ve Eğitimde Değişim, Temel Çalık, Emre Er, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.279-294, 2019
Aile eğitimine yönelik yaklaşımlar
in: Aile eğitimi, Durdağı Akan, Editor, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, pp.67-83, 2019
Örgütsel kültürü tanımlamak ve değiştirmek için rekabetçi değerler çerçevesini kullanmak
in: Örgüt Kültürü: Örgütsel Tanı ve Değişim, Murat Gürkan Gülcan, Necati Cemaloğlu, Editor, PEGEM Akademi, Ankara, pp.79-110, 2017
Örgütün Bütün Üyeleri İçin Öğrenmeyi Öncelikli Hale Getirme
in: Örgütsel Öğrenme, Murat Gürkan Gülcan, Editor, PEGEM Akademi, Ankara, pp.83-108, 2016