Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
-
2009 - 2013 Bölüm Başkan Yardımcısı
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri
Akademi Dışı Deneyim
-
2011 - 2014 Danışman
Fen Bilimleri Okulları Eğitim Kurumları
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
İngilizce öğretmenlerinin öğretim ilke ve yöntemlerine ilişkin görüş ve deneyimleri
Altun S. (Danışman)
H.BAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
2017 öğretmenlik mesleği genel yeterlikleri kapsamında öğretmen ve okul yöneticilerinin görüş ve deneyimleri
Altun S. (Danışman)
K.NAYMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Ortaokul öğrencilerinin 'ders olarak matematiğe' yönelik algılarının incelenmesi
Altun S. (Danışman)
N.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlkokul matematik dersinde yüksek bilişsel talebin sağlanmasında matematiksel iletişimin rolü: Örnek olay çalışması
Altun S. (Danışman)
D.YABAŞ(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Lise öğrencilerinin yabancı dil olarak İngilizceye yönelik algıları üzerine olgubilim çalışması
Altun S. (Danışman)
H.ERCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Ders araştırma modelinin, öğretmenlerin profesyonel gelişimleri ve öz-yeterlik algıları ile öğrencilerin öz-düzenleme becerileri üzerindeki değişimin incelenmesi
Altun S. (Danışman)
Z.YILMAZ(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Fen Bilimleri Dersi O¨gˆretim Programının TEOG ve TIMSS sınavları Kapsamında I·ncelenmesi
E.Tuba(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Yabancı Dil Öğretiminde Eylem Araştırmasına Dayalı Ubd (Anlamaya Dayalı Tasarım) Uygulamalarının Öretmenler Ve Örenciler Üzerindeki Yansımalarının İncelenmesi
N.Yurtseven(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Matematik dersinde kavram haritası kullanımı: Örencilerin matematiksel güçleri üzerindeki etkisi
S.Dinçer(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Öz-düzenleme Becerilerinin TEOG Sınavı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
N.Süer(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Öğretmen Adaylarının Zihinsel Stil Tercihlerinin İncelenmesi
E.Esmer(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Lise Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Lise Türü, Akademik Başarı Ve Cinsiyete Göre Karşılaştırılması
Z.Eymir(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Program Haritalama Sürecinin Planlama, İşbirliği, Standart Hizalama Ve Değerlendirme Boyutları İle İncelenmesi
S.Doğan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
6. Sınıf Matematik Dersi Geometriye Merhaba Ünitesine İlişkin Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Öğrenme Günlüklerinin Etkisinin İncelenmesi
N.Ayyıldız(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Mentorluk Hizmetinin, Yabancı Diller Yüksekokulu’nda Okuyan Öğrencilerin Akademik Başarıları, Öz Yeterlik Algıları ve Kaynakları Yönetme Stratejileri Üzerindeki Etkisi
N.Yurtseven(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim 8. Sinif Matematik Dersinin Disiplinler Arasi Yaklaşim İlkelerine Göre İşlenmesinin Öğrencilerin Matematik Başarisi Ve Eleştirel Düşünme Eğilimi Üzerine Etkisinin İncelenmesi
S.Budak(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İlköğretim 5. sınıf Matematik Dersi Değerlendirme Sürecinde Ürün Dosyası Kullanımının Öğrencilerin Öz Düzenleme Becerileri, Bilişsel Strateji Kullanımları ve Görüşleri Üzerindeki etkisinin İncelenmesi
N.Karakaş(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Sağlık Bakanlığı İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanesinde Görev Yapan Hemşirelere Verilen Hizmet İçi eğitim Programlarının Değerlendirilmesi
N.Nüzket(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Farklılaştırılmış Öğretim Tasarımının Öğrencilerin Öz yeterlik Algıları, Bilişüstü Becerileri Ve Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
D.Yabaş(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim İkinci Kademe Özbek Asıllı Afgan Göçmeni Öğrenciler İle Türk Öğrencilerin Öğrenme Stillerinin Akademik Başarı ve Cinsiyete Göre Karşılaştırılması
A.Özer(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Lise Öğrencilerinin İngilizceye Yönelik Öz Yeterlik Algı Puanlarının Cinsiyete, Alanlara ve Farklı Düzeylere Göre İngilizce Başarısını Yordama Gücü
B.Aykaç(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İstanbul Teknik Üniversitesi Öğrencilerinin İleri İngilizce Ders Programlarına İlişkin Görüşlerinin Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
E.Mizrahi(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007