Doç. Dr. Aysun GÜROL


Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Okul Öncesi Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (SOC), Sosyal Bilimler Genel, EĞİTİM VE EĞİTİM ARAŞTIRMASI, SOSYAL BİLİMLER, İNTERDİSİPLİNER


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Okul Öncesi Eğitim

E-posta: agurol@yildiz.edu.tr
Web: https://avesis.yildiz.edu.tr/agurol
Posta Adresi: YTÜ Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi öğretmenliği

Metrikler

Yayın

57

Atıf (WoS)

59

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

71

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

45

Proje

5

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Duyurular & Dokümanlar

öğrenme psikolojisi
Sunum
3.10.2017
izlence
Diğer
3.10.2017
okul önceai eğitime giriş izlence
Diğer
3.10.2017
gelişim psikolojisi slayt
Sunum
3.10.2017

gelişim psikolojisi


Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Okul Öncesi Eğitim

Akademi Dışı Deneyim

1990 - 2003

1990 - 2003

Öğretmen

Elazığ Öğretmen Sıdıka Avar Kız Meslek Lisesi, Öğretmen

1988 - 1990

1988 - 1990

Öğretmen

İskilip Kız Meslek Lisesi, Öğretmen

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

Türkiye’de İnternet Kullanim Durumu ve Problemli İnternet Kulllanımının Gençler Üzerindeki Yansıması

GÜROL M., GÜROL A., UYSAL A.

ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜRÜVE MEDENİYETİ KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 05 Eylül 2018

2018

2018

Yaratıcı düşünce eğilimlerinin oyun içerisindeki yansıması

GEMİCİ KOŞAR M., GÜROL A.

ERPA International Educational Congresses on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM YAKLAŞIMINA YÖNELİK TUTUMLARININ BELİRLENMESİ

Kurban A., Akkaya E., GÜROL A.

13. Okul ÖncesiEğitimi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018

2017

2017

Uzaktan Öğretmen Eğitiminde Kullanılan Program Değerlendirme Modelleri ve Bir Öneri

Tonbuloğlu B., GÜROL A.

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akteditasyon Kongresi, 19 - 21 Mayıs 2017

2017

2017

Mesleki Eğitimde Program Değerlendirme: Kontrol ve Otomasyon Teknolojisi Program Değerlendirme Ölçütlerinin Belirlenmesi

KAYSİ F., GÜROL A.

2nd International Symposium on Post-Secondary Vocational Education and Training, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017

2017

2017

Meslek Yüksekokullarındaki Mesleki Eğitimin Değerlendirilmesi

Kaysi F., GÜROL A.

1st International Congress On Social Sciences, Granada, İspanya, 18 Eylül 2017, cilt.1, sa.1, ss.342-343 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Stajlarda Edindikleri Tecrübelerin Değerlendirilmesi

Kaysi F., GÜROL A.

7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 Nisan 2017, cilt.2, sa.1, ss.432-436, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

ÖĞRETİM ÜYELERİNİN UYGULANMAKTA OLAN PEDAGOJİKFORMASYON PROGRAMINA YÖNELİK ALGI VE DENEYİMLERİ

KATMER BAYRAKLI V., KAYSİ F., Aydemir U. V., GÜROL A.

International Conference on Quality in Higher Education, 24 - 25 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

Öğretmenlik Mesleği Yeterlikleri Amerika ve Türkiye Karşılaştırması

ÇEVİREN A. B., GÜROL A.

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin İşyeri Uygulamalı Eğitimlerinin Değerlendirilmesi

KAYSİ F., GÜROL A.

International Symposium on Post-Secondary Vocational Education and Training, 12 - 15 Ekim 2016

2016

2016

Evaluation of the course of the flight simulators from the perspective of students and university teachers

KAYSİ F., BAVLI B., GÜROL A.

13th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age 2016, CELDA 2016, Mannheim, Almanya, 28 - 30 Ekim 2016, ss.349-352 identifier

2014

2014

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Bilgisayar ve İnterneti Kullanım Durumlarının Belirlenmesi

GÜROL A., GÖK F.

1. Ulusal Yükseköğretimde Eğitim ve Araştırmaları Uygulamaları Kongresi, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014

2012

2012

Öğretmen Eğitiminde Yaşanan Paradigmalar Ve Öğretim Elemanlarının Görüşleri

GÜROL M., Gürol A.

21.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 01 Eylül 2012

2010

2010

Topluma hizmet uygulaması dersinin uygulanmasına ilişkin görüşlerin belirlenmesi

Özercan M. G., GÜROL A.

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2010, ss.539-544

2010

2010

A comparative analysis of pre-service teachers' perceptions of self efficacy and emotional intelligence

Gurol A., Ozercan M. G., Yalcin H.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3246-3251 identifier identifier

2009

2009

İlköğretim programının öğrenci sayısının fazla olduğu sınıflarda uygulanmasında karşılaşılan sorunlar

Yalçın H., GÜROL A.

VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Eskişehir., Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009

2003

2003

Sınıfta Nesnelci ve Oluşturmacı Yaklaşımları Birlikte Kullanmanın Gerekliliği

GÜROL A., GÜROL M.

2st International Educational Technology Conference (IETC 2003), 28 - 30 Mayıs 2003

Kitaplar

2018

2018

Öğrenme Kuramları ve Öğrenmeye Yansıması

GÜROL A.

Erken Çocukluk Döneminde Öğrenme Yaklaşımları, Aysun Gürol, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.13-46, 2018

2012

2012

Okulöncesi eğitime temel olan görüşler

GÜLAÇTI F., TÜMKAYA S., GÜROL A.

Erken Çocukluk Eğitimi, Fikret Gülaçtı, Tümkaya Songül, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.92106, 2012

Desteklenen Projeler



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 59

h-indeksi (WOS): 2