Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Evaluating ict integration in turkish k-12 schools through teachers' views
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, vol.12, no.4, pp.747-766, 2016 (SSCI)
Profile of Internet Cafe users in Turkey
Telematics and Informatics, Volume
, vol.24, no.1, pp.59-68, 2007 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
Investigating the Effectiveness of Web 2.0-Based Critical Thinking Curriculum Developed for Secondary School Students: A Mixed-Methods Study
JOURNAL OF LEARNING AND TEACHING IN DIGITAL AGE
, vol.7, no.2, pp.175-191, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
MESLEKİ GELİŞİM MODÜLER ÖĞRETİM PROGRAMININ KATILIMCI ODAKLI YAKLAŞIM İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.1, pp.81-99, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Sekizinci Sınıf Türkçe Öğretim Programı (2018)’nın 21. Yüzyıl Becerileri Açısından Değerlendirilmesi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.10, no.2, pp.20-35, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
A Systematic Review of Critical Factors Regarding ICT Use in Teaching and Learning
International Journal of Progressive Education
, vol.15, pp.108-128, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Çocuk Ruh Sağlığı Modüler Öğretim Programının Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri ile Değerlendirilmesi
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, vol.10, no.1, pp.237-260, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.17, pp.103-122, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Öğrencilerinin Örtük Programdan Kaynaklanan Stres Algılarının Belirlenmesi Ölçeği
The Journal Of Internatıanal Educatıon Scıence
, vol.4, no.12, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
E-Öğrenme Ortamında Kullanılan Öğrenme Stillerinin Web Kullanım Madenciliği İle Analizi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.2, pp.987-1015, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Mezunlarının Akademik Başarılarını Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.1, no.31, pp.391-408, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
MICHAEL SCRIVEN: DEĞERLENDİRME ÜZERİNE KAVRAMSAL DEVRİM ÖNERİLERİ
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.10, no.49, pp.452-458, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
The Evaluation of Health Education Program HEP of 9thGraders
Journal of Education and Practice
, vol.7, no.33, pp.124-133, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Aktif öğrenmeyi temel alan oluşturmacı öğrenme tasarımının uygulanması ve başarıya etkisi 7 169 179
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.7, pp.169-179, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
İNGİLİZCE ÖĞRENMEDE EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNU KULLANMANIN ERİŞİYE VE KALICILIĞA ETKİSİ
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, vol.10, no.15, pp.313-332, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite öğrencilerinin akademik erteleme düzeylerinin incelenmesi
International Journal of Social Science
, pp.385-389, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
The bioharmolojic investigation of spatial features an educational building
The bioharmolojic investigation of spatial features an educational building
, vol.1, no.1, pp.21-29, 2015 (Non Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Educational Computer Games on Student Motivation in Learning English
e-International Journal of Educational Research
, vol.5, no.4, pp.1-16, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Kademesinde Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Fatih Projesi İle İlgili Görüşleri
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, vol.3, no.3, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretim üyeleri bakış açısıyla lisansüstü eğitimin yaşam alanına yansımaları eğitim bilimleri örneklemi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.20, no.3, pp.1973-1090, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Attitudes of students towards learning objects in web based language learning
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, vol.13, no.1, pp.238-247, 2012 (Scopus)
Integration of web pages into the content in E learning
Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
, vol.6, no.4, pp.2588-2597, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Yönetim Fonksiyonları Bağlamında Uzaktan Eğitim Yönetimi
The Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET
, vol.4, no.2, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Oluşturmacı Öğrenme Yaklaşımının Uzmanlaşmaya Etkisi
The Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET). January 2005 ISSN: 1303-6521 Volume 4, Issue 1, Article 19.
, vol.4, no.1, pp.141-145, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Aktif Öğrenmeyi Temel Alan Oluşturmacı Öğrenme Tasarımının Uygulanması ve Başarıya Etkisi
Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.7, pp.169-179, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Zaman ve ergonomik açıdan ilköğretim okul binalarının kullanımdurumu Elazığ İli Örneği Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 12 2 263 273
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.12, no.2, pp.263-273, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim teknolojisinde yeni paradigma oluşturmacılık
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi.
, vol.12, no.1, pp.159-183, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Okul İşletme İşbirliğinde Koordinatör öğretmenlerin Görevlerine İlişkin Bir Araştırma
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.7, no.1, 1995 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Preservice teachers’ individual innovativeness, teaching learning perceptions and assessment of constructivist learning environments
ERPA International Congresses on Education, 28 June - 01 July 2018
Öğretmen Eğitiminde Öğretim Programlarının DeğerlendirilmesindeMantık Model Kullanımı: Fen Laboratuar Dersleri Öğretim Programı Örneği
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, 19 - 21 May 2017
Türkiye’de Yürütülen Eğitim Programları Ve Öğretim Lisansüstü Programlarının İncelenmesi
. 3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 01 May 2014
E portfolio Sürecinde Öğrenci Motivasyonu
VI. Uluslararası Eğitim TeknolojileriKonferansı, 19 - 21 April 2006
Bilgi Toplumunun Eğitim Sistemi ve Bu Sisteme Eğiticilerin Yetiştirilmesi.
1. Sistem Mühendisliği ve Savunma Uygulamaları Sempozyumu, Turkey, 12 - 13 October 1995
Eğitici Bilgisayar Formatör Öğretmenlerinin Uygulamaya İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi.
TOJET, Anadolu Üniversitesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğrencilerinin Yapılandırmacı Öğrenmeye İlişkin Algıları.
TOJET, Hacettepe Üniversitesi
Books & Book Chapters
Okul Sanayi İşbirliği
Pegem, 1997