Akademik Unvanlar
-
2011 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2009 - 2011 Prof. Dr.
Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2004 - 2009 Prof. Dr.
Fırat Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1997 - 2003 Doç. Dr.
Fırat Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1995 - 1997 Yrd. Doç. Dr.
Fırat Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1988 - 1995 Araştırma Görevlisi
Fırat Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2012 - 2017 Bölüm Başkanı
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2008 - 2012 Dekan
Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
1998 - 2009 Bölüm Başkanı
Fırat Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2011 - Devam Ediyor Öğretim Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi
-
1997 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı ve Dekan
Fırat Üniversitesi Teknik ve Eğitim Eğitim Fakültesi
Yönetilen Tezler
-
Farklılaştırılmış öğretim yöntemlerinin öğrencilerin akademik başarı, öğrenme yaklaşımları ve kalıcılık puanları üzerindeki etkisi
S.DEMİR(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Liselerde görev yapan resim öğretmenlerinin, öğrencilerinin yaratıcılıklarını geliştirmeye dönük nitelikleri
A.DİKİCİ(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Elazığ yatılı bölge ortaokulların biyoharmolojik özelliklerinin incelenmesi
C.EMİN(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Sınıf öğretmenlerinin akademik iyimserlikleri ile yapılandırmacı öğrenme-öğretme etkinliklerini uygulama düzeyleri arasındaki ilişki
S.KERİMGİL(Öğrenci), Doktora, 2016 -
İlköğretim dört ve beşinci sınıflarda uygulanan İngilizce dersi öğretim programının değerlendirilmesi: (Adana ili örneği)
G.MERSİNLİGİL(Öğrenci), Doktora, 2016 -
İngilizce öğrenmede eğitsel bilgisayar oyunu kullanmanın erişiye, kalıcılığa ve motivasyona etkisi
V.DONMUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
The comments of students, teachers and managers on Fatih Project
M.CÜCÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
An evaluation of the undergraduate program of teaching mathematics: A case study
C.ÇAVUŞOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Preschool teacher candidates' perception of the attitude of parents, the relationship between critical thinking and problem solving skill
Ö.ZİNCİRLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Bilgisayar destekli asenkron işbirlikli öğrenme yönteminin sınıf yönetimi dersinde öğrenci başarısına etkisi (F.Ü. Teknik Eğitim Fakültesi örneği)
B.ATICI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Eğitim bilimleri alanında yürütülen lisansüstü eğitiminin öğrenci ve öğretim elemanları görüşlerine dayalı olarak durumunun değerlendirilmesi
T.DİLCİ(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Web tabanlı yabancı dil öğretiminde öğrenme nesneleri: Erişi, kalıcılık ve tutumlara etkisi
A.BAŞAL(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Asenkron ağ tabanlı hizmetiçi eğitim kurslarının değerlendirilmesi (MEBS Okulu, bölük komutanlığı ve astsubaylığı kursları örneği)
Y.ÇOLAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Oluşturmacı öğretim tasarım uygulamasının ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin yaratıcılıklarına ve başarılarına etkisi
E.TEZCİ(Öğrenci), Doktora, 2016 -
İlköğretim okullarında örtük program ve ilköğretim öğrencilerinin örtük programdan kaynaklanan stres algıları
F.YILDIRIM(Öğrenci), Doktora, 2016 -
The investigation of the opinions and metaphorical perceptions of teachers regarding civil cervant selection exam and teaching field knowledge examination
S.ELMACI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Eğitim programları ve öğretim lisansüstü programının öğretim elemanlarının görüşlerine göre değerlendirilmesi
B.ÇERİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
E-öğrenme ortamında kullanılan öğrenme stil ve stratejilerinin web kullanım madenciliği ile analizi
N.YAVUZALP(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Akıllı sınıfların yüksek öğretim öğrencilerinin akademik başarı ve tutumları üzerindeki etkisi
T.SEVİNDİK(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Kişiye özgü öğretim portalının öğrenenlerin akademik başarısı ve tutumları üzerindeki etkisi
F.BAHÇECİ(Öğrenci), Doktora, 2016 -
İnternet kafeye giden bireylerin internet kafelerden beklenti düzeyleri, internet ve internet kafeleri kullanma amaçlarının belirlenmesi
T.SEVİNDİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Sosyal bilgi inşasına dayalı sanal öğrenme çevrelerinin öğrenci başarısı ve tutumlarına etkisi
B.ATICI(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Öğrenme nesneleri ile zenginleştirilmiş öğretim ortamlarının öğrenci başarıları tutumları ve motivasyonları üzerindeki etkisi
Y.TÜREL(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Elektronik portfolyo öğretim sürecinin öğrenen tutumlarına ve öğrenme algılarına etkisi
C.DEMİRLİ(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitim Yeterliklerine İlişkin Kavramsal Bir Çerçeve
Y.Acar(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Yeni ilköğretim programına göre hazırlanmış hayat bilgisi ders kitaplarına ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi (Elazığ ili örneği)
A.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
İlköğretimde okul binalarının kullanım durumu-zaman ve ergonomik açıdan (Elazığ ili örneği)
H.GÖK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1999 -
Kritik düşünmenin mikro öğretim dersinde eleştiri bacerisini geliştirmeye etkisi (F.Ü. Teknik Eğitim Fakültesi örneği)
N.SEMERCİ(Öğrenci), Doktora, 1999 -
Öğretmenlerin bilgi teknolojilerine göre yetiştirilmesi
İ.BAYRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1999 -
Resim iş öğretmenlerinin resim iş programlarına ilişkin görüşleri (Elazığ, Malatya ve Samsun örneği)
A.DİKİCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1997