Metrikler
Biyografi
Doç. Dr. Murat İnce, ilk, orta ve
lise öğrenimini Denizli’de tamamlamıştır. 2005 yılında Kocaeli Üniversitesi
İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümünden mezun olmuştur. 2011 yılında Zonguldak
Bülent Ecevit Üniversitesi’nde Eğitim Programları ve Öğretim alanında yüksek
lisans, 2016 yılında ise Ankara Üniversitesi’nde Eğitimde Program Geliştirme
alanında doktora eğitimini tamamlamıştır. Akademik çalışmaları kapsamında,
ulusal ve uluslararası hakemli dergilerde yayımlanmış çok sayıda makalesi;
çeşitli kongrelerde sunulmuş bildirileri ve kitap bölümleri bulunmaktadır.
2006–2025 yılları arasında Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi’nde görev
yapmış; bu süre zarfında Eğitim Bilimleri Bölüm Başkanlığı, Dış İlişkiler Genel
Koordinatörlüğü ve Üniversite Senato Üyeliği gibi çeşitli idari görevler
üstlenmiştir. Doç. Dr. Murat İnce, Mart 2025’ten bu yana Yıldız Teknik
Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümünde öğretim üyesi olarak
görevine devam etmektedir.
Eğitim Bilgileri
2011 - 2016
2011 - 2016Doktora
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme, Türkiye
2008 - 2011
2008 - 2011Yüksek Lisans
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim, Türkiye
2001 - 2005
2001 - 2005Lisans
Kocaeli Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı , Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
Türkçe 6, 7, 8. sınıf öğretim programının uluslararası öğrenci değerlendirme programı’nda (PISA) yoklanan ”Okuma becerileri” açısından analizi (Zonguldak örneği)
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme
2011
2011Yüksek Lisans
Web 2.0 teknolojileri kullanımının farklı öğrenme stillerine sahip öğrencilerin İngilizce yazma becerilerine etkisinin incelenmesi
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Öğretmen Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2020 - 2025
2020 - 2025Doç. Dr.
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Ereğli Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2017 - 2020
2017 - 2020Dr. Öğr. Üyesi
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Ereğli Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2006 - 2017
2006 - 2017Öğretim Görevlisi
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Temel İngilizce Bölümü
Yönetimsel Görevler
2024 - 2025
2024 - 2025Senato Üyesi
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
2022 - 2025
2022 - 2025Dış İlişkiler Genel Koordinatörü
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
2021 - 2025
2021 - 2025Bölüm Başkanı
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Ereğli Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2021 - 2023
2021 - 2023Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Ereğli Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2016 - 2022
2016 - 2022Uluslararası Öğrenci Koordinatörü
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
2020 - 2021
2020 - 2021Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Ereğli Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2015 - 2016
2015 - 2016Bölüm Başkanı
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu
2013 - 2016
2013 - 2016Yüksekokul Müdür Yardımcısı
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
Öğretmenlerin Yirmi Birinci Yüzyıl Becerileri Öğretimi, Mesleki Öz-Yeterlilikleri ve Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
İnce M. (Danışman)
B.GÖÇ(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Evrensel tasarıma dayalı öğrenme ilkeleri ile desteklenmiş proje tabanlı öğrenmenin öğrencilerin motivasyon ve 21. yüzyıl becerilerine etkisi
İnce M. (Danışman)
Ö.KUUK(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin müzik dersi öz yeterlilikleri, öğrenme motivasyonları ile müziğe yönelik başarı ve başarısızlık yükleme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
İnce M. (Danışman)
A.BAŞ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Öğretmenlerin dijital tükenmişlik düzeyleri ile öğretme motivasyonu arasındaki ilişkinin incelenmesi
İnce M. (Danışman)
F.GÖKBULUT(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
STEM uygulamalarını sınıfta kullanan öğretmenlerin yaratıcı düşünme eğilimleri ile yaratıcılığa teşvik etme davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
İnce M. (Danışman)
B.ASLAN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Artırılmış gerçeklikle zenginleştirilmiş Türkçe dersi metinlerinin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuma becerilerine etkisi
İnce M. (Danışman)
S.DİNDAŞ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
İlkokullarda görev yapan öğretmenlerin uzaktan eğitime ilişkin tutumlarının ve motivasyon düzeylerinin incelenmesi (Zonguldak ili örneği)
İnce M. (Danışman)
T.ALTUN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Ortaöğretim öğrencilerinin duygusal zekâ ve okula uyumlarının öz düzenleme becerilerine etkisi
İnce M. (Danışman)
Ş.BERİL(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Etwınnıng projelerine katılan öğrencilerin İngilizce dersine yönelik tutum ve öz yeterlik inançları arasındaki ilişkinin incelenmesi
İnce M. (Danışman)
T.YAMAN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Öğretmenlerin Eğitim Bilişim Ağı'nı (EBA) kullanım yeterlilikleri ve amaçlarının incelenmesi
İnce M. (Danışman)
M.TUĞÇE(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin matematik dersine yönelik tutumları ile sınav kaygısı düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
İnce M. (Danışman)
E.ARSLAN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Ortaokul Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinde verilen değerler eğitimine ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri
İnce M. (Danışman)
S.ARSLAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin akademik iyimserlikleri ile mesleki öz yeterlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi: Ankara ili örneği
İnce M. (Danışman)
M.KURUM(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Öğretmen adaylarının üst bilişsel farkındalık, öz yeterlik ve mesleğe yönelik tutumları arasındaki ilişkiler
İnce M. (Danışman)
U.ASLAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Ortaokul öğretmenlerinin 21. yüzyıl becerileri ile bireysel kariyer yönetimi algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
İnce M. (Danışman)
A.AKAR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İngilizce öğretmenlerinin mükemmeliyetçilikleri ile öz yeterlilik algılarının mesleki motivasyon düzeyleri üzerine etkisi
İnce M. (Danışman)
P.ÇELİK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersine yönelik motivasyon, tutum ve öz yeterlilik inançlarının akademik başarılarına etkisi
İnce M. (Danışman)
S.KARATAŞ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Öğretmenlerin eğitim teknolojileri kullanım düzeyleri ile mobil telefon yoksunluğu korkusu arasındaki ilişkinin incelenmesi
İnce M. (Danışman)
M.TURGUT(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Türk Dili ve Edebiyatı öğretiminde web 2.0 araçlarının öğrencilerin derse yönelik tutumlarına ve motivasyonel stratejilerine etkisi
İnce M. (Danışman)
P.KAMAR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin bireyselleştirilmiş eğitim programının uygulanmasına ilişkin görüşleri
İnce M. (Danışman)
E.BURUNSUZ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Yabancı dil ağırlıklı ortaokul 5.sınıf öğretim programının öğrencilerin akademik başarılarına, İngilizce dersine yönelik tutumlarına ve öz yeterlik inançlarına etkisi
İnce M. (Danışman)
T.YILMAZ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıf insan hakları, yurttaşlık ve demokrasi dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri
İnce M. (Danışman)
H.ASLANTÜRK(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023Examining the Role of Motivation, Attitude, and Self-Efficacy Beliefs in Shaping Secondary School Students’ Academic Achievement in Science Course
İnce M.
Sustainability (Switzerland)
, cilt.15, sa.15, 2023 (SCI-Expanded)
2013
2013The Investigations of Using Web 2.0 Technologies on English Writing Skills of Students with Different Learning Styles
İnce M.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.13, sa.53/A, ss.93-106, 2013 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023Ortaokul öğretmenlerinin 21. yüzyıl becerileri ile bireysel kariyer yönetimi algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Akar Elekoğlu A., İNCE M., EKER C.
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.11, sa.2, ss.121-144, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Türk Dili Ve Edebiyatı Öğretiminde Web 2.0 Araçlarının Öğrencilerin Derse Yönelik Tutumlarına ve Motivasyonel Stratejilerine Etkisi
Kamar P., İNCE M.
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.13, sa.2, ss.263-271, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutumları ile Sınav Kaygısı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ARSLAN E., İNCE M.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.22, sa.88, ss.1460-1471, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023The Relationship Between Metacognitive Awareness, Self-Efficacy and Attitudes Towards Profession of Pre-Service Teachers
ASLAN U., İNCE M.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.15, sa.3, ss.386-399, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023The Effect of English Teachers’ Perfectionism and Self-Efficacy Perceptions on their Professional Motivation Levels
Çelik Seçgin P., İNCE M., EKER C.
Shanlax International Journal of Education , cilt.11, sa.1, ss.80-100, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKADEMİK İYİMSERLİKLERİ VE MESLEKİ ÖZ YETERLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
KURUM M., İNCE M., EKER C.
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.12, sa.3, ss.1382-1398, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Perspectives of Teachers and Students on Values Education in Secondary School Religious Culture and Moral Knowledge Course
Arslan S., İNCE M.
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.21, sa.45, ss.151-167, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Ortaokul Öğretmenlerinin Bireysel Kariyer Yönetimi Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Akar Elekoğlu A., İNCE M., EKER C.
JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES (JOSHAS) , cilt.65, sa.65, ss.2954-2963, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Investigation of the Relationship Between Teachers’ Use of Educational Technologies and Nomophobia
TURGUT M., İNCE M.
European Journal of Alternative Education Studies , cilt.7, sa.1, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021YETİŞKİNLERİN OLUMLU ÇOCUKLUK YAŞANTILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
BİLGİN O., İNCE M., ÇOLAKOĞLU Ö. M., YEŞİLYURT E.
JOURNAL OF WORLD OF TURKS
, cilt.13, sa.3, ss.251-264, 2021 (Scopus)
2021
2021The Effects of University Students’ School Climate on Their Motivation Levels
BİLGİN O., İNCE M., YEŞİLYURT E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES , cilt.8, sa.2, ss.112-121, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020İlkokul 4. Sınıf İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Aslantürk H., İNCE M.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.13, sa.71, ss.724-731, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020A Study On Developing A Cyberbullying Scale For High School Students
ARSLAN A., BİLGİN O., İNCE M.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, ss.4723-4738, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Preschool Teachers’ Opinions Regarding In-Service Training Needs: A Phenomenological Research
İNCE M.
International Journal of Eurasian Education and Culture , cilt.5, sa.8, ss.381-417, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programının Uygulanmasına İlişkin Görüşleri
Burunsuz E., İNCE M.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.14, sa.31, ss.530-544, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik Belirtilerinin İncelenmesi
BİLGİN O., İNCE M., ÇOLAKOĞLU Ö. M.
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.27-41, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Yabancı Dil Ağırlıklı Ortaokul 5. Sınıf Öğretim Programının Öğrencilerin Akademik Başarılarına, İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarına ve Öz Yeterlik İnançlarına Etkisi
Yılmaz T., İNCE M.
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.169-179, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Branş Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarına İlişkin Görüşleri
İNCE M., Karataş S., Çiftçi A.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.18, ss.2140-2164, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Assessment of the Human Rights, Citizenship and Democracy Course Book for Readability and Age Level Compliance
EKER C., İNCE M., SAĞLAM D.
Egitimde Kuram ve Uygulama , cilt.14, sa.11, ss.404-416, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Kanada ve Türkiye 5. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
İNCE M., Yıldırım C.
Karaelmas Journal of Educational Sciences , cilt.6, sa.2, ss.154-162, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20185. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Eisner Eğitsel Eleştiri Modeline göre Değerlendirilmesi
İNCE M., Kuuk Yavuz Ö.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.26, ss.407-426, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Türkçe 6, 7, 8. Sınıf Öğretim Programının Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programında (PISA) Yoklanan Okuma Becerileri Açısından Analizi (Zonguldak Örneği)
İNCE M., Gözütok F. D.
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.5, ss.1613-1621, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Almanya ve Türkiye 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
İNCE M., Bingöl H.
Journal of Research in Education and Teaching , cilt.7, sa.3, ss.112-120, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Teacher Opinions on Use of Self-Regulation Strategies at Science and Art Centers: Turkey Sample
EKER C., İNCE M.
UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.6, sa.7, ss.1486-1496, 2018 (Scopus)
2018
2018Effect of Parental Education and Home Educational Resources to Students Results of PISA Reading Skills Test
İNCE M., Gözütok F. D.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.17, sa.2, ss.947-958, 2018 (Scopus)
2018
2018Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabının Okunabilirlik Seviyesi ve Yaş Düzeyine Uygunluk Açılarından Değerlendirilmesi
SAĞLAM D., İNCE M., EKER C.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES , cilt.13, ss.1139-1151, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017The Analysis of Articles Related to Curriculum and Instruction Field in Educational Researcher Journal (2005 - 2016)
TAŞ İ. D., YETKİNER A., İNCE M.
EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL , cilt.13, sa.16, ss.305-312, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Türkçe 6, 7, 8. Sınıf Ders Kitaplarının PISA Okuma Becerilerine Göre İncelenmesi
İNCE M., GÖZÜTOK D.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES , cilt.12, ss.213-225, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Views of Students Regarding Problems Encountered in Postgraduate Education: A Phenomenological Research
YETKİNER A., İNCE M.
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI) , cilt.6, sa.3, ss.377-388, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
2014The Investigation of Instructors’ Views on Using Technology in English Language Teaching
İNCE M.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES , cilt.141, ss.670-674, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
2021TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİMİNDE WEB 2.0 ARAÇLARININ KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN DERSE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
KAMAR P., İNCE M.
VII. International Congress on Education and Social Sciences, 01 Eylül 2021
2021
2021Öğretmenlerin Eğitim Teknolojileri Kullanım Düzeyinin Mobil Telefon Yoksunluğu Korkusuna (Nomofobi) Etkisi
İNCE M., TURGUT M.
FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 Mart 2021
2021
2021Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Motivasyon, Tutum, Öz Yeterlilik İnançlarının Akademik Başarılarına Etkisi
Karataş S., İNCE M.
FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Mart 2021
2020
2020TEST HAZIRLAMA TEKNİKLERİ HİZMET İÇİ EĞİTİM PROGRAMININ STAKE’İN İHTİYACA CEVAP VERİCİ DEĞERLENDİRME MODELİ'NE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
İNCE M., Kamar P., Kamar M.
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 15 Ekim 2020
2019
2019INVESTIGATION OF 2015 - 2018 TURKISH COURSE CURRICULUM ACCORDING TO ELEMENTS OF CURRICULUM DEVELOPMENT
İNCE M., Bolat Ü. S.
International Congress on Education Sciences and Learning Technology (ICESLT), 6 - 10 Kasım 2019
2018
20185. Sınıf 2017 Fen Bilimleri Öğretim Programının Oliva’nın Tasarım Ölçütlerine göre Değerlendirilmesi
İNCE M., Yıldırım C.
Bilge Kagan International Science Congress, 26 - 29 Ekim 2018
2018
2018Türkiye ve Şangay (Çin) 9. Sınıf Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
İNCE M., BİLGİN O., TOMBAK Z.
III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
2018
2018Türkiye ve Singapur 3.4.5.6. Sınıflar Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
İNCE M., BİLGİN O., Turgut M.
III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
2018
2018Türkiye ve Estonya 4. Sınıf Görsel Sanatlar Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
İNCE M., BİLGİN O., SARICI H., Özenir Üren E.
IVSS 2018 - 2nd International Vocational Science Symposium, 26 - 29 Nisan 2018
2018
2018Türkiye ve New York (ABD) İlköğretim Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
İNCE M., BİLGİN O., SARICI H., yıldırım m.
IVSS 2018 - 2nd International Vocational Science Symposium, 26 - 29 Nisan 2018
2018
2018Türkiye ve İsviçre 8. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
İNCE M., BİLGİN O., SARICI H., Demir T.
IVSS 2018 - 2nd International Vocational Science Symposium, 26 - 29 Nisan 2018
2018
2018Türk Arabesk Müziğinin Varoluşçu Terapinin Temel Kavramları Açısından İncelenmesi
BİLGİN O., İNCE M., SARICI H.
9th International Congress on New Trends in Education, 10 - 12 Mayıs 2018
2018
2018Almanya ve Türkiye 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
İNCE M., BİLGİN O., Bingöl H.
9th International Congress on New Trends in Education, 10 - 12 Mayıs 2018
2017
2017İş Hayatında İletişim Sertifika Programının CIPP Modeline göre Değerlendirilmesi
İNCE M.
II. International Academic Research Congress 2017, 18 - 21 Ekim 2017
2017
2017Türkçe 6, 7, 8. Sınıf Ders Kitaplarının PISA Okuma Becerilerine Göre İncelenmesi
İNCE M., GÖZÜTOK D.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
2017
2017Educational Trends in Curriculum Development
İNCE M.
Scofola 2017- Fostering 21st Century Skills in Language Studies, 8 - 10 Eylül 2017
2015
2015Problems Encountered in Postgraduate Education
YETKİNER A., İNCE M.
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2014
2014The Analysis of Articles Related to Curriculum and Instruction Field in Educational Researcher Journal (2005 - 2016)
TAŞ İ. D., YETKİNER A., İNCE M.
International Conference on Interdisciplinary Research in Education, 29 - 31 Ekim 2014
2013
2013Asya ve Uzakdoğuda Yükseköğretimde Kalite Çalışmaları Hindistan ve Filipinler Örneği
BİÇER D., İNCE M.
Uluslararası Yükseköğretimde Kalite Konferansı, 12 - 14 Aralık 2013, ss.134-145
2012
2012Lisans Hazırlık Sınıfı İngilizce Eğitim Programı Değerlendirilmesi ve Bir Ünite İçin Örnek Program Geliştirme Çalışması
BİÇER D., İNCE M.
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012
Kitaplar
2022
20225.Bölüm Finlandiya Eğitim Sistemi
İNCE M.
Gelecek İçin Eğitim FarklıÜlkelerde Program Geliştirme Çalışmaları, Özcan Demirel, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.67-82, 2022
2019
2019Hedef Odaklı Öğrenme Yaklaşımları ve Okul Temelli Eğitim
İNCE M.
Eğitimde Güncel Konular ve Yeni Yaklaşımlar, Ali Arslan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Zonguldak, ss.43-54, 2019
2018
2018Öğretimin Planlanması ve Genel Öğretim İlkeleri
İNCE M.
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Ali Arslan, Cevat Eker, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.3-27, 2018
Desteklenen Projeler
2025 - 2025
2025 - 2025TÜBİTAK 4005 Yenilikçi Eğitim Uygulamaları Destekleme Programı (Eğitimin Yeni Pusulası: Yapay Zeka ile Geleceğe Yön Verin)
TÜBİTAK Projesi
İnce M.
2023 - 2025
2023 - 2025Beceri Temelli Değer Eğitiminin İmkanı: Beceri Temelli Bir Değer Eğitimi Modeli, Programı ve Öğretmen Eğitim Modülünün Geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi
İnce M.
2022 - 2025
2022 - 2025Kuramdan Uygulamaya Dünya'da Öğretmen Eğitimi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
İnce M. (Yürütücü), Bilgin O.
2023 - 2023
2023 - 2023Examining the Role of Motivation, Attitude, and Self-Efficacy Beliefs in Shaping Secondary School Students’ Academic Achievement in Science Course
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
İnce M. (Yürütücü)
2019 - 2020
2019 - 2020Investigation of 2015 - 2018 Turkish Course CurriculumAccording to Elements of Curriculum Development
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
İnce M. (Yürütücü)
2018 - 2019
2018 - 20195. Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programının Oliva’nınTasarım Ölçütlerine Göre Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
İnce M. (Yürütücü)
2018 - 2019
2018 - 2019Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik Belirtilerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
İnce M.
2017 - 2017
2017 - 20173. Uluslararası GreenMetric Çalıştayı Bildiriler Kitabının Yayımlanması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
İnce M. (Yürütücü)
2015 - 2016
2015 - 2016Yabancı Diller Yüksekokulu Dil Laboratuarlarının Teknik Altyapısının Yenilenerek Yabancı Dil Eğitim Kalitesinin ve Enerji Verimliliğinin Artırılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
İnce M.
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Mayıs 2025
Mayıs 2025III. Ulusal Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Öğrenci Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
İnce M.
Zonguldak, Türkiye
Ekim 2023
Ekim 2023II. Ulusal Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Öğrenci Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
İnce M.
Zonguldak, Türkiye
Mayıs 2022
Mayıs 2022I. Ulusal Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Öğrenci Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
İnce M.
Zonguldak, Türkiye
Ödüller
Aralık 2023
Aralık 2023Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı Yayın Ödülü
Tübitak
Ağustos 2013
Ağustos 2013