Desteklenen Projeler
-
2023 - 2024 Yabancı Dil Öğrencilerinin Alıcı ve Üretici Kelime Hazinesi Düzeylerinin Dil Becerileri ile İlişkisi
-
2022 - 2023 İngilizce Öğretmen Adaylarının Formal Mentörlük Yoluyla Kültürlenme Süreci
-
2022 - 2023 Öğretim dili yüzde yüz İngilizce olan bölüm öğretim elemanlarının ve öğrencilerinin öğretim dilinin İngilizce olmasına dair algılarının ve gereksinimlerinin belirlenmesi
-
2021 - 2022 Yayıncısı Yıldız Teknik Üniversitesi olan akademik dergilerimiz için iyileştirilmiş güncel ve sürdürülebilir bir yapılanma sağlanarak dergilerin etkinliğinin ve Üniversitemizin tanınırlığının artırılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ÖZKAYA B. (Yürütücü), AÇIKGÖZ Ö., BALIK D., DALKILIÇ A. S., BİLGİLİ M. S., KAVANOZ S., et al.
-
2020 - 2021 TERSYÜZ EDİLMİŞ ÖĞRENME ORTAMININ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MOTİVASYONLARI MEMNUNİYETLERİ ÖĞRENİM SÜRECİNE KATILIMLARI VE ALGILANAN BİLİŞSEL YÜK ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
-
2020 - 2021 İngiliz Dili Öğreniminde Alıcı Kelime Bilgisi ile İfade Edici Kelime Bilgisi Arasındaki İlişki
-
2018 - 2018 Yurtdışında Eğitim Kursu
-
2017 - 2018 Girişimci Hızlandırma Mekanizmalarının Kurulması ve Gelişim Takip Sisteminin Oluşturulması
CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi
Bölükbaş U., Altıok N. (Yürütücü), Hüdaverdi M., Işık Z., Kavanoz S.
-
2012 - 2017 Yabancı dil öğrenen derleminde üst söylem özelliklerinin incelenmesi
-
2012 - 2017 Yabancı Dil Öğrenen Derleminde Üst-Söylem Özelliklerinin İncelenmesi
-
2012 - 2016 Akademisyenlerin Akademik Yayın Üretme Süreçlerinde Karşılaştıkları Güçlükler Ve Uyguladıkları Stratejiler
-
2011 - 2012 Eğitim Bilimleri Araştırma Makalelerine Tür-Odaklı Yaklaşım: Karşılaştırmalı Çözümleme
-
2010 - 2010 Karşıtsal Tür Çözümlemesi:Türk Akademisyenlerin Araştırma Yazım Eğilimleri Üzerine Bir İnceleme
-
2000 - 2003 Üniversite Düzeyinde Türkçe Öğretimi