Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2018 - 2018 Dr. Öğr. Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2006 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2020 - Devam Ediyor Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor Yüksekokul Müdürü
Yıldız Teknik Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu
-
2020 - Devam Ediyor Senato Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu
-
2019 - 2020 Bölüm Başkanı
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2012 - 2015 Bölüm Başkanı
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2012 - 2015 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2012 - 2015 Fakülte Kurulu Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2009 - 2012 Bölüm Başkan Yardımcısı
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2009 - 2012 Fakülte Kurulu Üyesi
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2005 - 2010 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2010 - 2011 Ziyaretçi Öğretim Üyesi
University of Louisville College of Education and Human Development
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Exploring the relationship between multilingual and monolingual high school students' emotional intelligence and their intercultural sensitivity
Kavanoz S. (Danışman)
C.Cömert(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
The impact of automated writing evaluation and combined automated – teacher feedback on EFL learners' writing performance
Kavanoz S. (Danışman)
M.BAKO(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
The impact of metacognitive instruction on listening comprehension performance, metacognitive listening awareness, and listening anxiety of EFL listeners at the tertiary level in Turkey
Kavanoz S. (Danışman)
B.Sarısoy(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
A mixed method learner corpora study: Hypertext online extensive reading mediated L2 incidental vocabulary gains and reading comprehension
Kavanoz S. (Danışman)
A.Yaman(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
The impact of self-assessment and peer-assessment on EFL learners' writing performance
Kavanoz S. (Danışman)
B.EREN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Self-regulation and self-efficacy of Turkish EFL learners in online learning within hybrid education context
Kavanoz S. (Danışman)
M.YAĞIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Exploring Turkish EFL students' lexical availability alongside their receptive and productive vocabulary knowledge
Kavanoz S. (Danışman)
B.EMRE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
A corpus-based analysis of research article titles in journals on English language and linguistics
Kavanoz S. (Danışman)
A.GÜLER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Devlet İlköğretim okulu Birinci Kademe Dördüncü Sınıf Öğrencilerin İngilizce Öğrenirken Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
V.Karahan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
5-6 Yaş grubu Çocuklarının Yabancı Dil Öğrenmesinin Bilişsel ve Kültürel Gelişimlerine Etkileriyle İlgili Öğretmen Görüşleri
B.Akgönül(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İkinci Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğreniminin Birinci Yabancı Dil ile Dilbilgisi Bakımından Etkileşimi
A.Pekin(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Öğrenci Güdülenmesini Etkileyen Öğretmen Özellikleri ve Bu Özelliklerle İlgili Öğretmen Farkındalığı
B.Özsöz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007