Doç. Dr. Arzu EKOÇ ÖZÇELİK


Yabancı Diller Yüksekokulu, -


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (SOC), Sosyal Bilimler Genel, EĞİTİM VE EĞİTİM ARAŞTIRMASI


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Yabancı Diller Eğitimi, İngilizce Eğitimi


Yayınlardaki İsimler: Arzu Ekoç-Özçelik, Arzu Ekoç

Metrikler

Yayın

75

Atıf (WoS)

32

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

80

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

315

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

35

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

11

Proje

2

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Dr. Arzu Ekoç Özçelik received her BA from Translation and Interpreting Studies from Boğaziçi University and her Master’s in ELT from Istanbul University. She completed her PhD in ELT at Istanbul University. She worked as a lecturer (PhD) in the School of Foreign Languages between 2006-2022 and now, she has been working as an assistant professor in the School of Foreign Languages at Yildiz Technical University in Istanbul, Turkey. She was granted the title of Associate Professor by the Inter-University Council in March 2023. Her research interests are learner identity, higher education and continuing education, continuing professional development for teachers, EMI, metadiscourse and second-language writing.

Eğitim Bilgileri

2008 - 2013

2008 - 2013

Doktora

İstanbul Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi, Türkiye

2005 - 2008

2005 - 2008

Yüksek Lisans

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi, Türkiye

2001 - 2005

2001 - 2005

Lisans

Boğaziçi Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Çeviribilim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2013

2013

Doktora

A Study on Adult EFL Students’ Emerging Identities within the Context of Social Media Interaction and Classroom Writing

İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2008

2008

Yüksek Lisans

Analyzing Turkish MA Students’ Use of LexicalHedging Strategies in Theses Abstracts

İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

Almanca

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2016

2016

Ispanyolca A1 seviyesi

Yabancı Dil

Bakırköy Halk Eğitim Merkezi

2016

2016

Ispanyolca A2 seviyesi

Yabancı Dil

Bakırköy Halk Eğitim Merkezi

2015

2015

Italyanca A1 seviyesi

Yabancı Dil

Bakırköy Halk Eğitim Merkezi

2015

2015

Italyanca A2 seviyesi

Yabancı Dil

Bakırköy Halk Eğitim Merkezi

2005

2005

Almanca Sertifikasi

Yabancı Dil

Boğaziçi Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu

2004

2004

İngilizce Öğretmenliği Formasyon Sertifikası

Mesleki Eğitim

Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığı

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Yabancı Diller Eğitimi

İngilizce Eğitimi

Akademik Unvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Yıldız Teknik Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, -

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Yıldız Teknik Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller

2013 - 2022

2013 - 2022

Öğretim Görevlisi Dr.

Yıldız Teknik Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Temel İngilizce Bölümü

2006 - 2013

2006 - 2013

Öğretim Görevlisi

Yıldız Teknik Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, -

Yönetimsel Görevler

2019 - 2022

2019 - 2022

YDYO Mesleki Gelişim Ofisi Koordinatörü

Yıldız Teknik Üniversitesi

2009 - 2010

2009 - 2010

YDYO Yazma Dersi Koordinatörü

Yıldız Teknik Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2005 - 2005

2005 - 2005

İngilizce öğretmeni

Körfez İgsaş İlköğretim Okulu, İngilizce öğretmeni

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

İleri İngilizce 2 Sürdürülebilir Kalkınma

İş Hayatı için İngilizce Sürdürülebilir Kalkınma

İleri İngilizce 1 Sürdürülebilir Kalkınma

İngilizce Okuma ve Konuşma Sürdürülebilir Kalkınma

Anlatım Becerileri

İleri Okuma ve Yazma

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

Exploring English Language Instructors’ Perspectives on Education for Sustainable Development

Ekoç Özçelik A.

22nd INGED International ELT Conference, Bolu, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2025, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2025

2025

Drawing meaning, dreaming fluency: Where art and language meet

Ekoç Özçelik A.

Tesol Greece 2025, Athens, Yunanistan, 8 - 09 Mart 2025, ss.21 Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

AI In Language Learning: A Case Study of University Students in Türkiye

Ekoç Özçelik A.

TELIC (Technology-Enhanced Language Learning International Conference) (Online Conf.), Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 16 Kasım 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

I Am Proud to Be an English Teacher”: Professional Pride among English Language Teachers in Türkiye

Ekoç Özçelik A.

15th International METU ELT Convention, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2024, ss.45 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

EXPLORING PREPARATORY SCHOOL STUDENTS' PERCEPTIONS ABOUT VIRTUAL MUSEUM VISITS IN LANGUAGE CLASSES

Ekoç Özçelik A.

X. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Empowering Language Learners: Harnessing the WOOP Framework for Self-Regulated Learning

Ekoç Özçelik A.

TESOL Italy’s 48th National (Virtual) Convention “Getting to the HEART of ELT”, Rome, İtalya, 30 Kasım - 02 Aralık 2023, ss.29 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Investigating the Reasons for Turkish Undergraduate Students' Hesitation in L2 Speaking

Ekoç Özçelik A.

Selçuk Üniversitesi 3. Uluslararası Dil ve Çeviribilim Kongresi, Konya, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

From Spider Man to Black Panther: Using Marvel Heroes to Teach Resilience in Language Classes

Ekoç Özçelik A.

Altınbaş Üniversitesi First International Conference on Best Practices in Second Language Education Konferansı, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2023, ss.26, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Beyond the Classroom: Enhancing ELF-Awareness in Online Language Teaching through TV Series Scenes

Ekoç Özçelik A.

TELIC 2023-Technology-Enhanced Language Learning International Conference, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 14 Temmuz 2023, ss.47 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Reviewing the medium of instruction debate in Türkiye

Ekoç Özçelik A., Kavanoz S., Yılmaz S.

Educast International Conference 2023, Cairo, Mısır, 9 - 10 Şubat 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

"Try again, fail again, fail better”: Grit in language classes

Ekoç Özçelik A.

Tesol Italy 47th Annual Convention, Rome, İtalya, 18 - 19 Kasım 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Teaching sustainability in language classes but how?

Ekoç Özçelik A.

Sinop University Social Justice in ELT (SJELT) Conference, Sinop, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Positive language education: Teaching the mind and heart in the classroom

Ekoç A.

Tesol Turkey 2022, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Mart 2022, ss.20

2021

2021

"Fostering ELF-awareness in language classes through scenes from famous TV series

Ekoç A.

ENRICH 2021, Athens, Yunanistan, 3 - 05 Aralık 2021, ss.34

2021

2021

Analysis of interactional metadiscourse markers in opinion paragraphs written by A2 level learners of English

Ekoç A.

3rd Metadiscourse Across Genres Conference, Madrid, İspanya, 27 - 28 Mayıs 2021, ss.94

2021

2021

TLC (Tender Loving Care): Humanizing your language classroom during the pandemic

Ekoç A.

3rd TESOL TURKEY International ELT Conference , İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Şubat 2021, ss.18

2020

2020

The use of metadiscourse in manuscript rejection letters

Ekoç A.

7. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2020

2020

2020

Challenges facing early career academics in writing research articles

Ekoç A.

Innovative Practices and Future Prospects in ELT (INNOVAPROS) 2020, İstanbul, Türkiye, 15 - 16 Ekim 2020, ss.33

2019

2019

Hurdles in Transition from K12 to University in Learning English

Ekoç A.

2nd TESOL Turkey International Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2019, ss.40

2019

2019

First, Don’t Harm!: Prior Language Learning Experiences of Prep Students

Ekoç A.

Marmara University English Language Teaching Conference (MELT Conference), İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2019, ss.20

2019

2019

Teaching speaking with works of art in a preparatory class at university

Ekoç A.

Towards Higher Education Boğaziçi University School of Foreign Languages 2nd ELT Conference, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2019

2019

2019

Comparison Of Turkey's, Finland's And Singapore's English Language Teacher Education Programmes

EKOÇ A.

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji (UBEST) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 02 Mayıs 2019

2019

2019

Promoting Speaking Through Famous Paintings: A Case Study In A Prep School At University

EKOÇ A.

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji (UBEST) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 02 Mayıs 2019

2019

2019

Mobile Language Learning Apps: Pandora’s Box or Hidden Treasure Chest?

EKOÇ A.

Okan University O'Way of Learning Seminar, İstanbul, Türkiye, 26 Nisan 2019

2019

2019

Using translation as a pedagogical tool: A case study in a writing class at prep school

EKOÇ A.

II. Uluslararası Rumeli (Dil, Edebiyat, Çeviri) Sempozyumu, Kırklareli, Türkiye, 12 Nisan 2019, ss.23

2018

2018

No Teacher is Alone: Personal Learning Network (PLN) among English Language Teachers

EKOÇ A.

ASOS 5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 Ekim 2018, ss.66

2018

2018

Hedges and Boosters in Plenary Speakers’ Conference Abstracts vs. Novice Researchers’ Conference Abstracts

EKOÇ A.

Duzce University International Conference on Language and Writing, Düzce, Türkiye, 18 Ekim 2018, ss.1

2018

2018

English medium instruction (EMI) from the perspectives of students

EKOÇ A.

15th International Bilkent University School of English Language Conference, Ankara, Türkiye, 29 Haziran 2018, ss.24

2018

2018

How to foster empathy in a language classroom

EKOÇ A.

Özyeğin University School of Languages ELT Conference, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Learning from success in teacher education:The Village Institute Experience

EKOÇ A.

Sabancı University School of Languages International Conference, İstanbul, Türkiye, 04 Mayıs 2018, ss.25-30

2018

2018

Challenges faced by graduates of ELT in thesis writing in Turkey

EKOÇ A.

10th International ELT Research Conference, Antalya, Türkiye, 25 Nisan 2018, ss.121

2017

2017

Multiple Language Learner Identities: “If you don’t understand me, how can you teach me?”

EKOÇ A.

1. Uluslararası Karadeniz Dil ve Dil Eğitimi Konferansı, Samsun, Türkiye, 22 - 23 Eylül 2017, ss.33-46

2017

2017

Language Learners with Multiple and Changing Identities

EKOÇ A.

Bülent Ecevit Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Uluslararası Konferansı: Dil Araştırmalarında 21. Yüzyıl becerileri, Zonguldak, Türkiye, 08 Eylül 2017 - 10 Şubat 2018, ss.38

2017

2017

Discursive Construction of Adult EFL Students' Emerging Identities in Social Media Interaction

Ekoç A.

3rd CUELT Cukurova International ELT Teachers Conferences 2017, Adana, Türkiye, 20 - 21 Nisan 2017

2017

2017

Emerging Multiple Identities of Prep Students in Social Media Interaction

EKOÇ A.

Towards Higher Education: Boğaziçi University School of Foreign Languages ELT Conference, İstanbul, Türkiye, 15 Nisan 2017, ss.1

2015

2015

Emerging Multiple Identities in Students’ Social Media Interaction

Ekoç A.

12th ODTU International ELT Convention, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

Mitigating Speaking Anxiety in Language Education Through Practical Strategies

Ekoç Özçelik A.

Challenges in Teacher Education: Pedagogy, Management, and Materials, Görsev Sönmez, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.167-198, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

WRITING INSTRUCTION IN THE AI ERA: STRATEGIES FOR REDUCING STUDENTS’ OVER-RELIANCE ON AI

Ekoç Özçelik A.

Dil, Edebiyat ve Çeviri Çalışmaları 3, Prof. Dr. Onur Köksal,Doç. Dr. Nurcihan Yürük,Doç. Dr. Betül Can, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.24-35, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Embracing ChatGPT in foreign language writing classes: Potentials and challenges

Ekoç Özçelik A., Elgün Gündüz Z.

What PreK-12 Teachers Should Know about Educational Technology in 2023: A Research-to-Practice Anthology, Richard E. Ferdig,Richard Hartshorne,Emily Baumgartner,Regina Kaplan-Rakowski,Chrystalla Mouza, Editör, Association for the Advancement of Computing in Education , North Carolina, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Language Learner Identities

Ekoç A.

Anı Yayıncılık, Ankara, 2020

2020

2020

Lexical hedging and boosting strategies in the abstracts written by undergraduate ELT students

Ekoç A.

The changing face of ESP in today's classroom and workplace, Nalan Kenny,Linda Escobar, Editör, Vernon Press, Malaga, ss.195-215, 2020

2018

2018

Emerging Multiple Identities in Students’ Social Media Interaction

EKOÇ A.

Proceedings of the 12th METU International ELT Convention, Kagitci-Yildiz B., Turan S., Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.102-128, 2018

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

İNGİLİZCE EĞİTİMİ DERNEĞİ (INGED)

Üye

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

TESOL (Teaching English to speakers of other languages) TURKEY

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Kasım 2024

Kasım 2024

Challenges in Teacher Education: Pedagogy, Management, and Materials

Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitapta bölüm

Temmuz 2024

Temmuz 2024

THE JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING AND LEARNING

ESCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2024

Nisan 2024

DARNIOJI DAUGIAKALBYSTĖ = SUSTAINABLE MULTILINGUALISM

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2024

Mart 2024

INTERNATIONAL JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2024

Ocak 2024

JOURNAL OF ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2023

Kasım 2023

JOURNAL OF FURTHER AND HIGHER EDUCATION

ESCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2023

Ocak 2023

JOURNAL OF MULTILINGUAL & MULTICULTURAL DEVELOPMENT

SSCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2022

Aralık 2022

FRONTIERS IN PSYCHOLOGY

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2022

Kasım 2022

STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2022

Kasım 2022

The Journal of Language Learning and Teaching

ESCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2022

Kasım 2022

Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2022

Ağustos 2022

INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2022

Mayıs 2022

RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2022

Mayıs 2022

Journal of Further and Higher Education

ESCI Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2021

Temmuz 2021

TOJDE THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF DİSTANCE EDUCATİON (ELEKTRONİK)

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2021

Temmuz 2021

LANGUAGE CULTURE AND CURRICULUM

SSCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2021

Haziran 2021

Journal of Further and Higher Education

ESCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2021

Mayıs 2021

LANGUAGE CULTURE AND CURRICULUM

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2021

Mayıs 2021

RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2021

Nisan 2021

TOJDE THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF DİSTANCE EDUCATİON (ELEKTRONİK)

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2021

Mart 2021

STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2021

Mart 2021

LANGUAGE CULTURE AND CURRICULUM

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2021

Şubat 2021

Open Learning: The Journal of Open, Distance and e-Learning

ESCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2020

Aralık 2020

Open Learning: The Journal of Open, Distance and e-Learning

ESCI Kapsamındaki Dergi

Ekim 2020

Ekim 2020

RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2020

Eylül 2020

journal of Further and Higher Education

ESCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2020

Ağustos 2020

Journal of Further and Higher Education

ESCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2020

Ağustos 2020

KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2020

Mayıs 2020

RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2019

Ekim 2019

RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2019

Ekim 2019

Journal of Language Teaching and learning (JLTL)

ESCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2019

Haziran 2019

RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2019

Mart 2019

RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2019

Mart 2019

Yıldız Journal of Language and Education

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2019

Ocak 2019

RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2017

Ekim 2017

Turkish Online Journal of Distance Education

SCI Kapsamındaki Dergi

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Ekim 2020

Ekim 2020

4th International Conference in Research in Applied Linguistics (ICRAL 2020)

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Ekoç A.
Bursa, Türkiye

Ekim 2020

Ekim 2020

Innovative Practices and Future Prospects in ELT (InnovaPros 2020)

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Ekoç A.
İstanbul, Türkiye

Ödüller

Şubat 2024

Şubat 2024

Akademik Teşvik 2023

Yök

Şubat 2023

Şubat 2023

Yayın Teşvik Ödülü 2022

Yıldız Teknik Üniversitesi

Şubat 2023

Şubat 2023

Akademik Teşvik 2022

Yök

Şubat 2022

Şubat 2022

Yayın Teşvik Ödülü 2021

Yıldız Teknik Üniversitesi

Mart 2021

Mart 2021

Yayın Teşvik Ödülü 2020

Yıldız Teknik Üniversitesi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Mayıs 2021 - 01 Mayıs 2021

01 Mayıs 2021 - 01 Mayıs 2021

IATEFL TTEdSIG: Online Conference

İzleyici / Dinleyici

London-Birleşik Krallık

27 Şubat 2021 - 27 Şubat 2021

27 Şubat 2021 - 27 Şubat 2021

ELF DAY 5: ENRICHing Pedagogical Issues and Concerns in ELF Research

İzleyici / Dinleyici

İstanbul-Türkiye

30 Mayıs 2020 - 30 Mayıs 2020

30 Mayıs 2020 - 30 Mayıs 2020

2020 Digital ELT Conference by MM Publications

İzleyici / Dinleyici

İstanbul-Türkiye

16 Mayıs 2020 - 16 Mayıs 2020

16 Mayıs 2020 - 16 Mayıs 2020

The art of storytelling for teaching English

İzleyici / Dinleyici

Ankara-Türkiye

09 Mayıs 2020 - 09 Mayıs 2020

09 Mayıs 2020 - 09 Mayıs 2020

EFL teachers' language assessment knowledge (Farhady) and the future of Englishes (Crystal)

İzleyici / Dinleyici

Ankara-Türkiye

22 Kasım 2019 - 22 Kasım 2019

22 Kasım 2019 - 22 Kasım 2019

ETS TOEFL IBT

İzleyici / Dinleyici

İstanbul-Türkiye

08 Kasım 2019 - 08 Kasım 2019

08 Kasım 2019 - 08 Kasım 2019

British Council Turkey IELTS

İzleyici / Dinleyici

İstanbul-Türkiye

01 Nisan 2019 - 01 Nisan 2019

01 Nisan 2019 - 01 Nisan 2019

Ulusal Sempozyum IV Üniversitelerde İngilizcenin Eğitim Dili Olarak Kullanımı: Bütüncül Bir Yaklaşım/Davetli Poster Sunumları

Davetli Konuşmacı

Ankara-Türkiye

24 Eylül 2012 - 26 Eylül 2012

24 Eylül 2012 - 26 Eylül 2012

18 hour Oxford Teachers' Academy Course: Teaching English to Adults

İzleyici / Dinleyici

İstanbul-Türkiye

Davetli Konuşmalar

Mayıs 2023

Mayıs 2023

Creating bonds in language classes

Seminer

MEB İstanbul Lisan Akademisi-Türkiye

Ocak 2023

Ocak 2023

Try again, fail again, fail better: Grit in language classes

Konferans

BETA TESOL Conference-Bolivya

Aralık 2022

Aralık 2022

Try again, fail again, fail better: Grit in language classes

Seminer

YTÜ Maçka Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi-Türkiye

Nisan 2022

Nisan 2022

Building teacher-student rapport in language classes

Seminer

MEB İstanbul Lisan Akademisi-Türkiye

Aralık 2021

Aralık 2021

INGED Zoom Series-Teaching speaking with works of art

Seminer

INGED-Türkiye

Aralık 2021

Aralık 2021

Creating bonds in language classes

Seminer

Şişli Terakki Vakfı Okulları-Türkiye

Eylül 2021

Eylül 2021

Sabancı University School of Languages PPD Days

Seminer

Sabancı Üniversitesi-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 32

h-indeksi (WOS): 2

Jüri Üyelikleri

Aralık-2024

Aralık 2024

Doktora Yeterlik Sınavı

Atatürk Üniversitesi İngilizce Eğitimi Doktora Yeterlik Sınavı - Atatürk Üniversitesi

Ocak-2024

Ocak 2024

Ödül

Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyeliği - Yıldız Teknik Üniversitesi

Aralık-2023

Aralık 2023

Doktora Yeterlik Sınavı

Atatürk Üniversitesi Yabancı Diller Eğitimi Doktora Yeterlik Sınavı Jürisi - Atatürk Üniversitesi