Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. 4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Tutumu ve Kaygısına Etkisi

2. Ulusal Başkent Disipler Arası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, 08 Kasım 2020, ss.100-113, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2. Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Etkinlik Örnekleri: Düşünce Atölyesi ve Kitap Sohbetleri

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Stratejilerini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterliliklerinin Belirlenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, ss.300-304, (Tam Metin Bildiri)

4. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Etkili Konuşma Becerisi Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 Eylül 2017, ss.114, (Özet Bildiri)

5. Dinleme Becerisinin Cümle Doğrulama Tekniği Yöntemi ile Ölçülmesi

10.Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 Eylül 2017, ss.47, (Özet Bildiri)

6. Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Konuşma Etkiliklerinin Ölçülmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 Mayıs 2017, ss.199, (Özet Bildiri)

7. Türkçe Öğretmenliği Birinci Sınıf Öğrencilerinin Bölümlerinden Beklentilerinin Belirlenmesi

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

9. Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazma Alışkanlıklarının Ölçülmesi: B1 Seviyesi Örneği

9. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 Mayıs 2017, ss.385, (Özet Bildiri)

10. Türkçe Öğretmenliği Adaylarının Hikâyelerle Türkçe Öğretimi Hakkındaki Görüşleri

UHAK 2017 - Ulusal Hikâye Anlatıcılığı Kongresi, İstanbul, Türkiye, 05 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

11. Yabancı Dİl Olarak Türkçe Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Bir Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.361, (Özet Bildiri)

12. Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilere Kültür Aktarımı Konusunda Öğretmen Görüşleri

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.367, (Özet Bildiri)

13. Türkçe Metinleri Okumaya Karşı İkinci Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Tutumunun Belirlenmesi

Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.1-10, (Özet Bildiri)

14. İkinci Dil Olarak Türkçe Öğrenen Yabancıların Türkçe Metinlere Karşı Okuma Motivasyonunun Değerlendirilmesi

Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

16. Türkçe Öğretmenliği Adaylarının Konuşma Kaygısının Belirlenmesi: İstanbul Örneği

3. International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.143, (Özet Bildiri)

17. Yabancılara Türkçe Öğretimi İçin Kullanılan Ders Kitaplarındaki Özgün Metinler Üzerine Bir Değerlendirme: A1-A2 Örneği

II. Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu, Münih, Almanya, 19 Mayıs 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

25

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları