Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
6
1. 41 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Başarısına Etkisi
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.8, sa.4, ss.19-40, 2020 (Hakemli Dergi)
5. Dinleme Süreçlerinde Öğrencilerin Kullandıkları Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi
International Journal of Languages Education and Teaching
, cilt.5, sa.4, ss.308-327, 2017 (Hakemli Dergi)
6. 5. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Dinleme Metinlerinin Öğrencilerin Seviyesine Uygunluğunun İncelenmesi
ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.5, sa.4, ss.967-984, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
2. Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Etkinlik Örnekleri: Düşünce Atölyesi ve Kitap Sohbetleri
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Yayınlanmadı)

4. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Etkili Konuşma Becerisi Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 Eylül 2017, ss.114, (Özet Bildiri)
5. Dinleme Becerisinin Cümle Doğrulama Tekniği Yöntemi ile Ölçülmesi
10.Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 Eylül 2017, ss.47, (Özet Bildiri)
6. Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Konuşma Etkiliklerinin Ölçülmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 Mayıs 2017, ss.199, (Özet Bildiri)
7. Türkçe Öğretmenliği Birinci Sınıf Öğrencilerinin Bölümlerinden Beklentilerinin Belirlenmesi
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8. Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Kitap Okuma Alışkanlığına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi: B1 Seviyesi Örneği
9. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 Mayıs 2017, ss.384-385, (Özet Bildiri)
9. Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazma Alışkanlıklarının Ölçülmesi: B1 Seviyesi Örneği
9. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 Mayıs 2017, ss.385, (Özet Bildiri)
10. Türkçe Öğretmenliği Adaylarının Hikâyelerle Türkçe Öğretimi Hakkındaki Görüşleri
UHAK 2017 - Ulusal Hikâye Anlatıcılığı Kongresi, İstanbul, Türkiye, 05 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
11. Yabancı Dİl Olarak Türkçe Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Bir Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.361, (Özet Bildiri)
12. Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilere Kültür Aktarımı Konusunda Öğretmen Görüşleri
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.367, (Özet Bildiri)
13. Türkçe Metinleri Okumaya Karşı İkinci Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Tutumunun Belirlenmesi
Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.1-10, (Özet Bildiri)
14. İkinci Dil Olarak Türkçe Öğrenen Yabancıların Türkçe Metinlere Karşı Okuma Motivasyonunun Değerlendirilmesi
Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
15. Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Kaynak Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Açısından Değerlendirilmesi: Yunus Emre Enstitüsü Türkçe Öğretim Seti ve İstanbul Yabancılar İçin Türkçe Seti B1-B2 Örneği
3. International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, İtalya, 20 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)