Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Türkiye’de Sosyal Bilgiler Öğretiminde İstanbul

III. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2021, ss.283-285 Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Bilgiler Derslerinde Öğrencilerin Instagram Kullanımının Değerlendirilmesi

III. Uluslarlarası Coğrafya Eğitimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2021, ss.407-408 Sürdürülebilir Kalkınma

GÜNCEL COĞRAFYA ÖĞRETMENLIĞI LISANS PROGRAMININ DEĞERLENDIRILMESI

VI. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 12 - 13 Aralık 2019

TÜRKİYE’DE ÖĞRETMEN YETİŞTİRMENİN GENEL KÜLTÜR MESELESİ

VI. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 12 - 13 Aralık 2019

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Coğrafi Kavramlara İlişkin

International Euroasia Congress onScientific Researches and Recent Trends-V, 16 - 19 Aralık 2019

TÜRK ÜNİVERSİTELERİNDE GENEL KÜLTÜR DERSLERİ

International Euroasia Congress onScientific Researches and Recent Trends-V, 16 - 19 Aralık 2019

The Effect of the Course Applications on Students' Attitudes and Achievements in the Museum Environment in Social Studies

II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.105-107 Sürdürülebilir Kalkınma

Developments in Geographical Terms in Geography Textbooks from Ottoman to Present in Turkey

II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.140-142

TÜRKİYE’DE CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE İLKOKUL VE ORTAOKUL PROGRAMLARI İÇİNDECOĞRAFYA EĞİTİMİNİN YERİ

1.Uluslararası Eğitim ve SosyalBilimlerde Yeni Ufuklar Kongresi Bildirileri, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.629-636

Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Disiplinler Arası Öğretim Yaklaşımınına Göre Değerlendirilmesi

X. InternaƟonal Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series - Ohrid / Macedoni, 27 - 28 Ekim 2018

Sosyal Bilgiler Eğitiminde CBS Kullanımı

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 09 Nisan 2018, ss.272-273

İstanbul, Tarihi Yarımadadaki Ortaokulların Lokasyon Problemleri

IV. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 Aralık 2017, ss.212

Sosyal Bilgiler Dersi Öğrencilerinin Kentsel Anlamda Yakın Çevre Algısı: İstanbul Örneği

IV. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 Aralık 2017, ss.188

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Türkiye’deki Enerji Projeleri Hakkındaki Yaklaşımları

IV. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 Aralık 2017, ss.194

Social Studies Teacher Candidates’ Metaphors Concerning the Concept of ‘Homeland’

International Congress on 75th Anniversary of Turkish Geography Society", Ankara, Türkiye, 08 Kasım 2017, ss.10

Analysis from Geographical Perspective of Comments Relation to School Location of School Administrators on Duty in Istanbul

CUI '16IV. International Contemporary Urban Issues Conference, İstanbul, Türkiye, 24 Kasım 2016, ss.82

Temperature Fluctuations and Change in Istanbul

Climate Change and Climate Dynamics, CCCD-2014, 01 Ekim 2014

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayarının Balkanlar ve Ülkeleri Algısı

Yıldız International Conference on Research and Educational Sciences, 1 - 03 Eylül 2014

CUMHURİYETİN KURULUŞ DÖNEMİNDE COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA TÜRKİYE’NİN KOMŞULARI

TCD Uluslararası Kongresi, Muğla, Muğla, Türkiye, 04 Haziran 2014, ss.205

Osmanlıdan Cumhuriyete Geçiş Döneminde Türkiye'de Coğrafya Ders Kitaplarında Afrika

- 3. International Conference on Interdisciplinary Research in Education 2014,, 01 Mayıs 2014

Geography Teacher Candidates Perceptions of Geotourism

VI INTERNATIONAL TOURISM CONGRESS - ITC´13, Lisbon, Portekiz, 27 - 29 Kasım 2013, ss.78-79

The role of apiculture in rural development in Turkey

3th Asian Apicultural Association (AAA) Conference-2016

Kitap & Kitap Bölümleri

Vatandaşlık Okuryazarlığı ve Coğrafya

Eğitimde Coğrafya Okuryazarlığı III, , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.127-156, 2023

OKUL YERLERİNİN COĞRAFİ AÇIDAN KONUMSAL DEĞERLENDİRİLMESİ

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Çalışmalar III, Kılıç, Fatma Elif, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.187-199, 2022

ACİL DURUMLARDA SÜRDÜRÜLEBİLİR EĞİTİM

EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL YAKLAŞIMLAR, , Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.213-234, 2021

GIS in social studies education

The reflection technology of social studies education, Erol koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.33-51, 2019

İklim Bilimi (Klimatoloji): Dünya Atmosferi ve İklim Sistemi

Genel Fiziki Coğrafya, Prof. Dr. Mehmet Akif Ceylan, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.133-189, 2019

Yer'i Şekillendiren İç Kuvvetler: Deprem ve Volkanizma

Yer Bilimi, Mete Alım,Serkan Doğanay, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.126-154, 2019

Faik Sabri Duran

İSTANBUL’UN YÜZLERİİSTANBUL’UN 1OO EĞİTİMCİSİ, Mustafa Gündüz, Editör, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültür A.Ş. Yayınları, İstanbul, ss.126-129, 2017

Dünyada Tarım Kaynaklı Sorunlar

Günümüz Dünya Sorunları, Fatih Aydın,Ersin Gündoğdu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.486-501, 2016

Türkiye'nin İklimi

Türkiye Coğrafyası ve Jeopolitiği, Meryem Hayır Kanat, Editör, Nobel, Ankara, ss.49-68, 2016

Sosyal Bilgiler Eğitiminde Coğrafi Mekânlara Dayalı Öğrenme Ortamları

Sosyal Bilgiler Eğitiminde Mekansal Öğrenme Ortamları, Ramazan Sever,Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.119-133, 2015

Metrikler

Yayın

76

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

5

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları