Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
The Structural Relationship Between Fluent Reading, Reading Comprehension and Eye Movements
The Journal of Education, Theory and Practical Research (JETPR)
, vol.11, pp.1-16, 2025 (Peer-Reviewed Journal)
Derinlemesine Okuma ve Yazma Stratejisi: Kuramsal İncelemeden Uygulama Örneklerine Bir Bakış
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, vol.13, no.2, pp.2415-2442, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

İlkokulda Derinlemesine Okuma Stratejisinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.8, no.1, pp.297-316, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

An investigation of the reading comprehension problems of fourth grade students
Osmangazi Journal of Educational Research
, vol.9, no.1, pp.159-178, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Factors in Preschool Period Affecting Reading and Writing Achievements of Turkish Children in the First Grade
International Journal of Progressive Education
, vol.17, no.6, pp.168-182, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Aile Okuryazarlığı Kavramına Kuramsal Bir Bakış
Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.7, no.1, pp.89-109, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Okuma Güçlüğünü Gidermede Nörolojik Etki Yönteminin Rolü
Academy Journal of Educational Sciences
, vol.4, no.2, pp.93-101, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
The Effectiveness of The Strategies Used in The Development of Reading Comprehension: A Meta-Analysis Study
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, vol.6, no.2, pp.199-216, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Okuma Güçlüğü Yaşayan İlkokul Öğrencilerinin Derinlemesine İncelenmesi: Bir Durum Çalışması
Okuma yazma eğitimi araştırmaları (Online)
, vol.8, no.1, pp.68-88, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Sesli ve Sessiz Okumada Göz Hareketleri: Bir Göz İzleme (Eye Tracking) Çalışması
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.20, pp.327-337, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Role of prosodic reading in listening comprehension
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, vol.7, no.1, pp.59-65, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokulda Akran Öğretimi Aracılığıyla Okuma Güçlüğünün Giderilmesi
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, vol.5, pp.36-66, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Okula Başlama Yaşı ile Akademik Başarı Arasındaki İlişki
International Online Journal of Educational Sciences
, vol.9, no.4, pp.1142-1153, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Kâğıttan Dijitale Yazma Tutumu Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Eğitim Teknolojisi Kuram Ve Uygulama
, vol.7, pp.58-72, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Child centered reading intervention See talk dictate read write
International Electronic Journal of Elementary Education
, vol.8, no.4, pp.601-616, 2016 (Scopus)

Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin Üçüncü Sınıf öğrencilerinin Akıcı Okuma İle Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.17, no.1, pp.125-141, 2015 (Peer-Reviewed Journal)

Metin Oluşturma Ve Değerlendirme Çalışmalarına Yönelik Okur Dostu Metin Değerlendirme Rubriği Geliştirme Çalışması
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.5, no.14, pp.65-83, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Akıcı Okuma Becerileri ile Anlama Düzeyleri Basit ve Çıkarımsal Arasındaki İlişki
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.3, pp.227-244, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Okuma becerilerinin okuma ortamı açısından karşılaştırılması ekran mı kâğıt mı
JOURNAL OF GRADUATE SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES
, vol.16, no.3, pp.73-83, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
1-6. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Yazma Becerilerinin İncelenmesi Üzerine Boylamsal Bir Araştırma: Hikâye Başlatıcı Örneği
EDU, Ankara, Turkey, 20 September 2023, pp.1-10
Ham Okuma Yazma (HOY) Testinin Geliştirilmesi /
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Turkey, 14 November 2022
Öğretmenlerin hedef yönelimi araştırması: Tutum, öz-yeterlik, tükünmişlik
Uluslararası Öğretmen eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Turkey, 17 May 2021, pp.119-120
Fonolojik Farkındalık Üzerine İlişkisel Bir Araştırma: Görsel Algı, Hızlı Otomatik İsimlendirme ve Dikkat
USOS, Antalya, Turkey, 16 October 2019, pp.103-108
Sesli Ve Sessiz Okumada Göz Hareketleri: Bir Göz İzleme (Eye Tracking) Çalışması
USOS, Lefke, Cyprus (Kktc), 08 May 2017, pp.139-140
A meta-synthesis study on metaphors
7th World Conference on Learning, Teaching and, Educationa Leadership, Budapest, Hungary, 27 November 2016, pp.100-114
Okuma Performansının Sürdürebilirliği Üzerine Bir Araştırma
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Turkey, 21 May 2015, pp.1-10
Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Kullanılan Yöntemlerin Etkililiğin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu,, Kütahya, Turkey, 29 May 2014, pp.11-12
Books & Book Chapters
AKICI OKUMAYI GELİŞTİRME Kavramlar, Uygulamalar, Değerlendirmeler
Pegem Akademi, Ankara, 2021
Akıcı Okuma: Ne, Neden, Nasıl?
in: PISA ve OKUMA KÜLTÜRÜ, Ömer Yahşi, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.199-218, 2021
İlkokulda İlkokuma ve Yazma öğretimi
in: İLKOKULDA ÖĞRETİM: SINIF ÖĞRETMENİ EL KİTABI, Korkmaz İsa, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.41-70, 2021
İlkokul dönemi, temel özellikleri, ilkokul 1. Sınıf programı
in: Adım adım ilkokula başlamak: Okula uyum ve erken Okuryazarlık eğitimi, Özgül Polat, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.84-109, 2019
Öğretmenlerin Öğrenme-Öğretme Anlayışları, Öğretme Motivasyonları ve Öğrenci Başarısı Üzerine Yapısal Eşitlik Modellemesi
in: Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı,, EBK Bil. Kr, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.1, 2016
Türkçe Öğretimi Ders İşleme Süreci
in: İlk ve Ortaokularda Türkçe Öğretimi, Fatma Susar KIRMIZI, Editor, Anı Yayıncılık, pp.17-41, 2016
Öğrencilerin Türkçe Dersi Başarı Notu Oluşturulma Şeklinin Dil Becerileri Açısından İncelenmesi: Bir Eksiklik Olabilir Mi?
in: Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar, Kamil İŞERİ, Gökhan ÇETİNKAYA, Tuğba ÇELİK, Sercan DEMİRGÜNEŞ, Tuğçe DAŞÖZ, Yusuf GENÇER, Editor, PegemAkademi, Ankara, pp.449-458, 2014