SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Investigations of Using Web 2.0 Technologies on English Writing Skills of Students with Different Learning Styles
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.13, sa.53/A, ss.93-106, 2013 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutumları ile Sınav Kaygısı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.22, sa.88, ss.1460-1471, 2023 (Hakemli Dergi)

The Relationship Between Metacognitive Awareness, Self-Efficacy and Attitudes Towards Profession of Pre-Service Teachers
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.15, sa.3, ss.386-399, 2023 (Hakemli Dergi)
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKADEMİK İYİMSERLİKLERİ VE MESLEKİ ÖZ YETERLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.12, sa.3, ss.1382-1398, 2023 (Hakemli Dergi)

Ortaokul Öğretmenlerinin Bireysel Kariyer Yönetimi Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES (JOSHAS)
, cilt.65, sa.65, ss.2954-2963, 2023 (Hakemli Dergi)
The Effects of University Students’ School Climate on Their Motivation Levels
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.8, sa.2, ss.112-121, 2021 (Hakemli Dergi)
İlkokul 4. Sınıf İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.13, sa.71, ss.724-731, 2020 (Hakemli Dergi)
Preschool Teachers’ Opinions Regarding In-Service Training Needs: A Phenomenological Research
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.5, sa.8, ss.381-417, 2020 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programının Uygulanmasına İlişkin Görüşleri
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.31, ss.530-544, 2020 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik Belirtilerinin İncelenmesi
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.27-41, 2020 (Hakemli Dergi)
Kanada ve Türkiye 5. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Karaelmas Journal of Educational Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.154-162, 2018 (Hakemli Dergi)
Almanya ve Türkiye 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.7, sa.3, ss.112-120, 2018 (Hakemli Dergi)
Views of Students Regarding Problems Encountered in Postgraduate Education: A Phenomenological Research
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.6, sa.3, ss.377-388, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5. Sınıf 2017 Fen Bilimleri Öğretim Programının Oliva’nın Tasarım Ölçütlerine göre Değerlendirilmesi
Bilge Kagan International Science Congress, 26 - 29 Ekim 2018
Türkiye ve Estonya 4. Sınıf Görsel Sanatlar Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
IVSS 2018 - 2nd International Vocational Science Symposium, 26 - 29 Nisan 2018
Türkiye ve New York (ABD) İlköğretim Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
IVSS 2018 - 2nd International Vocational Science Symposium, 26 - 29 Nisan 2018
Türkçe 6, 7, 8. Sınıf Ders Kitaplarının PISA Okuma Becerilerine Göre İncelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
Educational Trends in Curriculum Development
Scofola 2017- Fostering 21st Century Skills in Language Studies, 8 - 10 Eylül 2017
Problems Encountered in Postgraduate Education
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
The Analysis of Articles Related to Curriculum and Instruction Field in Educational Researcher Journal (2005 - 2016)
International Conference on Interdisciplinary Research in Education, 29 - 31 Ekim 2014
Kitaplar
5.Bölüm Finlandiya Eğitim Sistemi
Gelecek İçin Eğitim FarklıÜlkelerde Program Geliştirme Çalışmaları, Özcan Demirel, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.67-82, 2022
Hedef Odaklı Öğrenme Yaklaşımları ve Okul Temelli Eğitim
Eğitimde Güncel Konular ve Yeni Yaklaşımlar, Ali Arslan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Zonguldak, ss.43-54, 2019
Öğretimin Planlanması ve Genel Öğretim İlkeleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Ali Arslan, Cevat Eker, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.3-27, 2018