SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Konuşma Kaygılarının Değerlendirilmesi
Turkish Studies
, cilt.7, sa.3, ss.2199-2218, 2012 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Lise Öğrencilerine Bir Okuma Listesi Önerisi: Edebiyat Öğretmenleri ile Mülakatlar
Türkiye Eğitim Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.162-174, 2020 (Hakemli Dergi)
Speaking Skills of the Learners Who Learned Turkish as a ForeignLanguage at B2 Level: A Study on Developing the Graded Scoring Scale
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.9, sa.2, ss.516-526, 2017 (Hakemli Dergi)
Understanding scientific texts: From structure to process and general culture
International Journal of Environmental and Science Education
, cilt.11, sa.1, ss.905-920, 2016 (Scopus)
The Analysis Of Narrative Texts In Textbooks For Secondary Schools In Terms Of Values Education
Educational Research and Reviews
, cilt.8, ss.361-366, 2013 (Hakemli Dergi)
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Konuşma Öz Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.16, ss.262-290, 2012 (Hakemli Dergi)
Ömer Seyfettin Hikâyelerinin Türkçe Öğretiminde Değer Aktarımı Bakımından İncelenmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, ss.59-68, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Sözlü Anlatım Dersine ve Sözlü Anlatıma Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ
, cilt.7, ss.581-606, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Noktalama İşaretlerini Doğru Olarak Kullanabilme Düzeyleri ile İlgili Bir Araştırma
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.17, ss.633-644, 2009 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Okuma ve Yazmaya Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, ss.155-176, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki.
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.9, sa.16, ss.141-155, 2008 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Öyküleyici Yazılı Anlatımlarında Metin Ögelerine Yer Verme Düzeyleri.
GAZİ TÜRKİYAT
, sa.2, ss.175-184, 2008 (Hakemli Dergi)
Atatürk ve Türkçe.
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim
, sa.80, ss.118-121, 2006 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İkinci Dil Yazma Etkinliklerinde Ters Yüz Öğrenme Modelinin Kullanımı
III. Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2022
Türkçe Öğretmenliği Birinci Sınıf Öğrencilerinin Bölümlerinden Beklentilerinin Belirlenmesi
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017
Türkçe Metinleri Okumaya Karşı İkinci Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Tutumunun Belirlenmesi
Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.1-10
İkinci Dil Olarak Türkçe Öğrenen Yabancıların Türkçe Metinlere Karşı Okuma Motivasyonunun Değerlendirilmesi
Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2017
Yabancılara Türkçe Öğretimi Setlerinden Yer Alan Dinleme Becerisi Etkinliklerinin Avrupa Dil Portfolyosu Açısından Değerlendiril...
9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, Burdur, Türkiye, 06 Ekim 2016, ss.1-2
Nasreddin Hoca Fıkralarının Yabancılara Türkçe Öğretimi Bakımından Değeri
Uluslararası Nasreddin Hoca Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 30 Eylül 2016, ss.1-2
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilgilendirici ve Öyküleyici Metin Yazma Becerileri
III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana., 01 Haziran 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Merkezî Sınav Türkçe Testi (2018) Sorularının Türkçe Dersi Öğretim Programı Bağlamında Değerlendirilmesi
Türkçenin Eğitimi-Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar 11, Uzun Gülsün Leyla, Bozkurt Ümit, Arıcı Akkök Elif, Tarcan Dağ Özlem, Editör, Ankara Üniversitesi TÖMER, Ankara, ss.443-455, 2020
Dil Bilinci ile Milli Kimlik İlişkisi
Milli Eğitim Üzerine Yazılar, Ali Fuat Arıcı,Mustafa Başaran, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.35-43, 2019
Darbeyi Kim Yedi
15 Temmuz Diriliş Destanı, Dr. Hüseyin Okur, Editör, Semerkand Yayınları, İstanbul, ss.160-165, 2017
Ana Dili Eğitiminde Konuşma Becerisinin Geliştirilmesi
Akademik Hayatının 25 Yılında Türkçe Eğitimi Alanının İlk Profesörü Murat Özbay a Armağan, Duygu uçgun, Ahmet Balcı, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.93-110, 2015