Achievements & Reputation

Edit Congress and Symposium Activities

  • 2019 Okul müdürlerinin rol belirsizliği

    Attendee

    Ankara, Turkey

  • 2019 temel eğitim öğretmenlerinin öğrenen okulu algılamasıSustainable Development

    Attendee

    İzmir, Turkey

  • 2019 Milli eğitim bakanlığı proje okul yöneticilerinin yetenek yönetimi ile ilgili görüşleri

    Attendee

    Afyon, Turkey

  • 2019 ortaöğretim kurumlarının etkili okul özelliklerine sahip olma düzeyi ile öğretmenlerin örgütsel kimlik algısı arasındaki ilişki

    Attendee

    Afyon, Turkey

  • 2018 Öğrencilerin PISA 2015 Sınavında Fen Bilgisi Başarılarını Etkileyen Faktörlerin Hiyerarşik Linear Modelleme ile Belirlenmesi

    Attendee

    Kyyiv, Ukraine

  • 2018 Resmi Ortaokullarda Öğretmenlerin Rol Belirsizliği ve Rol Çatışması ile Yabancılaşma İlişkisi

    Attendee

    İstanbul, Turkey

  • 2018 Üniversite Öğrencilerinin Aidiyet Duygularının Gelişiminde Kampüs Olanaklarının Rolü

    Attendee

    Turkey

  • 2018 Teacher Performans Evaluation System in Educational Organizations

    Attendee

    Bucuresti, Romania

  • 2018 Öğretmenlerin Psikolojik Sözleşme Algıları ile İş Doyumları Arasındaki İlişki

    Attendee

    Antalya, Turkey

  • 2018 Bursa İlindeki Ortaöğretim Öğretmenlerinin Örgütsel Adanmışlığı ve Okul Kültürü ile İlişkisi

    Attendee

    Manisa, Turkey

  • 2018 Öğretmenlerin çalışan Sesliliği ve Beş Faktör Kişilik özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Attendee

    Antalya, Turkey

  • 2018 The Relationship Between Organizational Identification and Organizational Dissent at Upper Secandary State Schools

    Attendee

    Praha, Czech Republic

  • 2017 japonya ve finlandiyada öğretmen yetiştirme ve atama sisteminin türkiye ile karşılaştırılması

    Attendee

    Antalya, Turkey

  • 2017 the relationship between talent management applications at preparatory schools in public and foundation universitis and ınstructors job satisfaction

    Attendee

    Denizli, Turkey

  • 2017 öğretmen görüşlerine göre okul yöneticilerinin etik liderlik özellikleri ile öğretmenlerin örgütsel adanmışlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi

    Attendee

    Budapest, Hungary

  • 2016 the effect of schools principals instructional leadership behaviors on teachers job satisfaction

    Attendee

    Jyvaskyla, Finland

  • 2016 okul öncesi eğitim öğretmenlerinin algılarına göre okul müdürlerinin liderlik özellikleri ile öğretmenlerin örgütsel adanmışlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesiSustainable Development

    Attendee

    Muğla, Turkey

  • 2016 yeni bir trend: devlet okullarında yetenek yönetimi

    Attendee

    Paris, France

  • 2015 communication skill levels of teachers working at state anatolian high schools

    Attendee

    Volos, Greece

  • 2015 eğitim örgütlerinde yetenek yönetimi ölçeği geliştirme çalışması

    Attendee

    Ankara, Turkey

  • 2015 pisa sınavlarında başarılı olan ülkelerde öğretmen yetiştirme sistemleri ile türkiyede öğretmen yetiştirme sisteminin karşılaştırılması

    Attendee

    Gaziantep, Turkey

  • 2014 the relationship betweenteachers attitudes towards learning and teaching profession

    Attendee

    Sankt-Peterburg, Russia

  • 2014 öğretmenlerin iş doyumları ile işe devamsızlıkları

    Attendee

    İstanbul, Turkey

  • 2014 maarif müfettişlerinin iş yerindeki yalnızlıkları ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki

    Attendee

    İstanbul, Turkey

  • 2014 öğretmen adaylarının kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

    Attendee

    Antalya, Turkey

  • 2014 evaluation of teachers opinions towards disapproved behaviors of students

    Attendee

    Rome, Italy

  • 2013 eğitim örgütlerinde yetenek yönetimi

    Attendee

    Eskişehir, Turkey

  • 2013 ınvastigation of teachers job satisfaction according to individual variables

    Attendee

    İstanbul, Turkey

  • 2012 özel eğitim kurumlarında çalışan öğretmenlerin iş/çalışma yaşam kalitesiSustainable Development

    Attendee

    Malatya, Turkey

  • 2012 ethic behaviours of schools administrations

    Attendee

    Barcelona, Spain

  • 2012 the relationship between organizational justice perceptions and job satisfaction levels

    Attendee

    Barcelona, Spain

  • 2011 the level of organizational commitment of english ınstructors who work in preparatory schools at private universities in europen part of istanbul

    Attendee

    Ohrid, Macedonia

  • 2009 student safety in primary schools: A sample of Büyükçekmece county

    Attendee

    Girne, Cyprus (Kktc)

  • 2008 istanbul ili resmi ilköğretim okullarında öğretmen performans yönetimi

    Attendee

    Sakarya, Turkey

  • 2007 okul müdürlerinin kişilik özellikleri ile çatışma yönetimi stili tercihleri arasındaki ilişki

    Attendee

    Tokat, Turkey

  • 2007 new curriculum and vew challenges: What do school administrators really do?

    Attendee

    Prizren, Kosova

  • 2006 eğitim bilimleri ile ilişkili alanlarda yayın yapan ulusal dergilerin incelenmesi

    Attendee

    Muğla, Turkey

  • 2001 job satisfaction levels of the instructors of the faculty of arts and sciences of yıldız technical university

    Attendee

    İstanbul, Turkey

  • 2001 sources of stres in teachers

    Attendee

    İstanbul, Turkey

  • 2000 öğretim elemanlarının akademik tükenmişlik düzeyleri

    Attendee

    Erzurum, Turkey

  • 2000 öğretim elemanlarının sınıf yönetimine ilişkin davranışlarının değerlendirilmesi

    Attendee

    Erzurum, Turkey

Citations

Total Citations (WOS): 5

h-index (WOS): 1