SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
MATHEMATICAL MODELING FROM THE EYES OF PRESERVICE TEACHERS
REVISTA LATINOAMERICANA DE INVESTIGACION EN MATEMATICA EDUCATIVA-RELIME
, cilt.24, sa.2, ss.121-150, 2021 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigation of the Effect of Mathematical Modeling Activities on 8th Grade Students' Critical Thinking Skills: A Case Study of Turkey
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.16, sa.3, ss.175-194, 2024 (Hakemli Dergi)
PROPORTIONAL REASONING STRATEGIES USED BY MIDDLE SCHOOL STUDENTS AND THE ABILITY
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.9, sa.27, ss.452-474, 2024 (Hakemli Dergi)
DEVELOPMENT OF COMPUTATIONAL THINKING SKILLS THROUGH MATHEMATICAL MODELLING: A S
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.9, sa.28, ss.603-618, 2024 (Hakemli Dergi)
The Impact of Technology-Mediated Applicatıons on Mathematics Achievement: A Meta-Analytical Review
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.8, sa.23, ss.1977-2010, 2023 (Hakemli Dergi)
The Metaphorical Perceptions of Students on a Teacher-Training Course towards the Concepts of "Teacher" and "Teacher Training
European Journal of Education Studies
, cilt.3, sa.7, ss.388-407, 2017 (Hakemli Dergi)
Kitap Değerlendirme: Küçük Çocuklar İçin Matematiği Anlama
International Journal of Field Education
, cilt.2, sa.2, ss.111-115, 2016 (Hakemli Dergi)
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSLERİNDE PROBLEM ÇÖZME SÜRECİNDE KARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLER
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.35, sa.3, ss.637-661, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Etkinliklerinin Uygulanmasına Yönelik Görüşleri: Mikro Öğretim Uygulaması
V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , İstanbul, Türkiye, 27 Haziran - 29 Temmuz 2019, ss.608-609
Lı̇sans Eğı̇tı̇mı̇nde Tubı̇tak Desteklı̇ AraştırmaProjesı̇ Yürüten Ortaokul Matematı̇k ÖğretmenAdaylarının Deneyı̇mlerı̇: Fenomenografı̇kÇalışma
5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 25 - 27 Ekim 2018
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Alan İlişkisine Yönelik Tasarlanan Materyale Yönelik Görüşleri.
Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu, 3 - 05 Mayıs 2018
Türkiye ve Almanya’da Okutulan 5. Sınıf Ders Kitaplarındaki Soruların TIMMS Bilişsel Düzeylere GöreSınıflandırılması
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu, 12 - 14 Nisan 2018
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ALAN ÖLÇÜMÜ KONUSUNDAKİ TAHMİN PERFORMANSLARININ İNCELENMESİ
International Congress on Political, Economic and Social Studies, Ankara, Türkiye, 09 Kasım 2017, ss.315
Arithmetic and Algebraic Dynamics: Approaches of Teacher Candidates
International Congress on Politic, Economic and Social Studies, Ankara, Türkiye, 09 Kasım 2017, ss.335
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN UZUNLUK ÖLÇÜMÜ KONUSUNDAKİ TAHMİN PERFORMANSLARININ İNCELENMESİ
International Congress on Political, Economic and Social Studies, Ankara, Türkiye, 09 Kasım 2017
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARINA GÖRE MODEL OLUŞTURMA ETKİNLİKLERİ VE PRENSİPLER FENOMENOGRAFİK BİR ÇALIŞMA
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 Eylül - 14 Aralık 2014
10 Sınıf Lise Matematik Ders Kitaplarının Polinomlar Konusunun Matematiksel Modelleme Açısından Değerlendirilmesi
12. MATEMATİK SEMPOZYUMU, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2013
Geometric Constructions
The International Brokerage Event in Inclusive, Innovative and Secure Societies (In2Societies 2012)., Brüksel, Belçika, 05 Ekim 2012
İlköğretim 8. Sinif Öğrencilerinin Matematik Derslerinde Problem Çözme Sürecinde Karşilaştiklari Güçlükler.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 28 Haziran 2012, ss.366
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Aile İçi Şiddeti Algılama Biçimleri (Gazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Örneği)
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu., Elazığ, Türkiye, 28 Haziran 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
MODEL VE MODELLEME PERSPEKTİFİ / BAĞLAMSAL MODELLEME
Matematik Eğitiminde Matematiksel Modelleme Perspektifleri ve Sınıf İçi Uygulamalar, ZEHRA TAŞPINAR ŞENER- ŞEVVAL GÖKÇEN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.77-89, 2023
Kabulden Sonra Taslak Makaleye Ne Olur?
Bilimsel Makaleleri Yazma Ve Yayımlama Ana Dili İngilizce Olmayanlar İçin Bir El Kitabı ((Writing and Publishing Scientific Papers), Yüksel DEDE, Editör, Pegem A Yayıncılık, İstanbul, ss.153-164, 2022
PROBLEM ÇÖZME VE KURMA YAKLAŞIMLARI
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ, SERDAR BAHADIR KERT , Editör, Pegem A Yayıncılık, İstanbul, ss.21-35, 2018
Dönüşümleri Canlı Tutma
Eğitim Toplumu Değiştirebilir mi?, Çınkır Ş., Editör, Anı Yayıncılık, İstanbul, ss.143-184, 2017
Problem Posing in Turkish Mathematics Education
New Educational Trends in Turkey, UMDU TOPSAKAL Ü., ÖZKAN G. , Editör, Trafford Publishing , North America, ss.95-110, 2017